Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.

1. Data: 2016-03-01 11:07:15

Temat: Organizacja bez organizacji czyli Państwo Doskonałe.
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W filmie Dr Rafał Brzeski omawia różne typy organizacji, ich cechy czyli
ich wady i zalety. Okazuje się, że najdoskonalszą z organizacji jest
ta, w której nie ma przywódcy ale wszyscy jej uczestnicy wyznają te same
wspólne wartości a ich działalność napędzana jest przez jedną myśl.
Pozornie Chaos ale niezwykle odporny na jakiekolwiek zagrożenia
zewnętrzne. Chaos wymusza kreatywność, gdyż jakoś trzeba przetrwać i coś
osiągnąć co jest wynikiem działania tej wspólnej myśli.
Warto wysłuchać wywodów Dra Brzeskiego pod adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=1DC4ohipNkA

Jeden z uczestników spotkania przytacza państwo Platona jako przykład
takiego Państwa Doskonałego.

Warunkiem zaistnienia takiego niezniszczalnego Państwa Doskonałego
Chaosu jest wyzwolenie od chęci dominacji, posiadania oraz osiągnięcie
stanu umysłu zapewniającego powszechne i osobiste zaufanie i szacunek.
Według mojej diagnozy jest to możliwe tylko wówczas gdy organizacja taka
będzie organizacją globalną obejmującą wszystkich żyjących ludzi bez
żadnych wyjątków, ludzi wolnych od braku poczucia własnej wartości,
czyli uwolnionych od destrukcyjnego działania kompleksu Edypa/Elektry.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

2. Data: 2016-03-01 11:16:23

Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@y...com> pisze:
> [...]
> żyjących ludzi bez żadnych wyjątków, ludzi wolnych od braku poczucia
> własnej wartości, czyli uwolnionych od destrukcyjnego działania

A do jakiej wielkości organizacji to _przeważnie_ działa w praktyce?
To że coś da się zrobić lepiej nie oznacza że nam się opłaci ryzyko
w stosunku do metody gorszej "jak ideał się uda" ale o niebo lepszej
jak ideał dupnie.

Kto nie ma nic, nie ma nic do stracenia. (Przysłowie polskie)

3. Data: 2016-03-01 12:39:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 marca 2016 11:07:26 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:
> [...]
> żadnych wyjątków, ludzi wolnych od braku poczucia własnej wartości,
> czyli uwolnionych od destrukcyjnego działania kompleksu Edypa/Elektry.

To Państwo Doskonałe LeoTarku już istnieje, jest ciche i niezauważalne dla
"postronnych". Ale kto ma oczy...
Nie na darmo Ktoś powiedział: "błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą
ziemię" ;)

WIECZNA RZECZPOSPOLITA
Pewna rzeczpospolita jest zawsze i wszędzie,
Chociaż państwem na ziemi nie była, ni będzie.

A.M. "Zdania i uwagi"

4. Data: 2016-03-01 13:09:53

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-01 o 12:39, m...@g...com pisze:

> [...]
>
> WIECZNA RZECZPOSPOLITA Pewna rzeczpospolita jest zawsze i wszędzie,
> Chociaż państwem na ziemi nie była, ni będzie.

Państwo Doskonałe nie może być udziałem tylko pewnej grupy wybrańców
lecz musi objąć swym zasięgiem wszystkich ludzi. Dopóki bowiem będzie
ono udziałem wybranych dopóty będą oni czuli się niejako "lepszymi" od
tych, którzy nie zostali dopuszczeni do udziału w ograniczonej
"doskonałości". A kązdy podział na tych "lepszych" (lub wiedzących) i
"gorszych" czyli niedopuszczonych do wiedzy jest układem niewolniczym, w
którym "wiedzący" dominują nad "niewiedzącymi". Niewiedza
"niewiedzących" oznacza, że "wiedzący" posiadają tajemnicę, dzięki
której mogą sprawować władzę nad "niewiedzącymi". Jeżeli są uczciwi to
podziela się tą tajemnicą; jeżeli zaś nie chcą się tą tajemnicą
podzielić to znaczy, że chcą dominować i sprawować władzę nad tą drugą
grupą. Chcą mieć podległych (ale nie uległych!) sobie niewolników
utrzymywanych w ryzach dzięki tajemnicy, której "niewiedzący" nie
posiedli. Jest to manipulacja i oszustwo. A w świetle każdego prawa,
nawet tego spisanego, niedoskonałego oszustwo jest przestepstwem - cóż
dopiero w świetle Prawa Naturalnego, które odrzuc wszelką postać
niewolnictwa i wyzysku.

5. Data: 2016-03-01 13:25:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 marca 2016 13:10:04 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:

> [...]
> nawet tego spisanego, niedoskonałego oszustwo jest przestepstwem - cóż
> dopiero w świetle Prawa Naturalnego, które odrzuc wszelką postać

Jest tak LeoTarku tak jak mówisz.
To -istniejące już- Państwo Doskonałe należy do wszystkich,
którzy chcą i są gotowi-zdolni do Niego wejść.
Szczegóły znajdziesz tu:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Osiem_b%C5%82ogos%C5%8
2awie%C5%84stw
Pytanie dlaczego sam jeszcze Tam nie wszedłeś... ;)

6. Data: 2016-03-01 13:32:29

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2016 o 13:25, m...@g...com pisze:

> [...]
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Osiem_b%C5%82ogos%C5%8
2awie%C5%84stw
> Pytanie dlaczego sam jeszcze Tam nie wszedłeś... ;)

Tak, tak, ,,LeoTarek" może nam katolickim cwelom w torbach po mące na
głowach naskoczyć, bośmy silni sojuszem z kobietkami i matronami. Mamy
przecież wspólne interesy, wyrażające się przede wszystkim w starej
rzymskiej zasadzie ,,divide et impera".

