Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać

81. Data: 2007-04-26 09:40:09

Temat: Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof

> Jak zwykle, na pytanie o argumenty albo dowody potrafi Pan jedynie obrażać
> oponentów.

Bo dowodow nie ma, nie bylo, i nie bedzie -))))

Cancer

82. Data: 2007-04-26 09:42:56

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1tnm7605ax4vu.8i31rhsu9dkc.dlg@40tude.net...
Zaleciało mi piaskownicą...:))) Że też chce się Szanownemu Panu pisać takie
dyrdymały... Chyba, że chce Pan nadążyć za tematem tego wątku "optymalni i
ich dyrdymały..."
Pozdrawiam Jurek M.

83. Data: 2007-04-26 09:44:21

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:j7cqpjyd03c$.udm09atddqar$.dlg@40tude.net...
> Jak zwykle, na pytanie o argumenty albo dowody potrafi Pan jedynie obrażać
> oponentów.

Proszę mi wierzyć, że nie chciałem nikogo obrazić...
Pozdrawiam Jurek M.

84. Data: 2007-04-26 10:56:08

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysztof

> Bo dowodow nie ma, nie bylo, i nie bedzie -))))

Dowody Cancer są, tylko teraz jestem pomówiony o spamowanie...:))) Zabawni
jesteście...
Pozdrawiam Jurek M.

85. Data: 2007-04-26 11:31:38

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> znany bolszewik

oo, Ciebie też od bolszewików? ;-)
Niektórzy widzą wokół Żydów, inni masonów, cyklistów, bolszewików...
póki nie są to białe myszki, to chyba jeszcze nie jest szkodliwe...dla
samego wizjonera. Gorzej z zaczadzonym wizjami otoczeniem ;-)

h.

86. Data: 2007-04-26 11:35:02

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <m...@o...pl> napisał(a):

> A więc masz adresy do tych cudów. Ale pewnie powiesz, że Michorzewo nie
jest
> Tobie po drodze. I kto tu wykręca kota ogonem?...:)))

a to całe Michorzewo miało HIVa? To już "lepiej" niz wioski w głębokiej
Afryce.

h.

87. Data: 2007-04-26 11:44:57

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę mi wierzyć, że nie chciałem nikogo obrazić...
Tak, tylko przypadkiem Panu tak wyszło. Z nerwów i urażonej niewinności.
--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

88. Data: 2007-04-26 11:52:07

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> jest
>
> a to całe Michorzewo miało HIVa? To już "lepiej" niz wioski w głębokiej
> Afryce.

Tak się uczepiłaś tego HIF-a, że zaczynam podejrzewać go u Ciebie, i szukasz
gdzie tu podleczyć się....
Pozdrawiam Jurek M.

89. Data: 2007-04-26 11:53:38

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:

> Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
> w wiadomości news:1tnm7605ax4vu.8i31rhsu9dkc.dlg@40tude.net...
> Zaleciało mi piaskownicą...:)))
Niemożliwe! Optymalny, a pojął aluzję. Swego czasu na prośbę wcześniejszych
niż Pan optymalnych każdą aluzję opatrywałem otrzeżeniem.

> Że też chce się Szanownemu Panu pisać takie
> dyrdymały...
Może do Pana wreszcie dotrze, że zachowanie niestosowne, od którego
zaczęliśmy, nie jest usprawiedliwione nieuprzejmością która Pana spotkała.
To, że jest Pan prawdziwie przekonany o swojej racji nie oznacza, że osoby
których Pan nie przekonał (a raczej nawet nie próbował przekonywać -
inaczej niż powtarzaniem komunałów) to ignoranci. Pan, w odróżnieniu od
Pana poprzedników (bo PT optymalnych już kilku na pl.sci.medycyna
widzieliśmy) NIGDY nie przedstawił rzeczowych i sensownych argumentów na
poparcie swoich poglądów. Samo pańskie przekonanie, że człowiek jest
drapieżnikiem nie wystarcza, bo jest, jakby powiedzieć, _nieco
niestandardowe_. A niestandardowe poglądy wypada uzasadnić.

90. Data: 2007-04-26 12:04:45

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1djmybdbinj14.1ovkb1gu31gfq.dlg@40tude.net...
> [...]
> drapieżnikiem nie wystarcza, bo jest, jakby powiedzieć, _nieco
> niestandardowe_. A niestandardowe poglądy wypada uzasadnić.

Właśnie uzasadniłem podając adresy naszych ośrodków, ponieważ w każdym z
nich są szczegółowe karty chorych, do których można dotrzeć w pewnych
okolicznościach (mam na myśli oczywiście tajność danych).
Pozdrawiam Jurek M.

Stare rozstępy
wykwity na żołądziu
wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja