Osetia Poludniowa - dezinformacja medialna

21. Data: 2008-08-11 08:22:20

Temat: Re: Osetia Poludniowa - dezinformacja medialna
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message
news:g7l91f$1s4$1@inews.gazeta.pl...

> Dobre, dobre, Stokrotko. Ci, którzy wprowadzaja dezinformację, dobrze
> wiedzą, że chodzi tylko o chaos w doniesieniach.
> Żadne studia historii na prędce nie dają żadnej gwarancji, żeby
> dezinformację ominąć. :)

Ile musza trwac studia nad regionem zeby zrozumiec ze w mediach jest
dezinformacja?
miesiac, rok? :)
A moze trzeba miec doktorat? :)
Duch

22. Data: 2008-08-11 08:26:30

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote in message

sluchalem TVP info,
dosc rzetelnie przedstawialo informacje.

Koflinkt w Gruzja-Osetia podobny jest to konfliktu Serbia-Kosowo albo
Chiny-Tybet.

Mamy do czynienia z ruchem separatystycznym,
z proba oddzielenia sie spolecznosci od kraju.
Tylko ze oddzielanie sie Tybetu od Chin popierane jest
przez media, a proba oderwania Osetyncow od Gruzji?
Robiona jest dezinformacja.

Duch

23. Data: 2008-08-11 09:30:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

Smiesznie,
bo najpierw smialas sie ze sam czytam dezinformacje ... 2+2=5
a teraz sama sie powolujesz na media, ze:

"Ale pokazują już zdjęcia normalnej wojny:
pożary kamienic po bombardowaniu, czołgi, ...
To skąd te zdjęcia : może napiszesz , że nietypowe ćwiczenia, teatr?
Pokazują duże siły Rosji ."

Fajnie napisalas "pokazuje duze sily Rosji". Tak, pokazuja! :)
Tak, wojna tam jest - tylko, o czym to swiadczy?

Gruzini tak samo walcza jak Rosjanie, zobacz tutaj

http://wiadomosci.onet.pl/1804735,12,,,,,9383,gruzin
i_ostrzeliwuja_cchinwali,itemspec.html

Kilka rosyjskich samolotow zostalo tez zniszczonych.

Duch

24. Data: 2008-08-12 06:58:39

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1804735,12,,,,,9383,gruzin
i_ostrzeliwuja_cchinwali,itemspec.html

> Kilka rosyjskich samolotow zostalo tez zniszczonych.
A polskie litery gdzie? Tego się nie da czytać.
Jak jesteś Polakiem to powinieneś umieć używać klawiatury,
tak by wybiło na ekranie ąęćśńł...
--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

25. Data: 2008-08-12 08:19:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic więcej nie masz do powiedzenia?

Cóż, dobre i to. Przynajmniej sięwyraziłaś... ;)

--
CB

26. Data: 2008-08-12 09:40:44

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> Ile musza trwac studia nad regionem zeby zrozumiec ze w mediach jest
> dezinformacja?
> miesiac, rok? :)
> A moze trzeba miec doktorat? :)
> Duch

W tym celu nie muszą trwać wcale.

michał

27. Data: 2008-08-12 09:44:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> Ironia? Nie bardzo rozumiem do czego.
> Napisalem ze trzeba znac rzeczywisty konflikt i historie regionu,
> zeby wiedziec o co tam biega, ZAMIAST wysluchiwac
> chaosu telewizyjnego.

Już wiemy, że znasz rzeczywisty konflikt i historię regionu i nie słuchasz
chaosu telewizyjnego. Czyli wiesz, o co biega. Wsłuchujemy sie w Twój głos
zatem.

michał

28. Data: 2008-08-12 10:32:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Putin ma rację: Gruzja chce wejść do NATO, aby uzyskać poparcie dla
swej agresywnej polityki na Kaukazie.

Kaukaz to tygiel kulturowy i bardzo łakomy kąsek, a Gruzja najwyraźniej
ma wobec tego regionu jakiś własny plan, tylko boi się Rosji, więc szuka
swojej szansy w NATO.

NATO popełni wielki błąd przyjmując Gruzję do sojuszu IMHO.
Rosjanie o tym dobrze wiedzą, ale nikt ich nie chce słuchać.
Zwłaszcza bankrut polityczny Bush, który gotów jest zrobić wszystko,
aby realizować niezdrowe ambicje swego gabinetu, co zapewniło już
praktycznie porażkę kandydata jego partii w najbliższych wyborach
prezydenckich w USA.

PS: Bardzo chętnie przeczytam komentarz wybitnego kretyna do tego
co napisałem powyżej. Zapraszam. :)

--
CB

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Już wiemy, że znasz rzeczywisty konflikt i historię regionu i nie słuchasz
> chaosu telewizyjnego. Czyli wiesz, o co biega. Wsłuchujemy sie w Twój głos
> zatem.

"Kanał"
The Boy With The Incredible Brain
sdfsdjl