Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać

101. Data: 2007-04-26 13:38:45

Temat: Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:f0q85m$ih6$1@news.onet.pl...
> "Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> czy powaznie dowodami dla ciebie jest istnienie osrodkow optymalnych??

Myślałem, że jesteś inteligentniejsza... W tych Ośrodkach są chorzy, a jak
do nich dotrzeć bez adresu Ośrodka?
Pozdrawiam Jurek M.

102. Data: 2007-04-26 13:42:25

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:

> Teresa Chudzicka
Ciekawostka - lekarz o podanych parametrach nie istnieje w Centralnym
Rejestrze Lekarzy. Ale zakładam, że po prostu błąd w rejestrze, bo ufny ze
mnie człowiek...

--
Krzysiek, EBP
Przeciwieństwem poprawnego twierdzenia jest twierdzenie niepoprawne.

103. Data: 2007-04-26 13:48:20

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jurus ale czy ty odzywiasz dieta otymalna zwierzatka?
Myślę, że moje kotleżanki właśnie optymalnie się odżywiają i faktycznie
dobrze im robi. Czy RC, animoda, ryba i wątróbki są dostatecznie
niskowęglowodanowe?

--
Krzysiek, EBP
Jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

104. Data: 2007-04-26 13:54:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> Dr Teresa Chudzicka tel. 0-61 8333788 - Poznań

to jest jej telefon do gabinetu?

iwon(K)a

105. Data: 2007-04-26 13:56:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> Myślałem, że jesteś inteligentniejsza... W tych Ośrodkach są chorzy, a jak
> do nich dotrzeć bez adresu Ośrodka?

ok, to ja tez mam dowod

http://www.su.krakow.pl/

tel 012 424 70 00

wysil sie jurus teraz.....

iwon(K)a

106. Data: 2007-04-26 14:03:15

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania "

> oo, Ciebie też od bolszewików? ;-)
> Niektórzy widzą wokół Żydów, inni masonów, cyklistów, bolszewików...
> póki nie są to białe myszki, to chyba jeszcze nie jest szkodliwe...dla
> samego wizjonera. Gorzej z zaczadzonym wizjami otoczeniem ;-)

Tak wlasnie dziala na mózg brak glukozy -)))).

cancer

107. Data: 2007-04-26 16:49:24

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)"

> Wie Pan oczywiście, że HIFy to ma każdy? Przynajmniej powinien.

eee, on w tym czasie Marzanne topił, albo miał wyjście do kina na Hubala.
MSPANC.

h.

108. Data: 2007-04-26 18:16:27

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:imsb3vjxgi10$.1m8wy7hefq1gq$.dlg@40tude.net...

> Ciekawostka - lekarz o podanych parametrach nie istnieje w Centralnym
> Rejestrze Lekarzy. Ale zakładam, że po prostu błąd w rejestrze, bo ufny ze
> mnie człowiek...

dr Chudzicka ma dwie specjalizacje, kiepskie poszukiwania...:))) Podpowiem,
jedna to epidemiolog...
Pozdrawiam Jurek M.

109. Data: 2007-04-26 18:21:47

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> to jest jej telefon do gabinetu?

Nie, to był numer naszego Ośrodka, w którym pani dr przyjmuje. A jej numer
to 0-500-177-506 (do najbliższej niedzieli jest na urlopie).
Pozdrawiam Jurek M.

110. Data: 2007-04-26 18:24:42

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> ok, to ja tez mam dowod
>
> http://www.su.krakow.pl/
>
> tel 012 424 70 00

A czemu kierujesz mnie do szpitala krakowskiego?
Pozdrawiam Jurek M.

Stare rozstępy
wykwity na żołądziu
wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja