Osiwtlenie halogenowe

1. Data: 2004-11-24 17:03:42

Temat: Osiwtlenie halogenowe
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zamierzam wlasnie takowe zostosowac w lazience.
Prosze o pomoc w doborze tronsformatora tzn jakies marki dobre i bezawaryjne
:)) i marki oprawek

THX

1. Data: 2004-11-24 18:05:30

Temat: Re: Osiwtlenie halogenowe
Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam w lazience, ale nie mam zadnego transformatora sa zarowki halogenowe
na 220 V

--
Pozdrawiam Andrzej

1. Data: 2004-11-25 09:15:57

Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zwykle triodynalne bucza a elektroniczne sa ciche i mniejsze estetyczniejsze
Użytkownik "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> napisał w
wiadomości news:co2ihf$svr$1@news.lublin.pl...

1. Data: 2004-11-25 23:13:04

Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysztof napisał(a):
> zwykle triodynalne bucza

Może się głupio wtrącę, ale innym się pewnie przyda - TOROIDALNE - czyli
nawinięte na rdzeniu o kształcie toroidu
....Znaczy się, hmm, takie okrągłe, no....
MAc

PS Kiepskie buczą od razu, lepsze (zwykle) po jakimś czasie. Jeżeli
sufit ma być zabudowany na stałe to IMHO warto się zastanowić nad
żarówkami na 220, bo taki buczek bez możliwości wymiany doprowadza do
szału. I to wcale nie natarczywością buczenia, tylko świadomością
niemocy ;-)

1. Data: 2004-11-26 07:28:01

Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jak zainstalujesz elektroniczne nie bucza i mieszcza sie w otworze na
halogem pod sufitem podwieszanym.zawsze tak robie i nikt nie
narzeka.pozdrawiam

1. Data: 2004-11-27 10:37:00

Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysztof napisał(a):
> ale jak zainstalujesz elektroniczne nie bucza i mieszcza sie w otworze na
> halogem pod sufitem podwieszanym.
Zdecydowanie się zgadzam, elektroniczne wchodzi przez dziurę na lampę.
Możliwość wymiany bardzo uspokaja ;-)

MAc

Płyn do mycia naczyń :) ... niby nic a się zakręciłem
Wielka obniżska cen w sklepie www.REPRODUKCJE.com
zmywarka Optimum
Kasa Mieszkaniowa Pekao - zakończenie przed czasem
sofa Beddinge- Ikea-FINAŁ :-)