Optymalni to SEKTA!!!

1. Data: 2000-11-13 07:55:15

Temat: Optymalni to SEKTA!!!
Od: "Janusz" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam to nieszczescie, ze bliscy mi ludzie uwierzyli w te"diete cud".
Zaczelo sie od przeczytania ksiazki ich guru p. Kwasniewskiego,
do tego doszly artykuly z tak "powaznego czasopisma naukowego"
jakim jest "Dziennik Zachodni". Teraz sa wyjazdy na specjalne turnusy
TYLKO DLA OPTYMALNYCH i proba przekonywania przy kazdej okazji
o prawie zbawczym wplywie tej "diety" nie tylko na zdrowie fizyczne
ale i na wszelkie inne problemy i niepowodzenia ludzkosci.
Optymalni wydaja swoj miesiecznik, maja swoje WWW. Z przerazeniem
zajrzalem na ta strone. W dziale Artykuly znalazlem wypowiedz p.
Kwasniewskiego
"O przyczynach rzeczy najważniejszych dla ludzi" w ktorym o zgrozo powoluje
sie
na najwyzsze autorytety moralne ludzkosci (Papiez, Dalaj Lama), historyczne
(Kollataj, Staszic) oraz cytuje teksty z Ksiegi Rodzaju i Nowego Testamentu
probujac udowodnic, ze jest tam napisane cos innego niz faktycznie czytamy.
Wyrywa slowa z kontekstu i nadaje im inny sens. Znacie to? Wiecie, kto tak
dziala?
WLASNIE! I to mnie przeraza.
LUDZIE, bronmy siebie i najblizszych przed takimi ludzmi!

Janusz

2. Data: 2000-11-13 09:33:47

Temat: Re: Optymalni to SEKTA!!!
Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o prawie zbawczym wplywie tej "diety" nie tylko na zdrowie fizyczne
> ale i na wszelkie inne problemy i niepowodzenia ludzkosci.

Napisz jak powrócą z Arkadii o efektach/wrażeniach z pobytu...

"Jadarek" - Dariusz Kral ( nie_sekciarz)

PS. Bez paniki ;-)

3. Data: 2000-11-13 13:00:44

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziala?
> WLASNIE! I to mnie przeraza.
> LUDZIE, bronmy siebie i najblizszych przed takimi ludzmi!

Wiesz, co najlepiej przed nami pomaga? Trzy razy splunąc przez lewe ramię, a
dla pewności okadzić wejście do swego domu, żeby odpędzić optymalną energię. I
nie zapomnij wypowiedzieć formułki : zgiń, przepadnij, maro piekielna!

4. Data: 2000-11-13 17:44:41

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz napisał(a) w wiadomości: <8uo6i8$jqu$1@news.tpi.pl>...

>WLASNIE! I to mnie przeraza.
>LUDZIE, bronmy siebie i najblizszych przed takimi ludzmi!

Ja wiedzialem ze tak bedzie... (Copyright by Grzegorz Halama).

Adam B.

5. Data: 2000-11-14 11:30:18

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Nov 2000, Janusz wrote:

> [...]
> Zaczelo sie od przeczytania ksiazki ich guru p. Kwasniewskiego,
> do tego doszly artykuly z tak "powaznego czasopisma naukowego"

oooooooooooooooo. no to bardzo powazne czasopismo naukowe;)
hihihi.

> [...]
> Wyrywa slowa z kontekstu i nadaje im inny sens. Znacie to? Wiecie, kto tak

i dlatego jest to takie denerwujace!!!!!
to tak jak ze swiadkami jehowy, ktorzy probuja nawracac swiat.
to dziala jak sekta i najgorsze w tym wszystkim jest to, ze ludzie w to
wierza.

Anhela.

6. Data: 2000-11-14 15:03:42

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam...

U?ytkownik Anhela <a...@i...univ.gda.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

(...)

(...)

pozwól ze zacytuje Ci kogos znajomego:

"..........A MIALO BYC O MEDYCYNIE...."

pozdr
Gregg

7. Data: 2000-11-16 14:20:42

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Nov 2000, gregg wrote:

> witam...
>
> U?ytkownik Anhela <a...@i...univ.gda.pl>
> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

> [...]

no wlasnie, a to Wy na kazdym kroku poruszacie temat DO. i wlasnie
najgorsze jest to, ze ludzie w to wierza.

8. Data: 2000-11-16 14:48:33

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Anhela <a...@i...univ.gda.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

[...]

> no wlasnie, a to Wy na kazdym kroku poruszacie temat DO. i wlasnie
> najgorsze jest to, ze ludzie w to wierza.

Ja nie Wy....
pozdr
Gregg

kaszel