Osoba inteligentna emocjonalnie

51. Data: 2008-11-17 12:49:11

Temat: Re: Osoba inteligentna emocjonalnie
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
news:gfk16f$ct3$1@news2.ipartners.pl...
> Włodzimierz Lenin.
> Zanegował i zmienił zastany porządek społeczny świata oparty
> na dominacji w społeczeństwie grup jednostek najbardziej
> prymitywnych, aspołecznych i drapieżnych, wprowadzając
> zasady solidaryzmu społecznego, które są dziś powszechnie
> stosowane w cywilizowanej części świata.

BU HA HA HA, dawno sie tak nie usmiałem (wlasciwie smiech jest nie na
miejscu).
Link do tego Twojego posta zapisuje w archiwum, dla potomnych.

Zapomnniales np. o Czeka, komisarzach ludowych ktorzy
ten nowy, szczesliwy lad spoleczny wprowadzali przy
pomocy niespotykanych dotyczas masowych mordów,
rozkrecajac system terroru, ktory zakwitl ponownie za Stalina.

zapraszam:
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/policja_polityczn
a_wczoraj_i_dzisiaj_czeka_1917_1922_39203.html

"
Każdy oddział CZEKA na prowincji wypracował własne, preferowane przez siebie
metody tortur. W Charkowie np. ofiary CZEKA były skalpowane w ten sposób, iż
z rąk ściągano im tzw. "rękawiczki".(...) W Carycynie i Kamyszynie
przepiłowywano kości przy pomocy piły. W Połtawie i Kriemienczuku ofiary
wbijano na pal.

(...) W Kijowie wrzucano ich do trumny razem z rozkładajacymi się już
zwłokami, zakopywano żywcem w ziemi, a następnie, po upływie pół godziny,
wykopywano ich z powrotem
".

Duch

52. Data: 2008-11-17 13:06:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważam, że po lekcjach jakie udzielili światu ludzie w czasie I wojny
światowej, wszystko będzie już tylko co najwyżej wariacją na temat
i niczym doprawdy nowym.

Poza tym to o czym napisałeś w niczym nie podważa tego o czym
ja napisałem.
Czyli mam rozumieć, że zgadzasz się z tym, tak? ;)

--
CB

53. Data: 2008-11-17 13:20:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message

Hehehe,
ale ten Leninowski "solidaryzm spoleczny" w postaci Czeka nie istnieje
dzisiaj. Za Stalina tez nie istniał. Cos Ci sie pomyliło.

Solidaryzm spoleczny za Lenina - HEHEHE

Duch

54. Data: 2008-11-17 14:15:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ty byś określił to co wprowadził Lenin i mamy to dziś
dzięki temu także w PL?
Socjal?

55. Data: 2008-11-17 14:40:58

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> Jak ty byś określił to co wprowadził Lenin i mamy to dziś
> dzięki temu także w PL?
> Socjal?

Mam wrazenie ze jedziesz na mitach.

Po kolei: Lenin wprowadził sporo nowego.
Do najwiekszych zmian należało wprowadzenie teroru.
Oraz zniszczenie demokracji (z tego co pamietam, partia ludowa,
ktora miala wiecej glosow niz komunisci została przez
komunistów po prostu ... wymordowana).

Teraz sfera gospodarcza, bo do tego zmierzasz.
Z tego co pamietam, wprowadzono komunizm a nie socjalizm (!!),
zlikwidowano wlasnosc prywatną.
Tak wiec zamiast prywatnej wlasnosci zaczeły dzialac nieefektywne kołchozy.
Efektem tego był GŁÓD i zapaść.

Do tego stopnia, ze Lenin wycofał sie na pewien czas z reform i wprowadził
NEP,
czyli rodzaj kapitalizmu
(byl krytykowany za to przez jeszcze bardziej na lewo bedacych Trockistów).

NEP, duzo ciekawostek:
http://pl.wikipedia.org/wiki/NEP

Jednak Stalin zlikwidował NEP, doszło do masowego glodu, zwlaszcza na
Ukrainie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_g%C5%82%C3%B3d_n
a_Ukrainie
Zmarło okolo 10 mln ludzi czyli tyle ile wszystkich ludzi w I wojnie
swiatowej.

Wiec ten rzekomy socjalizm, jak i demokracja to było tylko w hasłach. De
facto
wprowadzono głód (w gospodarce) i terror (w polityce).

Czy teraz mamy socjalizm, tez ale istnieje wlasnosc prywatna, a nie
panstwowa jak za PRL
czy za Lenina, ktora doprowadzilo ludzi do wielu cierpień.

Pozdrawiam,
Duch

56. Data: 2008-11-17 14:43:12

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Jak ty byś określił to co wprowadził Lenin i mamy to dziś
> dzięki temu także w PL?
> Socjal?

Ale to nie dzięki Leninowi, tylko dzięki zachodnioeuropejskim partiom
socjalistycznym a następnie socjaldemokratycznym - to są prekursorzy
współczesnej społecznej gospodarki rynkowej. Leninizm i jego dyktatura
proletariatu to tylko boczna ścieżka/wynaturzenie tego nurtu.

Pochylając się nad biednymi i poniżonymi Marks dał dobry impuls, z którego
na Zachodzie wykluł się ucywilizowany kapitalizm a na Wschodzie -
nierealizowalna utopia, która utonęła we krwi i głupocie.

Don

57. Data: 2008-11-17 14:46:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> [...]
> na Zachodzie wykluł się ucywilizowany kapitalizm a na Wschodzie -
> nierealizowalna utopia, która utonęła we krwi i głupocie.

No ale ponoc Marks pisal, ze socjalizm wyplynie dopiero w dobrze
rozwinietych spolecznosciach, Rosja taka nie byla. Lenin tylko sie podparl
"wladza ludu", a byl kolejnym rzadnym wladzy potworem.

58. Data: 2008-11-17 14:51:34

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (...) W Kijowie wrzucano ich do trumny razem z rozkładajacymi się już
> zwłokami, zakopywano żywcem w ziemi, a następnie, po upływie pół godziny,
Tytułem komentarza:
http://tinyurl.com/cbnet-dzieki-Hitlerowi
http://tinyurl.com/cbnet-Bog-lubi-batalie-wojenna

59. Data: 2008-11-17 14:53:34

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ghost<g...@e...pl>

> [...]
> rozwinietych spolecznosciach, Rosja taka nie byla. Lenin tylko sie
> podparl "wladza ludu", a byl kolejnym rzadnym wladzy potworem.

No ale co "no ale". Przecież to się właśnie kryje za tym, co napisałem.
Jedyny możliwy do zrealizowania "socjalizm" zrealizował się właśnie w
krajach rozwiniętych (zachodnich).

Don

60. Data: 2008-11-17 14:54:54

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>

> Ghost<g...@e...pl>

> No ale co "no ale". Przecież to się właśnie kryje za tym, co
> napisałem. Jedyny możliwy do zrealizowania "socjalizm" zrealizował
> się właśnie w krajach rozwiniętych (zachodnich).

I bolszewicki okrutny eksperyment społeczny nie był tutaj ani źródłem, ani
etapem pośrednim tylko linią boczną.

Don

Kto to powiedzial?
Co to jest autoironia ...