Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać

181. Data: 2007-05-05 14:38:19

Temat: Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pisanie przez przeciwników DO o stałym zagryzaniu smalcem jest po prostu
> złośliwe....i aż nudne. Rozumiem złośliwości, sam czasem taki
> jestem....ale wciąż tak samo...?...:)))

nudne to jest Twoje niezrozumienie skrotu. Jakos wegetarianie nie obrazaja
sie, gdy ktos nad nimi z politowaniem sie chochra "wy od marchewek".

h.

182. Data: 2007-05-05 14:42:40

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Natomiast Kwasniewski, powypisywal nieprawdopodobne brednie w swoich
> ksiazkach,
> twierdzac m.innymi, ze diete odkryl czytajac Stary Testament oraz
> "studiujac"
> rownie stary podrecznik Biochemii Harpera.

a jak mu sasiad lazienke zalal, to zaciek mial ksztalt Matki Boskiej? No
tak, tak.

>diety zajmuja sie ludzie pokroju piszacego tutaj
> Jurka M., ktory prawdopodobnie kupil sobie za okolo 200 zl, certyfikat
> doradcy
> optymalnego w oSBo.

wiesz, ja to mysle, ze jesli on (jurek) bierze za to kase, to jeszcze nie
jest z nim tak zle. Tzn moralnie-dyskusyjnie, ale gorzej, gdy on w to werzy.

> http://www.essentialnutrition.org/lckids1.php

cholernie przykre. I wlasnie dlatego nie zgodze sie z przytoczana w tym
watku przez innego rozmowce tezą, że lepsza jakakolwiek polemika (i
jakiekolwiek tezy, skoro przytoczylam akurat tam bełkot starego Giertycha)
niż siedzenie cicho.

h.

183. Data: 2007-05-05 17:03:01

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> Żeby było ciekawiej dodam więcej: doktor Kwaśniewski umiera zazwyczaj 3 do
> 4 razy w roku...:))) Też mam w to wierzyć...????...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Jurek czytaj ze zrozumieniem, nie pisz co Ci pasuje tylko trzymaj sie
tematu.
Pisałem o tym abyś nie tytułował doktorem kogoś kto do tego nie jest
uprawniony.
To tak samo jak ty tytułujesz sie dietetykiem, a wcale nim nie jesteś.
Tytuł dietetyka dal Ci doktor Kwasniewski który nie jest doktorem_)))).
Mowie tobie nie pij więcej śmietany bo Ci sie od tego całkiem mózgownica
zlasuje.
Cancer

184. Data: 2007-05-05 18:00:31

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Tytuł dietetyka dal Ci doktor Kwasniewski który nie jest doktorem_)))).
> Mowie tobie nie pij więcej śmietany bo Ci sie od tego całkiem mózgownica
Otóż śmietanę bardzo lubię, Tobie natomiast nic nie polecę, bo z chamstwem
trzeba walczyć samemu. I chamstwo Twoje też wypływa z mózgownicy, która
pewnie nie lubi śmietany...
A Ty dalej czepiaj się czy dr Kwaśniewski ma uprawnienia czy nie. Ten temat
przewija się już na grupie od lat, i powtarza się tak jak moda... Krytykanci
diety optymalnej co jakiś czas odgrzewają stare kotlety, bo nudzą się i
myślą, że to kogoś zainteresuje... Kiedyś satyryk Janusz Osęka pisał, że
słyszał jakoby ktoś na molo w Sopocie strzelał do Mikulskiego za "Stawkę
większą niż życie". Ponieważ znał Mikulskiego sam zapytał czy to prawda.
Mikulski odpowiedział: może i strzelał ale ja tego nie zauważyłem...
Pozdrawiam Jurek M.

