Ostatni post...

1. Data: 2007-12-31 14:36:55

Temat: Ostatni post...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...poświęcę specjalnie na złożenie noworocznych życzeń Jerzemu
Dąbrowskiemu - Panslaviście: życzę Ci, Jerzy, zdrowia, spokoju,
pozytywnego załatwienia niezałatwionych spraw i wielkiej pogody ducha
na resztę życia, która oby upłynęła Ci wśród Rodziny, w tym
kochających Wnuków i Dzieci :-)
I żebyś mnie źle nie wspominał, jako i ja Ciebie będę zawsze tylko
dobrze.
\\\V(***)V///

M.

--
XL wiosenna

2. Data: 2007-12-31 14:44:41

Temat: Re: Ostatni post...
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
[...]

I vice versa, Manuelo. Szkoda, że okłamywałaś mnie i oszukiwałaś...
Zrobiłaś to samo, co Syla i wiele kobiet wcześniej - widać taka przywara
wszystkich Ew.
To, co zawsze mi sprowadzało kobiety z roli podmiotów do przedmiotów. I
odrażało.

3. Data: 2007-12-31 15:05:31

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 15:44, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> wszystkich Ew.
> To, co zawsze mi sprowadzało kobiety z roli podmiotów do przedmiotów. I

i żebyś jerzy nie był takim egocentrycznym chujem jak do tej pory.

4. Data: 2007-12-31 22:06:17

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

Myślałam, że ostatni w ogóle, ale potem znów przeczytałam, że nas
opuszczasz jeno na dzień jeden (nie dotrzymawszy zresztą obietnicy,
jak zwykle).

A ja Panslaviście życzę, żeby nie spotkał już na swej drodze żadnej
kobiałki - w trosce o jego, ich (tych kobiałek) i nasze, grupowiczów
zdrowie psychiczne.

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2008-01-01 00:40:48

Od: self <_@_._> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka atakuje:

> \\\V(***)V///

w kwestii formalnej - nie powinno byc cos w rodzaju "ÓÓÓ"
--
self

on - m. flatley [lord of the dance]

6. Data: 2008-01-01 01:26:27

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał:

> w kwestii formalnej - nie powinno byc cos w rodzaju "ÓÓÓ"

To dwa bieguny tego samego nieba ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2008-01-01 01:44:54

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message
> [...]
>
> A ja Panslaviście życzę, żeby nie spotkał już na swej drodze żadnej
> kobiałki - w trosce o jego, ich (tych kobiałek) i nasze, grupowiczów

Nie zbieram grzybów do kobiałek - białkę mam w domu, zdrowie psychiczne mi
dopisuje. Nie znoszę jedynie kłamstw i oszustw - te napawają mnie odrazą,
zwłaszcza, że nie były potrzebne.

8. Data: 2008-01-01 02:57:52

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message
> [...]
>
> A ja Panslaviście życzę, żeby nie spotkał już na swej drodze żadnej
> kobiałki - w trosce o jego, ich (tych kobiałek) i nasze, grupowiczów

Nic z tego. Same przychodzicie i odchodzicie, gdy dochodzi do waszej
świadomości, że podstępem i kłamstwem nic u mnie nie można osiągnąć. Owszem
bywają takie, że zaskakują mnie świeżą ofertą czystej i pełnej miłości, ale
szybko okazuje się, że więcej chcą brać niż dać - w innych dziedzinach, lub
szukają sponsora, niekoniecznie finansowego, aby okraść go z wszelkich
tajemnic...
Tylko wobec własnych dzieci mogę zbliżyć się do altruizmu.

9. Data: 2008-01-01 07:52:23

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sty, 03:57, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> szukają sponsora, niekoniecznie finansowego, aby okraść go z wszelkich

Przygnębiajace to wyznanie noworoczne.

10. Data: 2008-01-01 08:06:01

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@o...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...

Płyną z szumem wodospadu. Skoro nie mogą zdobyć się na prawdziwą miłość,
wierność i co chyba najważniejsze prawdziwą lojalność - na co mi one?
Kto okłamuje w drobnych sprawach jakże moze być wierny w poważnych?

Penis czy to prawda ze jestes
Szczęśliwego Nowego Roku!
ZYCZENIE DLA KIDNAPERA
Nawet starożytni żydzi byli tak przerażeni, że starali się tej perspektywy nawet nie rozważać.
Dlatego nie uciekniemy przed nieśmiertelnością.