Ostatnie zakupy- komentuję:-)

1. Data: 2005-01-26 12:24:01

Temat: Ostatnie zakupy- komentuję:-)
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zakupiłam ostatnio tonik perfecta czysta cera(ok 11 zl) linonka + meta z AHA
mam zel z tej serii musze przyznać że nie mam zbyt wrażliwej cery a ten
tonik czasem mi podrażnia skórę więc wrażliwym odradzam, ładnie oczyszcza i
pięknie pachnie skóra jakby gładsza jest ale działania kwasów nie
zauważyłam.używam na noc differinu wiec buźkę mam ostatnio trochę łuszcząca
się kupiłam więc nawilżający puder kryjący Lirene(ok10zl) właściwości
kryjących nie ma żadnych za to ładnie nawilża i stapia się ze skóra dla osób
którym łuszczy się skora polecam ale żeby cos ukryć trzeba się wspomóc
korektorem.Dla osób które silnie się świeca nie polecam.Kupiłam tez
osławiony krem nawilżający Iwostin( ok 25zl)nawilżający do cery suchej i
wrażliwej ładnie nawilża i wygładza szybko się wchłania można od razu niemal
położyć podkład ale efekt dosyć krótko się utrzymuje tak mi się przynajmniej
wydaje.Z racji powrotu zimy kupiłam też kasztanowy krem półtłusty do cery
naczyniowej Bilendy (ok 8zl) ładnie nawilża i wygładza efekt utrzymuje się
długo trochę trzeba poczekać z podkładem.Kupiłam tez puder transparentny
Kryolan profesjonalny bardzo ładnie wygładza wydłuża trwałość cieni( ok 49
zl).
To wszystko;-)
Achma

1. Data: 2005-01-26 13:56:25

Temat: Re: Ostatnie zakupy- komentuję:-)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-26 13:24,Użytkownik Aga ziewnął szeroko i rzekł:

> Zakupiłam ostatnio tonik perfecta czysta cera(ok 11 zl) linonka + meta z AHA

Chodzi o miętę?
Dla mnie "meta" z przyczyn pracowych brzmi złowieszczo... :)
> Z racji powrotu zimy kupiłam też kasztanowy krem półtłusty do cery
> naczyniowej Bilendy (ok 8zl) ładnie nawilża i wygładza efekt utrzymuje się
> długo trochę trzeba poczekać z podkładem.

Ja mam ostatnio fazę na Bielendę, więc się pewnie zakręcę koło tego
kremu z okazji wypłaty :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-26 16:05:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Dla mnie "meta" z przyczyn pracowych brzmi złowieszczo... :)

Meta, Kruszyzno droga, czyli melina. Co zapewne oznacza, że alkohol zawiera.

NMSP,

JoP

1. Data: 2005-01-26 16:15:02

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-26 17:05,Użytkownik Jolanta Pers ziewnął szeroko i rzekł:

> Meta, Kruszyzno droga, czyli melina. Co zapewne oznacza, że alkohol zawiera.

Meta, droga Joanno, to też przerzuty, meta ad cerebri, meta ad pulm. i
tak dalej.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-26 16:51:09

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłam tez puder transparentny
> Kryolan profesjonalny bardzo ładnie wygładza wydłuża trwałość cieni( ok 49
> zl).

A gdzie kupowałaś? W Warszawie na Pięknej?

1. Data: 2005-01-26 16:56:03

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok już się poprawiam nie META tylko MIĘTA miało być:P
achma

1. Data: 2005-01-26 17:56:08

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Meta, droga Joanno, to też przerzuty, meta ad cerebri, meta ad pulm. i
> tak dalej.

Kruszyzno, w całym długim życiu nie używałam ksywy "Joanna", nie używam
emotikonów i rzucam takimi dowcipami wyłącznie do ludzi, których podejrzewam
elementarne poczucie humoru. Przepraszam, pomyłka.

JoP

1. Data: 2005-01-28 10:55:28

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sklepik Makryolan znajduje się na ul. Piękna 58 ich kosmetyki można tez
obejrzeć na stonce: www.makryon.pl, kupiłam tam sobie również preparat
fixujący w sprayu który ładnie przedłuża żywotność makijażu na twarzy( dodam
,że używam bardzo niedrogich firm jeśli chodzi cienie to avon, rugby rose i
inglot).

1. Data: 2005-01-28 22:35:52

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że się wtrącam ... grupa jakby nie moja ;).
Ale tak piekni ekomentujecie swoje zakupy - bez urazy mówię poważnie.
Jeżeli któraś zechciałaby się podzielić wrażeniami z zakupów szerszemu gronu
zapraszam na http://www.pinia.pl a w sczególności do odpowiedniego działu:
http://www.pinia.pl/?category_id=23
Oczywiście nie trzeba sypać samymi pieknymi słówkami jak dotychczasowi
opiniujący. Jeżeli ktoś zawiódł się na zakupach niech opowie o tym wszystkim.

Pozdrawiam i przepraszam za spamo-wtręt, Marcin.

1. Data: 2005-01-29 10:05:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kruszyzno, w całym długim życiu nie używałam ksywy "Joanna", nie używam
> emotikonów i rzucam takimi dowcipami wyłącznie do ludzi, których
> podejrzewam elementarne poczucie humoru. Przepraszam, pomyłka.

Za Joannę przepraszam. Co do reszty, miałaś pecha, trafiłaś na zły dzień. To
był jeden z dni, kiedy poczucia humoru nie miałam za grosz. Brak emotikonów
utrudnia wtedy odczytanie właściwej intencji piszącego. A co do żartowania,
to przyznam, czasami ostrze Twojego dowcipu wydaje mi zbyt ostre.
To tyle.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

co myslicie - farba garnier nutrisse natea???
Co daje efekt ładnej opalenizny zamiast słonca
Naczyńka na nogach
pokierujcie...
Wlosy chyba sa juz zmeczone