185. Data: 2007-05-05 18:11:41

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tytuł dietetyka dal Ci doktor Kwasniewski który nie jest doktorem_)))).
> Mowie tobie nie pij więcej śmietany bo Ci sie od tego całkiem mózgownica
Obejrzyj tę stronę i odpowiedz (ale sobie, nie mnie), dlaczego kilkadziesiąt
lat piszą różne Instytucje z lek.-szarlatanem Kwaśniewskim...???
Pozdrawiam Jurek M.

186. Data: 2007-05-05 18:35:21

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

05.05.2007: Jurek wrote:

> Obejrzyj tę stronę i odpowiedz (ale sobie, nie mnie), dlaczego kilkadziesiąt
> lat piszą różne Instytucje z lek.-szarlatanem Kwaśniewskim...???
> Pozdrawiam Jurek M.

Jak już musisz pisać na tej grupie, to robiłbyś to w 1-dnym poście, a nie
ciągle ludziom odpowiadał i odpowiadał i dopowiadał, jak Ci się coś
przypomni. Pomijam użycie opcji supersedes, bo optymalnym się pewnie to źle
skojarzy, ale chociaż odpowiadaj raz, a porządnie.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

187. Data: 2007-05-05 20:24:08

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f1iip9$epk$1@news.onet.pl...
> [...]
> źle
> skojarzy, ale chociaż odpowiadaj raz, a porządnie.

Dobrze. Widocznie nie jestem tak dobry w pisaniu postów jak Ty. Zwrócę na to
uwagę. Zawsze słucham uwag mądrych, złośliwe pomijam lub odpowiadam
złośliwie.;;;)))
Pozdrawiam Jurek M.

188. Data: 2007-05-05 21:19:19

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż śmietanę bardzo lubię, Tobie natomiast nic nie polecę, bo z chamstwem
> trzeba walczyć samemu. I chamstwo Twoje też wypływa z mózgownicy, która
> pewnie nie lubi śmietany...

a gdzie ona Ci chamstwo podsunela pod wydelikacony nos? Nie masz argumentow,
to udajesz hrabine, ktora toleruje jedynie lektyke, wzdragajac sie na widok
roweru.

> A Ty dalej czepiaj się czy dr Kwaśniewski ma uprawnienia czy nie.

Wiesz Jurus, ze podrabianie tytulow jest karalne? Nie mowiac o krzywdzie,
jaka niewyksztalciuchowaty oszolom robi swym pacjentom, nie majacym nawyku
sprawdzania, komu poddaja sie w opieke, jeszcze za wlasne pieniadze.

Nie mamy sie czepiac belkotu o HIVie, mamy dawac poklon jakiemus dziadowi
bez tytulu, ktoremu czapkuja zakrecone oszolomy (możesz sobie bluzgnac albo
prychnać, ale dla mnie jesteś oszołomem), jedyne, na co łaskawie zezwalać,
to czołobitność waszej bandzie. Sorki, ale nici z tego.

>Ten temat przewija się już na grupie od lat, i powtarza się tak jak moda...

to moze by sie ów felczer w tym czasie dokształcił i byłoby po problemie?

hania

189. Data: 2007-05-05 23:44:59

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> to moze by sie ów felczer w tym czasie dokształcił i byłoby po problemie?

Dokształcić się powinny takie szczekające kundelki jak Ty Haniu...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

190. Data: 2007-05-06 04:56:23

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Lwy i tygrysy, swoim pannom atrakcyjni, nie odliczają kolejnych długości
> bieżni tylko się lenią. Ponoć nawet nie polują. Wolą czekać aż ich
> panny.coś im upolują

Proponuję się do szkoły wrócić. Tygrysy są samotnikami i świetnie polują dla
siebie (na marginesie poza kotami domowymi jako jedyne dla czystej
przyjemności). Jedyne kotowate żyjące w stadach to lwy i tylko u nich samice
polują dla stada. Z Twojej teorii wynika, że samotny lew (samiec) z głodu
zdechnie, a ponad połowa samców żyje samotnie (widać bidaki nie potrafią
czytać i bezczelnie dają sobie radę)..

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

Stare rozstępy
wykwity na żołądziu
wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja