Optymalce wypieraja sie swoich ofiar

11. Data: 2005-04-15 14:41:09

Temat: Re: Optymalce wypieraja sie swoich ofiar
Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2005 16:19:17 +0200, Are <a...@g...pl>
napisał:

> U?ytkownik "Gola?czyk" <k...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

> NIIEEEEEEEEEEEEE :((
>
> Drugi Jurek ?? :-(((

Cóż.... zastanawiam sie co Ci odpowiedzieć...Chyba na razie tyle:
Pozostaję pod wrażeniem
Twej inteligencji inaczej. W niektorych postach prezentujesz najbardziej
bure buractwo.
Czego ty chcesz, czlowieku? czy ktos cię próbuje nakłonic do spożywania
nielubianych przez
Ciebie potraw? Przeszkadza Ci , ze ktos inny jada to, co Tobie nie
odpowiada?
Czujesz w sobie jakies poczucie misji? Boisz sie, ze ktos z optymalsów
cichcem wyżre Ci
twoja ulubioną kalarepkę?
Czlowieku, co się takiego stało w Twoim życiu ze poczułes w sobie potrzebę
wojowania z jedzącymi odmiennie?
Na koniec, dla mnie jesli jestes vege, mozesz jesc nawet krowie gówno.
Mnie to nie przeszkadzałoby w żadnym przypadku, w kazdym razie nie na tyle
by Cie
za tak wysublimowane gusta poddawać krytyce
Wyhamuj .

12. Data: 2005-04-15 15:13:10

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kryśka, weźże Ty sie wreszcie do nauki. Chyba sama nie zaprzeczysz,
> ze jestes chhyba najbardziej tepa osoba na tej grupie.

A ty najbardziej chamski.

Jak potrafisz sprzatac w
> szpitalach to sprzataj w szpitalach a nie wlocz sie po grupach
> dyskusyjnych.

Pielęgniarki nie sprzątają w szpitalach.

> A takie pytanie to moze zadac tylko totalny niedorozwoj i nawet
> szkoda mi czasu zeby Ci to tlumaczyc (a i tak nie zrozumiesz
> przeciez).
> JAZDA DO NAUKI !!!

> OK, przyznam ze jak widze Twoj arcyinteligentny spam na psw

Jaki spam? Co ty wygadujesz? Chyba nie wiesz, co to spam.

> przeciw wegetarianom to mi nerwy puszczaja.

Chyba TOBIE puszczają nerwy, a że masz słabe nerwy to mnie nie dziwi.

Po prostu jak chcesz "wysmiewac"
> wegetarian to urosnij troche w rozumek. Wtedy nikt ani ja zlego slowa
> Ci nie > powie.

No i cały are.

Krystyna

13. Data: 2005-04-15 18:44:20

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> [...]
> A takie pytanie to moze zadac tylko totalny niedorozwoj i nawet szkoda mi
> czasu zeby Ci to tlumaczyc (a i tak nie zrozumiesz przeciez).

no juz czarnego przeganiasz!
chamstwo rynsztokowe pierwszego sortu!

Jurek

14. Data: 2005-04-15 18:45:56

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a

>przeciw wegetarianom to mi nerwy puszczaja.

do d... te twoje nerwy, zjedz troche mieska to ci sie wzmocnia!

Jurek

15. Data: 2005-04-15 19:15:15

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> no juz czarnego przeganiasz!

A właśnie... gdzie się nasze czarne podziało? Może jest na kuracji
w arkadii?... 8)

Krystyna

16. Data: 2005-04-15 19:24:50

Od: "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> A właśnie... gdzie się nasze czarne podziało? Może jest na kuracji
> w arkadii?... 8)

tęsknisz za mną??? :))))
jurek widze ,ze z tesknoty za mna az biedaczyna usycha

17. Data: 2005-04-15 19:55:16

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> jurek widze ,ze z tesknoty za mna az biedaczyna usycha

juz dawno wiedzialem ze nie rozumiesz tego co czytasz, jeszcze jedno zalosne
potwierdzenie

Jurek

18. Data: 2005-04-15 21:30:12

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

Prywatne nieporozumienia należy, IMO, kierować do konkretnych osób.

19. Data: 2005-04-16 00:12:25

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optymalnyjanek" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:14fe.00000244.42601502@newsgate.onet.pl...

> tęsknisz za mną??? :))))
> jurek widze ,ze z tesknoty za mna az biedaczyna usycha

Oj tam zaraz "tęstnisz"... do wszystkiego się można przyzwyczaić %>
Pytałam o czarnego, a nie optymalnego ;]

Krystyna

20. Data: 2005-04-16 07:28:17

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> forum DobrejDiety, watek "Na co JK z politowaniem...", dzial ogloszenia. I
> sam mam w rodzinie ofiare D"O", ale o tym nie zamierzam w szczegolach
> publicznie pisac.

Ale napisz chociaz jakie ma dolegliwosci i co znaczy ze jest ofiara DO??

Meridia sprzedam 1 opakowanie
[zaproszenie] Naturalna oliwa z oliwek z Libanu
[zaproszenie] Naturalna oliwa z oliwek z Libanu
[zaproszenie] Naturalna oliwa z oliwek z Libanu
czy dobrze robie?