Opryszczka

1. Data: 2001-06-10 16:08:54

Temat: Opryszczka
Od: "Mkl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziendobry.
Mam pytanie zwiazane z opryszczka, ktora raz na jakis czas "wyprowadza mnie
z rownowagi"
Czy jest jakis lek albo szczepionka na ta dolegliwosc? Jesli jest to jaki,
jak sie go stosuje i ile kosztuje?
Dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2001-06-10 16:26:51

Temat: Re: Opryszczka
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mkl wrote:

> Czy jest jakis lek albo szczepionka na ta dolegliwosc? Jesli jest to jaki,
> jak sie go stosuje i ile kosztuje?

Najpopularniejszy jest Zovirax. Ile nie pamiętam, ale drogawo. Poza tym
lepiej zawsze spotkać się wcześniej z lekarzem.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *

3. Data: 2001-06-10 16:44:33

Temat: Odp: Opryszczka
Od: "Mkl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o szczepionke zapobiegajaca powstawaniu a nie lek leczacy objawy

Użytkownik Lukasz Komsta <l...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...

4. Data: 2001-06-12 06:44:42

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi mi o szczepionke zapobiegajaca powstawaniu a nie lek leczacy
objawy

szczepionki nie ma a Zovorax nie tylko leczy objawy ale i zabija wirusa.
Jesli Cie stac, zapytaj lekarza o Zovirax w tabletkach i badz
przygotowany na kuracje trwajaca okolo roku.
mb

ginekolog - Krakow
Glodowka calkowita - prosba o rade.
SOPAT