UWAGA: Porywacze dzieci!

61. Data: 2005-04-12 21:30:06

Temat: Re: Przecież te dzieci się JUŻ odnalazły...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d3ep4k$j0k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Widzę, sky, że już dość stary jesteś ;) A przynajmniej zdobyłeś niezbędne
do
> życia doświadczenie. I co ważniejsze - umiesz je stosować ;)
>
> :D
>
> pozdr
>
> Monika

Wiesz -zawsze zadziwia mnie ludzka chęć manipulowania drugim -zamiast
szczerego cieszenia się sobą wzajemnie takimi jakimi jesteśmy...
Ale lepiej sobie "zdobywać przyjaciół niegodziwą mamoną" niż za wszelką cenę
dowodzić własnej racji -nawet kiedy się ją naprawdę ma /lub w
swoim -najlepiej jak to tylko możliwe zweryfikowanym- wewnętrznym
przekonaniu/.
:)

62. Data: 2005-04-13 22:03:27

Temat: Re: Ostracyzm...i co dalej z porwanymi dziećmi?!
Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Eulalka" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> Wolą

> Tak -ale sprecyzuj o jakie tematy ci chodzi...chętnie się podzielę
> ;)
Stary daj spokoj, dales ciala wiec sie przyznaj grzecznie i daj juz spokoj,
wyslales bezsensowny lancuszek dla wzruszonych nastolatek sprzed kilku lat i
nie mozesz tego po prostu przyjac do wiadomosci?
pozdro
pp

63. Data: 2005-04-13 22:07:40

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Eulalka" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> Wolą

> Tak -ale sprecyzuj o jakie tematy ci chodzi...chętnie się podzielę
> ;)

i tak apropos...
http://www.tkdami.pl/~skwara/

pozdro
pp

64. Data: 2005-04-13 22:14:20

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:d3ehm6$g9v$1@opal.icpnet.pl...

> Ależ nie!!!
> Po prostu wybawiłaś mnie odrobinę z listowych "opałów"...
> bo mnie również się nigdzie szukać nie chciało...a nawet sprawdzić czy te

cyt:
Die 10-04-05 Sky <s...@o...pl> scribsit:
SPRAWDZIŁEM- TA INFORMACJA JEST PRAWDZIWA.

o ludzie....
pzdr
pp

65. Data: 2005-04-15 18:36:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pp" <p...@U...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> cyt:
> Die 10-04-05 Sky <s...@o...pl> scribsit:
> SPRAWDZIŁEM- TA INFORMACJA JEST PRAWDZIWA.
>

> o ludzie....

brawo za dociekliwość!
;)
-szkoda że tak nie sprawdzasz wiadomości o które chodziło -ale to
wymagałoby ciut więcej zachodu -nie?!
;P

66. Data: 2005-04-15 22:04:48

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brawo za dociekliwość!
> ;)
> -szkoda że tak nie sprawdzasz wiadomości o które chodziło -ale to
> wymagałoby ciut więcej zachodu -nie?!
> ;P

no niby tak...;) ale najgorsze jest to ze Ty ich nie sprawdzasz, chociaz
wczesniej pisales ze je sprawdziles ;)

pozdro
pp

[Wrocław] ślub koscielny, nauki przedmałżeńskie, fajny ksiądz i tego typu historie ;-)
Jan Paweł II
Wpierniczyłem sie z butami czy raczej postąpiłem słusznie ?
a ja mysle inaczej