Re: Ostatnie pytanie

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 24 Sep 2012 06:02:29 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ostatnie pytanie
From: Andromeda <r...@g...com>

On 24 Wrz, 05:04, Pooju <j...@g...pl> wrote:

> Pomoz mi. Moze wiesz kto i gdzie za tego typu "badania" i wnioski placi.
> Ja jak sie nawacham kleju, zakurze Maryche i popije "kompotem" to
> jeszcze lepsze teorie potrfie wymyslac i jestem gotowy sprzedac je
> taniej jak te wszystkie docenty i profesory.

Czytałaś opowiadanie?
Ta teoria wiecznego powrotu upadła w dziewiętnastym wieku, ale jak
widzisz po tym co wkleiłem nie u wszystkich, u niektórych czas naiwnie
nadal jest nieskończony i wszystko jest przyczonowo skutkowe, czyli
wszystko jest zdeterminowane i twoja osoba ze wcześniejszego
wszechświata też napisała tego posta. Ale SF tak czy inaczej fantazuje
na nauce.