Oprogramowanie do tworzenia ogrodu

21. Data: 2005-11-02 11:05:50

Temat: Re: Oprogramowanie do tworzenia ogrodu
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczyło kliknąć na link i nie byłoby problemu. Są ogrody gdzie nie
> ma roslin.
> :-)

No i proszę...jedno zdanie, a jak wyjaśnia sytuację. Nie mogłeś tak od razu,
zamiast wydawania z siebie dziwnych odgłosów? :D Nawiasem mówiąc, ogladałam ten
japoński ogród - zawsze klikam na linki, podobnie jak zawsze też czytam
wszystkich piszących na grupę. Nie przepadam za ogrodami bez roślin i ta
symbolika mnie przerasta.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Sprawdziłam diagnozę, nie ma tików. Ale dzięki za odmłodzenie;)

B.

22. Data: 2005-11-02 17:40:22

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> No i proszę...jedno zdanie, a jak wyjaśnia sytuację. Nie mogłeś tak od razu,

Przepraszam najmocniej ale byłem pewien, ze jest to bardzo czytelny przekaz.
:-P

> [...]
> japoński ogród - zawsze klikam na linki, podobnie jak zawsze też czytam
> wszystkich piszących na grupę. Nie przepadam za ogrodami bez roślin i ta

Symbolika? Możesz np. odwzorować swój układ gwiazd
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Pp3_pl_aries.jp

> P.S. Sprawdziłam diagnozę, nie ma tików. Ale dzięki za odmłodzenie;)

Cieszę się, ze Ci powraca dobry humor.
pozdr. Jerzy
--
Baran, dzielny i wytrwały,
Bywa łasy na pochwały

Lecz czasami sam się łaje,
Gdy coś mu się nie udaje
I ze złością szczęką kłapie,
Że sto srok za ogon łapie!
http://strony.aster.pl/zyczenia/znaki-zodiaku.htm

Nieudany kompostownik - reanimacja
Moje kosaćce (iryski ;-) myślą, że jest wiosna ..?
rydze w ogródku!
Krnąbrny bluszcz...
Cotoneaster frigidus