Optymalizacja...

1. Data: 2008-02-10 18:34:52

Temat: Optymalizacja...
Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...funkcjonowania jednostki i grupy.

Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne głosy w temacie.

2. Data: 2008-02-10 21:40:26

Temat: Re: Optymalizacja...
Od: Tomek <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał:

> ...funkcjonowania jednostki i grupy.
>
> Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne głosy w temacie.

Już sugerowałem Michałowi (Michwelt), żeby się z Tobą skontaktował,
Sky.

Zapewne już wiesz o jego najnowszym wyniku, który ostatnio
opublikował.

Potrzebuję jeszcze kilku miesięcy, żeby zapoznać się z tym materiałem,
ale już teraz (po kilku tygodniach studiów) mogę powiedzieć, że
zastosowania liczby M]w w naukach społecznych (a zatem m.in. w
zakresie funkcjonowania jednostki i grupy) będą prawdziwą rewolucją!

Jako Prezes The Human Spirit Society mógłbyś go wesprzeć. Korzyści
byłyby obopólne. Michał miałby pieniądze na dalsze badania, a Ty
mógłbyś się szczycić jako sponsor i promotor wybitnego człowieka!

Pozdrawiam,
Tomek

3. Data: 2008-02-10 21:56:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 19:34:52 +0100, Sky napisał(a):

> ...funkcjonowania jednostki i grupy.
>
> Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne głosy w temacie.

Dla grup liczniejszych niż 2 osoby - najbardziej efektywne sa więzienia,
cenzura, system totalitarny... Nooo, bo na pewno demokracja nie
optymalizuje niczego, nawet w tak małej grupie jak ta, czy inna usenetowa.
Natomiast, natomiasssst.... osobną kategorią grup są związki dwuosobowe -
instytucja małżeństwa tutaj optymalizuje wszystko: i funkcjonowanie każdej
z dwóch jednostek, i funkcjonowanie tej mikrogrupy. Dlatego przebiegli
socjologowie pojęcie grupy określają jako zespołu TRZECH lub więcej osób -
no, czyli wtedy jednak tylko te więzienia... ;-P

4. Data: 2008-02-11 09:39:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak modna ostatnio Komunikacja
Poszukałabym też w zarządzaniu grupą i 'nowe' podejście do tworzenia
zespołów.

Prześlę Ci coś na priwa - klasyczny kawałek szkoleń (czytaj urągający
inteligencji)

Pozdrawiam, M.

5. Data: 2008-02-11 12:25:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Feb 2008 10:39:17 +0100, Vilar napisał(a):

> [...]
> zespołów.
>
> Prześlę Ci coś na priwa - klasyczny kawałek szkoleń (czytaj urągający

To on tak poważnie??? Upsss...
;-)

6. Data: 2008-02-11 18:03:36

Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> [...]
> zespołów.
>
> Prześlę Ci coś na priwa - klasyczny kawałek szkoleń (czytaj urągający

Faktycznie.
A w temacie rywalizacji zmiana o 180st.
Wzmacnianie trendów naturalnych raczej
nie miało sensu, tak samo jak osłabianie.

A coś o optymalizacji indywidualnej?

7. Data: 2008-02-12 10:01:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Indywidualna?

np. coaching
Niektóre korporacje płacą nawet trenerom, żeby ich pracownicy się
"rozwijali", np. Ikea

Pozdrawiam, M.

8. Data: 2008-02-12 14:59:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Feb 2008 15:26:00 +0100, Diabełsön napisał(a):

> Ikselka pisze:
> Upsss...
>>

> znowu sie zesrałaś

Znowu g... ci zalewa widnokrąg - zrobię ci przelew na Pampersy...

Przestarzałe prawo zwyczajowe (religijne)
Jak Spać 2h Dziennie I Nie Umrzeć?
WIOSNA
Ustawię czytnik i ...
Do tych rodzicow, ktorzy chca poprawic relacje z dziecmi