7. Data: 2016-03-01 13:33:43

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-01 o 11:16, A. Filip pisze:

> [...]
> To że coś da się zrobić lepiej nie oznacza że nam się opłaci ryzyko
> w stosunku do metody gorszej "jak ideał się uda" ale o niebo lepszej

W organizacji globalnej, w której wszyscy akceptują określone wartości,
idee podporządkowane wspólnemu celowi pomimo tego iż działają całkowicie
od siebie niezależnie. Wartościami jednoczącymi nawet największych
wrogów są wzajemne zaufanie i szacunek. A ideą przewodnia osiągnięcia
takich wzajemnych relacji jest metoda budowania społeczności dzięki
której efektem jest świat wolny od dominacji i przemocy.

Twoja zachowawcza postawa to kunktatorstwo cechujące nieufny kobiecy
świat zdominowany przez babskie przekonanie, że d... można utrzymać w
świecie ład i porządek. Można było do pewnego momentu ale świat
zbudowany na takim pojmowaniu (s)pokoju kończy się dzięki męskiej
brutalnej sile dążącej do wyzwolenia się z jarzma fałszu i manipulacji.
Krawędź do której zbliża się ludzkość jest ostra niczym brzytwa i jeżeli
nie podejmiemy decyzji o tym jak mamy dalej żyć to brzytwa przetnie
cienką nić naszej wegetacji.

8. Data: 2016-03-01 13:40:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 marca 2016 13:32:35 UTC+1 użytkownik CookieM napisał:

> [...]
> głowach naskoczyć, bośmy silni sojuszem z kobietkami i matronami. Mamy
> przecież wspólne interesy, wyrażające się przede wszystkim w starej

Za płytko patrzysz. LeoTar pisał o "organizacji" "bez struktur". Poczytaj go od
poczatku. To coś Cookie powyżej "wysmażył" lub lepiej napiszę -"zgrillował"- jak
najbardziej MA struktury i to właśnie one (wraz z jurydyzmem postlatinskiego prawa)
ciągną to całe tałatajstwo "w dół" ;)

9. Data: 2016-03-01 13:44:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 marca 2016 13:33:53 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:

> [...]
> Krawędź do której zbliża się ludzkość jest ostra niczym brzytwa i jeżeli
> nie podejmiemy decyzji o tym jak mamy dalej żyć to brzytwa przetnie

Nie przejmuj się LeoT -ta Wieczna Rzeczpospolita -o której pisze Mickiewicz, ta z
Góry Błogosławieństw- przetrwa... ;)))

10. Data: 2016-03-01 18:56:05

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-01 o 13:25, m...@g...com pisze:

> [...]
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Osiem_b%C5%82ogos%C5%8
2awie%C5%84stw
> Pytanie dlaczego sam jeszcze Tam nie wszedłeś... ;)

Po śmierci, lub jeśli wolisz w nirwanie, osoba ludzka przestaje
doświadczać życia, staje się częścią Zbiorowej Nieświadomości czyli
naszego Stwórcy. A przecież Stwórca właśnie dlatego stworzył świat
materialny (i zmaterializował samego siebie) by mógł w tym świecie
doświadczać i przez doświadczanie stać się siebie samego świadomym.
Ponieważ stworzył świat nie będąc jednak samemu świadomym celu tego
stworzenia (bo niczego nie był świadom) do poszukiwania i realizacji
celu użył tego co miał pod ręką czyli Ducha (czyli jeszcze nieświadomej
Świadomości) i Materii, dwóch niezdolnych do samodzielnego istnienia
przeciwieństw. Te przeciwieństwa walcząc ze sobą o to, które z nich jest
ważniejsze, dostarczały Mu coraz to nowych i nowych Doświadczeń dzięki
którym mógł modyfikować rodzącą i rozwijającą się materialną
Rzeczywistość. Z walki przeciwieństw wyłoniły się Dobro i Zło, albo w
prawie doskonałej już formie Stwórcy, Kobieta i Mężczyzna. Przemoc,
którą skrzesał nieświadomy ale poszukujący Stwórca, osiągnęła swoje
apogeum w formie między-płciowej przemocy seksualnej dzięki której
Stwórca może odzyskać świadomość samego siebie i doznać błogiego
szczęścia w okresie materialnego życia. Bo tylko trwając w materialnej
formie jest w stanie DOŚWIADCZYĆ szczęścia i przekazać swemu potomstwu
technologię dzięki której może się wraz z nim uwolnić od nieszczęścia.
Lub biorąc pod lupę buddyzm uważam że celem naszego życia jest uwolnić
siebie i swoje potomstwo od złej karmy. Mówiąc bez ogródek uważam, że
przerwanie "klątwy pokoleń" i zapewnienie naszym dzieciom szczęśliwego
życia w tym, materialnym świecie uważam za swój cel. Nie pogardzę też
jeżeli odrobina z ich szczęścia skapnie na mnie. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
http://leotar.blog.pl/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

TO WAŁĘSA WPROWADZIŁ STAN WOJENNY
SPOTLIGHT OSCAROWYM FILMEM ROKU
Anna Walentynowicz o Krzywonos i Tusku.
Organizacja bez organizacji czy Państwo Doskonałe.
"W Totka wygrywałem!" 3-|