Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać

71. Data: 2007-04-25 22:16:10

Temat: Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w
> interesujace. mozesz naukowo wytlumaczyc jak te nauki podstawowe maja sie
> do nauki niepodstawowej jaka jest fizjologia i biologia?
> poprosze o konkrety
> czyli tyle i tyle np smalcu, - jak chemicznie, fizycznie, i matematycznie
> wplywa na orgaznim.

mozliwe sa 3 warianty reakcji Jurka na Twoja wiadomosc:

a) uda, ze jej nie widzi
b)przeklei jakis dlugasny nius -wypowiedz innego piewcy sekty (lub sklei
kilka z nich)
c)odpowie w stylu "aaa u was biją Murzynów!"

hania

72. Data: 2007-04-26 06:29:29

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprosze o konkrety
> czyli tyle i tyle np smalcu, - jak chemicznie, fizycznie, i matematycznie

Na temat odżywiania organizmu ludzkiego i odżywiania swojego kota, który
zdechł przedwcześnie pozbywając się zębów (sic!), Iwonka (jako dentystka)
wie przecież wszystko. Iwonka również popisuje się znajomością o diecie
optymalnej na misc.dieta, a więc o wpływie smalcu czy margaryny na ustrój
człowieka - wie najlepiej. Nie czytała wprawdzie książek dra Kwaśniewskiego
(kiedyś o to pytałem), ale jest tak błyskotliwa, że zna mechanizmy DO na
organizm - bez czytania...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

73. Data: 2007-04-26 07:02:18

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

A więc zasadne będzie skierowanie dra Kwaśniewskiego do Iwonki, gdy będzie
miał jakiś problem...
Pozdrawiam Jurek M.

74. Data: 2007-04-26 08:09:41

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <m...@o...pl> napisał(a):

> Przykro mi, że nie zrozumiałaś moich intencji...:))) To wcale nie kwestia
> wspomnień, tylko czego innego...
> A inna sprawa, że to grupa o innej tematyce... i takie rozwodzenie się o
> kulturze zachowań może niektórych zdenerwować.
> Pozdrawiam Jurek M.

Ty to bidny jesteś: cały swiat Cię nie rozumie. Albo już wiem: Ty jesteś
gwiazda filmowa i autoryzujesz wywiady! Potem skreślasz co Ci się nie podoba
i na piśmie wygląda głupawo, porównując, np. że hobby Twe to zupa pomidorowa
i zamiast tego wpisujesz "chadzam do opery". Tylko widzisz, tu pierwotna
treść zostaje...

h.

75. Data: 2007-04-26 08:12:20

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <m...@o...pl> napisał(a):

> A więc zasadne będzie skierowanie dra Kwaśniewskiego do Iwonki, gdy będzie
> miał jakiś problem...

Drogi Jureczku, sprawa jest prosta: przyprowadź nam jednego uleczonego
dzieki DO z HIVa, a uwierzymy. Nie zmieniaj tematu, bo to dziecinada, a sam
powołujesz sie na wiek swój dostojny.
Ba! Nawet bym przyjechala specjalnie pooglądac taki cud!

h.

76. Data: 2007-04-26 08:20:28

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sam
> powołujesz sie na wiek swój dostojny.
> Ba! Nawet bym przyjechala specjalnie pooglądac taki cud!

Ja nawet osobiście bym mu badanie zrobiła :)

77. Data: 2007-04-26 08:33:47

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

A inna sprawa, że ignoranci nie chcą tego wiedzieć, bo to zburzyłoby ich
akademicką wiedzę...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

78. Data: 2007-04-26 08:46:01

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

A więc masz adresy do tych cudów. Ale pewnie powiesz, że Michorzewo nie jest
Tobie po drodze. I kto tu wykręca kota ogonem?...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

79. Data: 2007-04-26 09:10:01

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile można zrozumieć z mocno chaotycznego postu *) Pan Jerzy został
potraktowany niesympatycznie i niemiło. Miał więc pełne prawo odzywać się
ordynarnie i agresywnie. Biję się więc w piersi, i nic to, że część z
cytatów to odpowiedzi na Pana Jerzego impertynencje. Ja jestem podłym
bolszewikiem, bo drażnią mnie odezwania przemiłego Pana Jerzego. Wprawdzie
Pan Jerzy wysyłał mnie już kilkakrotnie do psychiatry (w środowisku Pana
Jerzego kontakt z psychiatrą jest wielce uwałaczający), ale przecież to ja,
znany bolszewik obrażam Pana Jerzego przez niedostateczny szacunek i
uwielbienie.

----------------
*) coś w rodzaju: "To on/ona zacął/ła, psepani, jak mi powiedzieli ze
jeśtem gupi, to im nasypałem piasku do ocu. Ale jeśtem bardzo stary i w
moich casach to się nie mówiło ze ktoś jest gupi, tylko ze nie bardzo
mądry. Bolsewicy jedne, nie wiedzom ze jeśtem przemiły i przemondry."

--
Krzysiek, EBP
Wielki krok nastąpił w dniu w którym ludzie, aby lepiej wzajemnie się

80. Data: 2007-04-26 09:12:58

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:
> A inna sprawa, że ignoranci nie chcą tego wiedzieć, bo to zburzyłoby ich
> akademicką wiedzę...:)))
Jak zwykle, na pytanie o argumenty albo dowody potrafi Pan jedynie obrażać
oponentów.

--
Krzysiek, EBP
Dwie wiadomości: dobra i zła. Dobra: politycy PiS maja społeczeństwo za

Stare rozstępy
wykwity na żołądziu
wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja