Ortopeda w Krakowie i dieta na oslabione sciegna / wiazadla

1. Data: 2007-02-26 17:39:26

Temat: Ortopeda w Krakowie i dieta na oslabione sciegna / wiazadla
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mozecie mi polecic jakiegos dobrego ortopede (sportowego najlepiej, zeby nie uwazal
ze jak chodze to wszystko jest OK) w Krakowie.
Wlasnie naderwalam wiazadla w kolanie - juz drugim z kolei.
Do tego od 2000 roku, mam ciagle urazy nog, ciagle skrecenia kostek, i te wiazadla w
kolanach potwarzajace sie.

Moze mozecie tez jakas diete na oslabione sciegna polecic?
Co jesc, co pic?
Bo juz mnie to denerwuje, w listopadzie bylam w gipsie, teraz znow.
No bez jaj!!!

pdr
olga

=========
http://www.olga.prv.pl - moje podroze, te male i te duze...

GG: 1262644
e-mail: o...@p...fm

2. Data: 2007-02-26 20:54:09

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-02-26 18:39, Wilhelmina napisał/a:

> [...]
> Co jesc, co pic?
> Bo juz mnie to denerwuje, w listopadzie bylam w gipsie, teraz znow.

Jeśli chodzi o kolana to polecam doktora Jana Peszko. On specjalizuje
się w leczeniu kolan.
Po zeszłorocznym zwichnięciu, gipsie i dwukrotnej wizycie i lekarki
konowałki, która uważała, że wszystko jest ok, nawet jak jej mówiłam, że
ok nie jest, trafiłam właśnie do doktora Peszko. Namiary mam od
znajomego męża, który po kilku kontuzjach kolana trafił na rekonstrukcję
więzadeł.
Na wizytę możesz się umowić w szpitalu Bonifratrów, tel. 012 430 55 00,
wew. 193.
Wizyta kosztowała jeszcze we wrześniu 100 zł + 70 zł usg.
Drogo, ale warto. Nie jesteś zbywana na zasadzie "5 min i następny".
Moja pierwsza wizyta z usg trwała jakieś 45 minut. Najpierw dokładny
wywiad co i jak mi się dzieje, poźniej długie badanie, a następnie
równie długie usg. Wszystko zostało mi _dokładnie_ wytłumaczone (co jest
grane i dlaczego), a potem seria zaleceń, które miałam stosować do
wizyty kontrolnej. Z kolanem jest o niebo lepiej!
Jak dla mnie świetny specjalista i z tego co sie orientuję, nie tylko ja
tak uważam.

Anka P.

3. Data: 2007-02-27 12:42:16

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie naderwalam wiazadla w kolanie - juz drugim z kolei.
> Do tego od 2000 roku, mam ciagle urazy nog, ciagle skrecenia kostek, i te wiazadla
w kolanach potwarzajace sie.
Czy ktoś nie diagnozował pod kątem hipermobilności? Niezależnie od
tego stawy, więzadła i ścięgna leczy się ćwiczeniami. Dieta,
suplementy i tabletki mają co najwyżej znaczenie pomocnicze!

4. Data: 2007-02-27 18:00:58

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):
> Czy ktoś nie diagnozował pod kątem hipermobilności? Niezależnie od
> tego stawy, więzadła i ścięgna leczy się ćwiczeniami. Dieta,
> suplementy i tabletki mają co najwyżej znaczenie pomocnicze!

No wlasnie! Cwiczeniami.
Robie rocznie dobry kilka tysiecy km rowerem, wiec wydawaloby sie ze miesnie mam
wokol kolan dobrze zbudowane.
A tu kiszka.
Cos moze rower to nie jedyne cwiczenia jakie mozna wykonywac.

olga m.

=========

5. Data: 2007-02-27 20:55:25

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wilhelmina napisał(a):
> [...]
wokol kolan dobrze zbudowane.
> A tu kiszka.
> Cos moze rower to nie jedyne cwiczenia jakie mozna wykonywac.
Po samym rowerze to raczej pogorszenie. Reszta ćwiczeń u
fizjoterapeuty.

rtg płuc zmiany odoskrzelowe - co to?
Czy można w domu, samemu pobrać wymaz cytologiczny?
szczepionka przeciw meningokokom?
Bol zoladka
koronografia - jaki format zapisu na CD ?