ginekolog - Krakow

1. Data: 2001-06-10 13:03:02

Temat: ginekolog - Krakow
Od: "Mrooffka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Szukam dobrego ginekologa w Krakowie - nie chodzi mi o zadne podejrzane
zabiegi, tylko o zwyklego dobrego lekarza, ktory mi przepisze sensowne
srodki antykoncepcyjne. Jesli ktos kogos zna, to ja bardzo bede wdzieczna za
informacje, moze byc na priva ale niekoniecznie, bo grupe czytam w miare
regularnie.

Pozdrawiam

Mrooffka

2. Data: 2001-06-10 15:29:52

Temat: Re: ginekolog - Krakow
Od: "Nika" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja chodzę do Poradni Krakowskiego Towarzystwa Świadomego Macierzyństwa na
Starowislnej (za palacem Pugetów tel. 422 78 08) do dr Grażyny Molendowej,
przyjmuje w poniedziałki i czwartki po południu. Wbrew nazwie poradnia
zajmuje się nie tylko macierzyństwem tudzież zapobieganiem jemu (widziałam
raz zakonnicę w poczekalni ;-), ale zdrowiem kobiety ogólnie. (jest m.in.
dermatolog)

Jestem zadowolona, chociaż niestety wychodzi dosyć drogo. Inni ginekolodzy,
do których chodziłam, stosowali taki system, ze za wizytę typu 'wszystko w
porządku? No to proszę receptę na następne 3 opakowania' płaciłam
symboliczne 10 zł, a pełnopłatna wizyta z badaniem była raz na pół roku albo
na rok. Tam uiszcza się 60 zł w rejestracji przed wizytą za każdym razem, z
tym, że pani lekarka czuje się zobowiązana zawsze zrobić badanie, więc pod
tym względem jestem chyba najlepiej przebadaną kobietą w Krakowie :-) choć
chętnie bym z tego przywileju zrezygnowała.

Aha, gdybyś wybierała się na cytologię, to lepiej gdzie indziej, bo pani tam
prowadząca gabinet jest niemiła i niedelikatna.

Zdrówka życzę,

Nika

Glodowka calkowita - prosba o rade.
SOPAT