Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać

21. Data: 2007-04-23 23:16:39

Temat: Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f0j0v4$men$1@inews.gazeta.pl...

> boleję, bo nie mam się w większości od kogo uczyć, ale przynajmniej nie
> pie*
po pierwsze primo: jesteś ordynarną kobietą. (Za mojej młodości nie było
komputerów, ale jeżeli byłyby, pierwej kobieta spaliłaby się ze wstydy,
zanim odezwała się w ten sposób do mężczyzny i to na forum).

tu dyrdymał udając guru. Np to, ze lubie sobie podjesc czekoladke nie
> sklania mnie do klepania teorii nt. jej zbawiennego wplywu na caly
> organizm. Dziecko zezre za duzo

Dziecko za dużo zje, to nie pies....

po drugie primo: podpatruję mądrzejszych, a nie mniejszych...
Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2007-04-24 06:49:18

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze primo: ....
> po drugie primo: podpatruję mądrzejszych, a nie mniejszych...
> Pozdrawiam Jurek M.
Podpatruj więc lepiej, bo nie ma czegoś takiego jak "pierwsze primo" i
"drugie primo" :)
pozdr. A

23. Data: 2007-04-24 06:54:15

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podpatruj więc lepiej, bo nie ma czegoś takiego jak "pierwsze primo" i
> "drugie primo" :)
> pozdr. A
A po trzecie primo: jesteś mało błyskotliwa, bo to była forma żartu... I
dodam nieskromnie, że znający mnie uważają za dowcipnego człowieka, to po
czwarte primo...
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2007-04-24 07:03:56

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodam nieskromnie, że znający mnie uważają za dowcipnego człowieka, to po
Fakt, jak się czyta to co napisałeś to można się śmiać w nieskończoność...

25. Data: 2007-04-24 07:14:47

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:
> po pierwsze primo: jesteś ordynarną kobietą. (Za mojej młodości nie było
> komputerów, ale jeżeli byłyby, pierwej kobieta spaliłaby się ze wstydy,
> zanim odezwała się w ten sposób do mężczyzny i to na forum).
Wielce Szanowny Panie!
Jak wszyscy zapewne zauważyli, uwielbia Pan epatować swoim - podobno -
zaawansowanym wiekiem. Czyżby w czasach Pana młodości uchodziło za
poprawne, czy wręcz zalecane, odzywanie się do kobiety 'i to na forum' w
formie 'jesteś ordynarną kobietą'? Skoro w czasach Pańskiej młodości nie
istniały komputery, winien Pan otrzymać należyte wykształcenie i
kindersztubę, co pozwoliłoby zrozumieć, że takie odezwania nie przystoją,
nawet jeśli uprzednio poczuł się Pan prawdziwie znieważony. W czasach
Pańskiej - niemal mitycznej - młodości zostałby Pan zapewne publicznie
spoliczkowany.
Dziwne te czasy Pańskiej młodości, kiedy kobieta winna odzywać się do
mężczyzny ze szczególnym szacunkiem! Gdybym chciał ad personam wytykać -
powiedziałbym, że raczej kwestia środowiska, a nie wieku, ale przecież w
czasach mojej młodości (może nie tak odległych, jak Pańskiej), podobne
argumenty nie uchodziły za dopuszczalne...
Pozostaję z należnym szacunkiem
--
Krzysiek, EBP
Satrapa jest wcielonym postępem.

26. Data: 2007-04-24 10:25:33

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1uu7dt4th7yym.1r803jqxmw2fb$.dlg@40tude.net...
> [...]
> czasach mojej młodości (może nie tak odległych, jak Pańskiej), podobne
> argumenty nie uchodziły za dopuszczalne...
Nie epatuję swoim wiekiem, tylko czasem podkreślam, ponieważ niektórzy
uważają mnie za smarkacza. W "moich czasach" niedopuszczalne były
przekleństwa kobiet w miejscu publicznym, to niby dlaczego mam na nie
przystawać, tym bardziej, jeżeli osoba ta zwraca się personalnie do mnie?
Spoliczkowany kiedyś nie byłbym chociażby z tego względu, że nie musiałbym w
ten sposób reagować na wypowiedz interlokutorki, bo nie byłaby taka
ordynarna.
Nie ma co się nad tym rozwodzić. Po prostu różnie widzimy sferę kultury i
wzajemnych stosunków.
Pozdrawiam serdecznie Jerzy Mierzyński

27. Data: 2007-04-24 10:28:58

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Fakt, jak się czyta to co napisałeś to można się śmiać w nieskończoność...
Może to jest i śmieszne... Ale najlepiej czują się z tym śmiechem ci, którzy
wyzdrowieli, czego wielu nie rozumie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

28. Data: 2007-04-24 10:45:06

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasach mojej młodości (może nie tak odległych, jak Pańskiej), podobne
> argumenty nie uchodziły za dopuszczalne...
I nie wierzę, że Szanowny Pan nie zauważył jak ludzie schamieli ( w
odzywaniu się do siebie) w ostatnich 30 latach, a największe przyspieszenie
zbiegło się z wolnością kapitalizmu w Polsce.
Jak odezwałem się niewłaściwie na lekcji (nie ordynarnie, bo to było wręcz
nie do pomyślenia), dostawałem po łapach lub po głowie. I to było właściwe
postępowanie z krnąbrnymi uczniami... A dzisiaj? Jak nauczyciel się nie
podoba, to... kosz od śmieci mu na głowę...
Pozdrawiam Jurek M.

29. Data: 2007-04-24 10:50:07

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Może to jest i śmieszne... Ale najlepiej czują się z tym śmiechem ci,
> którzy wyzdrowieli, czego wielu nie rozumie...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

A może napiszesz tutaj o tych co ziemie gryzą od twojej cudownej diety.
Albo o tych którzy od tej wspanialej diety dostali po 2 zawały, nabierając
sie takim optymalnym naganiaczom jak ty.

Cancer

30. Data: 2007-04-24 10:50:19

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w ....

............. Nie ma co się nad tym rozwodzić. Po prostu różnie widzimy
> [...]
To przytoczę kilka Pana wypowiedzi z tej grupy:
1) Ty
jesteś tym oszukańczym matołem drwiącym sobie z ludzi aby rozwiązać swoje
prywatne matolskie problemy.

2) Przykre, to jest spotkać na drodze takie matolstwo jak Ty...

tak na marginesie, bo masz troszkę malutki móżdżek, dlatego kiepsko ze
zrozumieniem...:)))

3) ..moje posty nie są ani dla nich ani dla Ciebie. Posty są dla
ludzi rozumnych...

4) Nie będę z Tobą dyskutował, bo jesteś bezmózgowcem i ordynarnym
prostakiem

Jeśli jest Pan Panie Jurku takim kulturalnym dojrzałym człowiekiem i za
takiego się Pan uważa to faktycznie ogół inaczej pojmuje kulturę i
kulturalność.

Stare rozstępy
wykwity na żołądziu
wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja