Oryginalny CHANEL VITALUMIERE - sprzedam

1. Data: 2005-08-20 13:37:34

Temat: Oryginalny CHANEL VITALUMIERE - sprzedam
Od: "glaenken" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Jesli ktos z Panstwa jest zainteresowany kupnem oryginalnego podkladu Chanel
Vitalumiere w kremie ktory zostal zakupiony w perfumerii Sephora prosze
obejrzec moja oferte.

http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=5608424708

Cena w Sephora 215 zl
Cena na aukcji eBay 195 zl

Pozdrawiam!

1. Data: 2005-08-20 15:22:28

Temat: Re: Oryginalny CHANEL VITALUMIERE - sprzedam
Od: "Angella" <d...@a...dsafdsf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glaenken" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Cena w Sephora 215 zl
> Cena na aukcji eBay 195 zl

BUHAHAHAHA. Ale promocja!

1. Data: 2005-08-20 19:20:39

Od: "glaenken" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angella" <d...@a...dsafdsf> napisał w
wiadomości news:de7hrm$27g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "glaenken" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> BUHAHAHAHA. Ale promocja!

Produkt jest oryginalny i prawie nie uzywany - jednak jestem zmuszony
zmienic cene na 160 (minimalna)
Jak juz to bardzo bym prosil o powazne wypowiedzi.

Pozdrawiam!
glaenken

1. Data: 2005-08-21 14:49:13

Od: "Sylwia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tak całkiem poważnie (zgodnie z prośbą), szkopół w tym, że to jest forum nie
aukcja .

Sylwia

1. Data: 2005-08-21 15:05:17

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glaenken <g...@g...pl> napisał(a):

> Produkt jest oryginalny i prawie nie uzywany - jednak jestem zmuszony
> zmienic cene na 160 (minimalna)
> Jak juz to bardzo bym prosil o powazne wypowiedzi.

Powaznie prosze o przeczytanie netykiety i wypad w podskokach z tym
sklepikiem z grupy dyskusyjnej.

zdrowki
hania

1. Data: 2005-08-21 15:48:06

Od: "Angella" <d...@a...dsafdsf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> glaenken <g...@g...pl> napisał(a):
>

> Powaznie prosze o przeczytanie netykiety i wypad w podskokach z tym
> sklepikiem z grupy dyskusyjnej.
>
> zdrowki
> hani

Brawo! Brawo! Hania jestes THE BEST :)

1. Data: 2005-08-21 16:01:38

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Angella <d...@a...dsafdsf> napisał(a):

> Brawo! Brawo! Hania jestes THE BEST :)

Dziecko, idz sie poopalac, zaraz sie rok szkolny zacznie i witaminki D3 Ci
zabraknie ;-)))

zdrowki
hania

1. Data: 2005-08-22 08:25:41

Od: "glaenken" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam!
> glaenken
>

> Tak całkiem poważnie (zgodnie z prośbą), szkopół w tym, że to jest forum

tak calkiem powaznie to nie mialem zamiaru nikomu tu "przeszkadzac" i w
przeciwienstwie do innych grac na nerwach a pomyslalem tylko o tym, ze komus
z Was moze sie przydac ten produkt ...

1. Data: 2005-08-22 09:34:48

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glaenken <g...@g...pl> napisał(a):

> tak calkiem powaznie to nie mialem zamiaru nikomu tu "przeszkadzac" i w
> przeciwienstwie do innych grac na nerwach a pomyslalem tylko o tym, ze
komus
> z Was moze sie przydac ten produkt ...

mi sie przyda koparka, ale z definicji grup dyskusyjnych wiem, ze na PRU
dyskutowac o tym nie bede. Tu sie dyskutuje, a nie sprzedaje.

zdrowki
hania

prześwitujący strój kąpielowy - co o tym sądzicie?
popekane naczynka
Co sądzicie?
pytanie do Krakowianek - gdzie p.Agnieszka?!!!?!
serum dobrze nawilzajace poszukiwane