Orientacyjne ceny (jakie ??)

1. Data: 2003-04-22 09:43:59

Temat: Orientacyjne ceny (jakie ??)
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam informacji odnośnie ceny pewnych środków ochrony roślin.
Jeśli ktoś mógłby napisać ile kosztują i w jakich są opakowaniach:

Topsin M70 WP
Bayleton 5WP
Puch 40EC
Saprol
Score 250EC
Topas MZ 61WP

Jaśli macie jakieś linki do stron z cennikami to bardzo poproszę.

Pozdr

Śmiech

2. Data: 2003-04-22 17:38:22

Temat: Re: Orientacyjne ceny (jakie ??)
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Score 250EC
> Topas MZ 61WP
> Jaśli macie jakieś linki do stron z cennikami to bardzo poproszę.

Cena od 15 - 120 zł , opakowania od 50 ml do 1kg.
Linki - patrz zakłady chemiczne itp.
PP.

3. Data: 2003-04-22 17:47:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"1stgreen" <1...@w...pl> wrote in message

> Cena od 15 - 120 zł , opakowania od 50 ml do 1kg.
> Linki - patrz zakłady chemiczne itp.

Topsin w torebeczkach chyba 10 albo 20 g (nie pamiętam), cena 3-4 zł.
Byleton podobnie.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-04-22 18:16:04

Temat: Odp: Orientacyjne ceny (jakie ??)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
>

> Szukam informacji odnośnie ceny pewnych środków ochrony roślin.
> Jeśli ktoś mógłby napisać ile kosztują i w jakich są opakowaniach:

Jakąś broń chemiczną z tego będziesz produkował?? Radzę ostrożnie bo tacy,
ktorzy za bardzo sie tymi chemiliakami interesowali maja ostatnio kłopoty .
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-04-23 07:20:35

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktorzy za bardzo sie tymi chemiliakami interesowali maja ostatnio  kłopoty .

Tak. tak.
Będzie to jak najbardziej broń chemiczna.
Masowa zagłada czeka nieproszonych gości na mojej porzeczce.

A Bush'a się nie boję.

Pzdr

6. Data: 2003-04-23 14:13:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote in message

> Będzie to jak najbardziej broń chemiczna.
> Masowa zagłada czeka nieproszonych gości na mojej porzeczce.

I przy okazji mozliwy uszczerbek na zdrowiu Twoim i Twojej rodziny :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2003-04-23 15:04:30

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wielu tak mówiło i marnie skończyło:(

Pozdrawiam Anastazy

8. Data: 2003-04-23 15:06:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Mbxpa.133276$JI.33192479@twister.neo.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):
> <s...@p...onet.pl> wrote in message

> I przy okazji mozliwy uszczerbek na zdrowiu Twoim i Twojej rodziny :-(

Hejka. Uszczerbek na zdrowiu może wystapić, gdy się lekceważy zalecenia
producenta umieszczone na opakowaniu i nieumiejętnie posługuje fungicydami.
:-( Najbardziej szkodzi upór i brak wiedzy. :-)
Pozdrawiam z przebłyskami Ja...cki

PS. Podobno wirusy SARS-a dotarły na ziemię w rejonie Himalajów z kosmosu.
Kupię parasole antywirusowe. ;-)

daszki ogrodowe - adres strony
Gdzie V.Arkadia i Kodrianka wysyłkowo?
Kora