Ustawię czytnik i ...

1. Data: 2008-02-10 04:37:52

Temat: Ustawię czytnik i ...
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli, 13 piątek to kiszka, dalibóg mówię nie!
Jeśli intuicja w niełasce, do stu niesolonych, na obiad,
beczek śledzi! Kysz! Idioto!
Obyś żył niedoprawionym prosto z beczki śledziem!
Tfu!
Oberżysto!
Nalej!

Lelum polelum.
Rozchodzi się o to, że niby jak ten śledź ze swobody, zażyłem w beczce
osolonej wody. I mi się czka.

Panienkom dwom życie składane,
Tej co zawsze i tej co przy mnie :-)
Jak za_wsze :-)
Niniejszy pokłon daje.

A, ludków zlęknionych poznałem co_nie_miara.
Wiernych przez chwilę.
Podszytych strachem.
Wiernych naturze.

Stawiających na piedestał...
Nikczemność,
zdradę,
własny komfort,
jako...

ideał, walki o byt.

Sam byłem bliski wykorzystać miarę manipulacji :-))
Ale manipulacja może (skąd inąd) zawierać się w szczerości wypowiedzi i
działania. Poprzez wiedzę i niewiedzę.
"To jest moje szczere działanie"
(choć i manipulacja)

Trudne.
Bo trudno być szczerym "głupkiem".

Wiem :-)))
Dlatego fajnie jest mieć filar_ostoję :-)
To jedna ścieżka.

Innna....

Tak! To niechciane bydlę nazywa się....
"instynkt samozachowawczy!"

Zabicie bydlaka, to niezły ubaw!

ett

ps. nadal poważne pytanie.
Czy smoki rodzą się z truchła człowieka (ludzi)?

2. Data: 2008-02-10 06:45:56

Temat: Re: Ustawię czytnik i ...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote in message

Do nas, do nas na zbójniczy sejm
Hej opryszki i włamywacze hej!!!
Rzućcie torby w kącie, bracia urwipołcie
A ty dziewko - wina lej!!!

3. Data: 2008-02-11 18:20:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa pisze:

> Czy smoki rodzą się z truchła człowieka (ludzi)?

o!
zara przeczytam, teraz chciałem wyrazić :)
poza tym mam 3 damskie ospy w domu, a najstarsza to ospa osa.
nie podchodź bez pudrodermu i gencjany.

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

4. Data: 2008-02-13 09:55:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa pisze:

> Tak! To niechciane bydlę nazywa się....
> "instynkt samozachowawczy!"
>
> Zabicie bydlaka, to niezły ubaw!

wychodzi na to, że natura się pomyliła darowując nam go?
albo się nie pomyliła, ale ma wroga. kurturę?
to nawet by sie zgadzało z tym że każdy medal ma dwie strony.

> ps. nadal poważne pytanie.
> Czy smoki rodzą się z truchła człowieka (ludzi)?

wiem, że z truchła powstają legendy, których za życia nie uświadczysz.

5. Data: 2008-02-13 17:53:37

Od: "j.obcy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał

> ps. nadal poważne pytanie.
> Czy smoki rodzą się z truchła człowieka (ludzi)?

A co to jest "truchło", co ?

zdar.brat

j. obcy

6. Data: 2008-02-16 00:26:13

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> wychodzi na to, że natura się pomyliła darowując nam go?

Każde bydle tak ma :-))) Cześć.
To nie dar.
Podstawa charakterystyki produktu... zarania.
Już Ospa jest bardziej twórcza.

> albo się nie pomyliła, ale ma wroga. kurturę?

Taka w niej nadzieja :-)))
Po kiego grzyba inne podchody?

> to nawet by sie zgadzało z tym że każdy medal ma dwie strony.

Medal tak, i ludź tyż.
A musi?
Bo... podstawa charakterystyki...?

> wiem, że z truchła powstają legendy, których za życia nie uświadczysz.

Mowa trawa.
Hucz se, ta hucz.

Chcesz to rozkminić via naukowo? Czy już "nauka" wie?

Ściemniasz bracie.
Na Harlemie
ściągnij gacie.

Nawet w poparcie można poszukać.
I nie trzeba filozofii...
nasi zatłukli paru afganów, a jeden amerykaniec wystrzelał szkołę.

Wszak o bydlaka podejrzewamy się stale.
Nie bez podstawnie. Trudno się, wszak, nie uczyć poprzez kontakt.
Ale boimy się ... przyznać.
(nie rozumiejący nie potrafią (nieuświadamiają sobie), a to wygląda
podobnie.
Istotna różnica jest w "gębie".)

> wiem, że z truchła powstają legendy, których za życia nie uświadczysz.

Nie jestem przekonany :-)))
Nawet debile ekscytują się batmanami itp.
A niektórym to nawet anioły w głowie, gdy tymczasem, żreją i piją, srają i
odciągają tłuszcz
by lepiej się latało :-)))
Mowa trawa.

> --
> http://poczekalnia.patrz.pl
> http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/
>
> Stirlitz, róż dópę!

Zagnieżdżony za szafą Bruner powstrzymywał naturalne odruchy.
Ewa Braun słyszała i czuła te pierdy, gugotania, smarkania, i wymiotne
stęki.
Obrucona na palcach, miała to wszystko w ..... gdzieś.
On Ci mój! Miałknęła, ładując Lugera.

7. Data: 2008-02-16 07:11:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 01:26, <e...@p...onet.pl> wrote:

(tren R)

> Medal tak, i ludź tyż.
> A musi?
> Bo... podstawa charakterystyki...?

Bo podstawa wszystkiego.

:)

8. Data: 2008-02-19 21:23:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl pisze:

> Każde bydle tak ma :-))) Cześć.
> To nie dar.
> Podstawa charakterystyki produktu... zarania.

a kulturę śmy nabyły i wykształciły.
tylko po kiego właśnie grzyba?!

> Mowa trawa.
> Hucz se, ta hucz.

wiesz - trash in trash out :)
w sensie - niedoklarowania. zawsze tak miałem z tobą. :)

> nasi zatłukli paru afganów, a jeden amerykaniec wystrzelał szkołę.

i to niby instynkta im kazały?
czy... może kurtura?
zachowanie zwierzęce, ale podyktowane takom a nie innom sytuacjom.
ale instynktu samozachowawczego raczej te zwierzaczki nie miały.

> [...]
> Ale boimy się ... przyznać.
> (nie rozumiejący nie potrafią (nieuświadamiają sobie), a to wygląda

pomóż. krowa na granicy.

> [...]
> Nawet debile ekscytują się batmanami itp.
> A niektórym to nawet anioły w głowie, gdy tymczasem, żreją i piją, srają i

czyli - gadamy gadamy, a kupę i tak trzeba zrobić?
niektórzy defekują a inni srają? ot co?

9. Data: 2008-02-19 23:13:46

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "j.obcy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał

> A co to jest "truchło", co ?
>
> zdar.brat
>
> j. obcy

Obcy...? :-)))
Idzie o truchlenie.

ett

10. Data: 2008-02-19 23:16:03

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl pisze:

> Idzie o truchlenie.

truchlenie czy struchlenie?

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

Do tych rodzicow, ktorzy chca poprawic relacje z dziecmi
Że męsko?ć Jezusa potwierdzaj? Ľródła pozabiblijne - z pogańskimi wł?cznie.
skaszanienie psychiki
Remuszko: Wczoraj był wyrok
In Vitro Veritas?