Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać

11. Data: 2007-04-22 15:27:49

Temat: Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f0ftb8$n4v$1@news.onet.pl...
> 22.04.2007: Jurek wrote:
>
> Jurek, no ale jak to jest z tym iperytem czy fosgenem, działają one na
> optymalnych w końcu, czy nie?

Poprzednim postem już odpowiedziałem. A skąd ja mogę wiedzieć?
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2007-04-22 15:28:06

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

22.04.2007: Jurek wrote:
> Trzeba sięgnąć do historii I wojny światowej. Może się ktoś ostał, a inni od
> tego gazu padli... nie wiem....

No pewnie się ktoś ostał, ale jak mniemam, nie pytali go o dietę. A taką
optymalną, to już ciężko na froncie w okopach było przestrzegać, więc
zaryzykuję wniosek, że Ci co się ostali, nie byli po optymalnej.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

13. Data: 2007-04-22 15:28:56

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

22.04.2007: Jurek wrote:

> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f0ftb8$n4v$1@news.onet.pl...

> Poprzednim postem już odpowiedziałem. A skąd ja mogę wiedzieć?
> Pozdrawiam Jurek M.

Mi się wydaje, czy tu już dwa (!) Jurki grasują?

14. Data: 2007-04-22 15:35:30

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f0ftb8$n4v$1@news.onet.pl...

> Poprzednim postem już odpowiedziałem. A skąd ja mogę wiedzieć?
> Pozdrawiam Jurek M.
Zapytaj Marka Bieńka, ryou.ko, Krzysztofa Suzuki, dra Endriu, ciupa, Maja,
to Towarzystwo Wzajemnej Adoracji zna się na wszystkim.... A najbardziej
znają się na dietach, tłumacząc cierpiącym autorom wątków jakie lekarstwo,
jakie badanie, że takie życie...itp. dyrdymały...
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2007-04-22 16:15:48

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f0fuu6$r45$1@news.onet.pl...

> No pewnie się ktoś ostał, ale jak mniemam, nie pytali go o dietę. A taką
> optymalną, to już ciężko na froncie w okopach było przestrzegać, więc
> zaryzykuję wniosek, że Ci co się ostali, nie byli po optymalnej.

I tu Ciebie zaskoczę. Kto chce być na diecie optymalnej, ten jest. Obojętne
czy w domu, czy trakcie posiłków na mieście (w barach), czy na delegacji.
Wałęsa jest już dawno na DO. I mówił, że za granicą z nią trudniej, ale też
możliwe. Znana jest grupa więźniów we Wronkach na DO. A więc jest możliwa
wszędzie. Na pewno jej nie uświadczymy w szpitalach. Bo nie ma gorszej diety
niż w polskich szpitalach. (Powiem Tobie, ale tak w zaufaniu na ucho: wąglik
nie działa na optymalnych)...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2007-04-22 16:21:31

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f0fuvo$r45$2@news.onet.pl...

> Mi się wydaje, czy tu już dwa (!) Jurki grasują?

Nie wiem. Ja zawsze podpisuje się Jurek M., bo Mierzyński, nie chowam się
jak inni, bo nie mam przed kim.
Na grupie misc.dieta jest tez jeden Jurek to dodał Jurek+dAq=Jurek dAq, bo
niektórym myliliśmy się, tym bardziej, że obydwoje jesteśmy
optymalnymi...Tylko, że ja piszę z Poznania, a on z Francji...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

17. Data: 2007-04-22 18:30:17

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> nowego... ignoranci tak mają...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

ten usmieszek swiadczy, ze z ciebie 100% lamer. Ty zas myslisz, ze jak
bedziesz wiecej tu klapal dyrdymal, to wiecej ludzi w to uwierzy.

Fakt, ze mamy glupie spoleczenstwo...moze wiec czas skierowac te belkoty do
sejmu? tam wszak oszolomow najwiecej

h.

18. Data: 2007-04-22 20:01:24

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> ten usmieszek swiadczy, ze z ciebie 100% lamer. Ty zas myslisz, ze jak
> bedziesz wiecej tu klapal dyrdymal, to wiecej ludzi w to uwierzy.
>
> Fakt, ze mamy glupie spoleczenstwo...

A Ty Haniu do niego należysz...:)))...gdzie to jest napisane, że jesteś
mądrzejsza od tego społeczeństwa?...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

19. Data: 2007-04-23 09:10:51

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj Marka Bieńka, ryou.ko, Krzysztofa Suzuki, dra Endriu, ciupa, Maja,
> to Towarzystwo Wzajemnej Adoracji zna się na wszystkim

Czuję się zachwycony zaliczeniem i towarzystwem. Ech, nawet apropos się
sygnaturka wylosowała...

--
Krzysiek, EBP
W środowisku żółtek komórki rakowe żyją od kilku do kilkunastu godzin, a

20. Data: 2007-04-23 19:21:04

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty Haniu do niego należysz...:)))...gdzie to jest napisane, że jesteś
> mądrzejsza od tego społeczeństwa?...:)))

boleję, bo nie mam się w większości od kogo uczyć, ale przynajmniej nie pie*
tu dyrdymał udając guru. Np to, ze lubie sobie podjesc czekoladke nie
sklania mnie do klepania teorii nt. jej zbawiennego wplywu na caly organizm.
Dziecko zezre za duzo to ma zatwardzenie lub alergie. Moze warto podpatrywac
mniejszych?

h.

Stare rozstępy
wykwity na żołądziu
wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja