Ostry uraz akustyczny ucha

1. Data: 2000-04-09 11:33:43

Temat: Ostry uraz akustyczny ucha
Od: "Woj" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doznałem takowego po strzelaniu z Kałasznikowa w sobotę (byłem na szkoleniu
wojskowym). Laryngolog zalecił mi witaminy i Cavinton. Trzeszczy mi w uchu
przy wysokich tonach. W badaniu przez zaglądanie do ucha bez zmian.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dokładnie co tak naprawdę mam uszkodzone i co
Cavinton ma w tym przypadku pomóc.
Woj

2. Data: 2000-04-25 02:12:55

Temat: Odp: Ostry uraz akustyczny ucha
Od: "token" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialem to samo po sylwestrze :)) przez 3 tygodnie piszczalo mi jakby sie
mikrofon sprzegal. w koncu przeszlo. bez witamin .

t.

3. Data: 2000-04-25 18:58:57

Temat: Re: Ostry uraz akustyczny ucha
Od: "Woj" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "token" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mialem to samo po sylwestrze :)) przez 3 tygodnie piszczalo mi jakby sie
> mikrofon sprzegal. w koncu przeszlo. bez witamin .

Dzięki za słowa otuchy, mój mikrofon też już nie sprzęga ale dalej gorzej
słyszę wysokie częstotliwości
Woj

Poszukuje fizjologii Ganonga
Czkawka