Ostatki :)

21. Data: 2009-02-25 12:42:50

Temat: Re: Ostatki :)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> To jak myślisz - dać w łeb, żeby siedziało cicho i już?

Myślę, że porządne lańsko w dupsko rozwiąże problem.

> Ostatnio oglądała "Dumbo", jest szansa, że zacznie mieć pretensje do
> bociana, uff. ;)

Ale to i tak musisz sprawdzić za jakiś czas, wypytać, czy na pewno wkodowała
tego bociana.

Qra, z wydziobanymi emotami

22. Data: 2009-02-25 12:43:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 13:00, medea <m...@o...eu> wrote:

> (...) Ostatnio jej powiedziałam, że nikt nie chciał się urodzić,
> bo to rodzice chcą, a nie dziecko. Myślisz, że dobre rozwiązanie? :)

Myślę, że nie bardzo: kręcisz bicz na samą siebie; kiedyś Ci wypomni,
żeś ją tu ściągnęła ;-PPP

23. Data: 2009-02-25 12:44:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 13:39, medea <m...@o...eu> wrote:

> To jak myślisz - dać w łeb, żeby siedziało cicho i już?

> Ostatnio oglądała "Dumbo", jest szansa, że zacznie mieć pretensje do
> bociana, uff. ;)

My, wierzący, mamy łatwiej: możemy zwalić winę na Pana Boga :-P

24. Data: 2009-02-25 12:46:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Pierwsze uzasadnienie było, że jej się ten świat nie podoba,
> bo jest za dużo pożarów, trąb powietrznych i takich tam.

Może nie włączajcie telewizora przed 20-tą? ;)

> A potem to zwykle chodziło o coś w stylu zakup nowej gazetki.

Na gazetkę trzeba zasłużyć :)

> Ostatnio jej powiedziałam, że nikt nie chciał się urodzić, bo to
> rodzice chcą, a nie dziecko. Myślisz, że dobre rozwiązanie? :)

O ile nie wierzy w reinkarnację, to może być.

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2009-02-25 12:46:53

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Myślę, że nie bardzo: kręcisz bicz na samą siebie; kiedyś Ci wypomni,
> żeś ją tu ściągnęła ;-PPP

Zwalić na Panboga?

Ewa

26. Data: 2009-02-25 12:50:20

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> My, wierzący, mamy łatwiej: możemy zwalić winę na Pana Boga :-P

Nigdy nie idę na łatwiznę.

Ewa

27. Data: 2009-02-25 12:54:55

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Może nie włączajcie telewizora przed 20-tą? ;)

Wiadomości są o 19:30, a "Strażak Sam" to nawet o 19.

Ewa

28. Data: 2009-02-25 13:07:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Komuuu, Komuuu, bo ide do domuuu!!!

Byłeś znacznie bliżej niż michał - skojarzeniowo, nie odległościowo :D

--
Pozdrawiam - Aicha

29. Data: 2009-02-25 14:16:08

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 13:44, i...@g...pl wrote:

> My, wierzący, mamy łatwiej: możemy zwalić winę na Pana Boga :-P

Nie będziesz mówił (-a) fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu
(dziecku) twemu...

30. Data: 2009-02-25 14:55:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 13:50, medea <m...@o...eu> wrote:

> Nigdy nie idę na łatwiznę.

A to łatwizna? - zdeklarować się wobec dziecka, które obserwuje
późniejszą konsekwencję i wyciąga krytyczne wnioski?
Łatwiej na bociana.

Paręksiążek psychologicznych...
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
Re: mlodzi mówią: żenuażenuażenua!