Ostrzeżenie przed groźną zakamuflowaną grupą psychomanipulacyjną

1. Data: 2007-02-18 21:07:18

Temat: Ostrzeżenie przed groźną zakamuflowaną grupą psychomanipulacyjną
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nie...nie chodzi mi o kochanych eTatystów czy innych im podobnych [choć w końcu
do nich wszystkie nici prowadzą]...a nawet o tutejszych psycho-bywalców [co za userów
plecami swoje robią ;P ] lub nawet o psychologów w ogólności....tym razem nie o nich
mi chodzi...jeszcze nie o nich...jeszcze nie tym razem..."przyjdzie na każdgo jego
czas"...[chyba Lepper tak mawia/ł!/ ;) ]

A teraz "na poważnie" -żebym zupełnie nie zapomniał jak się to robi. ;P

Już gdziebądź się sprawa po różnych wątkach sama nasuwała to pisałem, czy tu na
grupie czy na innych /głównie na psr bo to rzecz hacząca niejako o religię/ o fakcie
że w mojej już dość ciekawej dotychczasowej życiowej "drodze" spotkałem się z pewnym
"zjawiskiem" które... no cóż krótko mówiąc wdepnąłem na czas jakiś [niechcący
zupełnie jak sie wdeptuje w gówienko]...w sektę. Ale nie bylejaką!
[polecam...wypadałoby rzec ale jednak nie życzę nikomu...nawet ćwiczącym się tu z
premedytacą w sztuce manipulacji ;) ]
Może widać to po mnie do dziś że wciąż nieco religiancki styl mam -wprawne oko speców
na pewno rzecz wykryło...[czekam na przytyki ;P ]
Problem jest trudny. Gdyby to była grupa [czy sekta -jak każda] z żadną inną "większą
całością" nie związana -byłoby duużo łatwiej zjawisko dookreślić -no i nie wdepnąć
-choćby mnie. Ale nie jest tak łatwo. Nie było wtedy łatwo się zorientować [bom z
wierzących był] i dziś o tym pisać też nie łatwo. Doceni kto umie.

Chodzi o tzw "RRN"

Na pewno wygoglujecie.

Jak ktoś będzie chciał wiedzieć więcej to dajcie znać.
Chyba już jestem gotów coś z siebie o tym...choć może się i zatnę?
Kto wie? Trudne...

Serdeczności wszystkim /co to nawet antysky, itydy.../
;)

PS: Na razie wystarczy.
Zobaczymy...

2. Data: 2007-02-18 22:25:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Z. <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erahpo$26n$...@s...szc.vectranet.pl...
> "Ruch Rodzin Nazaretańskich" ?
>
> Przyznam że nie znam. (Google mi to wyświetliły) Czyżby kolejni
> "charyzmatycy" ?

Raczej Maryjniaccy ślepowiercy. Łowiecki prowadzone jak po sznureczku...beeee...
Charyzmatycy to przy nich 100% wolności jednostki!
/vide choćby Pani Prezydent Warszawki ;P/

> Bez wnikania w szczegóły - każda taka "grupa" siłą rzeczy musi stosować
> sekciarskie metody psychomanipulacji. Ich celem jest przecież zatrzymanie
> "tacowego" wpływającego od osób podatnych na takie metody, które swoimi
> "datkami" zasilały by konta konkurencji, gdyby owa konkurencja je
> "pozyskała". A tak pozostają "zagospodarowani" w kościele kat. a nie np. w
> "zborze wapniaka".

Im nie tylko o jakieś głupie tacowe idzie...to takie polskie "Opus Dei"...a nawet
znacznie gorzej -i nie tylko polskie- bo rozłażą się po świecie dość sprawnie...
To próba wiadomej hierarchii by swoje najgłębsze światopoglądowe "widzimisię" [szefem
jest jeden z bardziej zdolnych kościelnych speców od "teologii duchowości"] przelać w
umysły "świeckich" -zanim ktoś weźmie się na poważnie za samą hierarchię...co
gdzieniegdzie już widać. ;)
A metody? Stopnie wtajemniczenia - jak w Masonerii...
Ścisła kontrola psychiki jednostki przez guru -jak w sektach- każdy ma swojego
kierownika duchowego, którzy również kojarzą wręcz na siłę i wedle swojego widzimisię
/oraz wpływowych VIPów/ małżeństwa spośród członków, wychowywanie dzieci do zadanych
ról...itp.
Echhh długo by wymieniać. Podręcznikowy przykład grupy w jakiej cel uświęca każdy
środek -KAŻDY.
Wielu ludzisk tego nie wytrzymuje -znam przypadki nawet "hospitalizacji". Ale
wiekszość "problemów" trzyma się w tajemnicy.
Sam o włos się wywinąłem...De Mello i resztki rozsądku zaszczepionego u Jezuitów
pomogły... ;P
A usenet też jako autoterapia zrobił swoje.
Wiecie [co bardziej tu bywali i dociekliwi] jaki kiedyś na poczatku byłem... ;)
Chwała wam za to jacy jesteście...choć i "zakręconych: czy sekciarzy tu wcale
dostatek ;)

3. Data: 2007-02-18 22:29:38

Od: "# moje ja #" <p...@h...c["]> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał

> "Ruch Rodzin Nazaretańskich" ?
> Przyznam że nie znam. (Google mi to wyświetliły) Czyżby kolejni
> "charyzmatycy" ?

Raczej Maryjniaccy ślepowiercy.

A jednak zawzięci trójczacy ? :o)

Sam o włos się wywinąłem...De Mello i resztki rozsądku zaszczepionego u
Jezuitów pomogły... ;P

- he, he. De Meloon i Jezuici, Matko Bosko !...
toż to dopiero czarodzieje - he, he.

Hektar
-`@'-
<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Warto zapomnieć o wszystkim,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
o czym nie warto pamiętać :o) '
'

4. Data: 2007-02-18 23:14:20

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "# moje ja #" <p...@h...c["]> napisał w wiadomości
> [...]
> Jezuitów pomogły... ;P
>
> - he, he. De Meloon i Jezuici, Matko Bosko !...

Ty się tak łatwo... nie kimaj.

Plotka już poszła,
osła trzeba
by nie doszła.
ett
Możesz nie być futerkiem przez chwilę?

5. Data: 2007-02-18 23:22:48

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 23:29, "# moje ja #" <p...@h...c["]> wrote:
> [...]
> Jezuitów pomogły... ;P
>
> - he, he. De Meloon i Jezuici, Matko Bosko !...

O, znowu przypełzłeś, w jakże szczytnym celu, wiadomym rzekomo tylko
Tobie i Sky'owi ;)

Pozdr.
Magda

6. Data: 2007-02-18 23:50:40

Od: "# moje ja #" <p...@h...c["]> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał

> A jednak zawzięci trójczacy ? :o)

> Ty się tak łatwo... nie kimaj.

Nie kimaj ? A co to ma znaczyć konkretnie,
żebym nie co robił ?

> Plotka już poszła,
> osła trzeba
> by nie doszła.
> ett
> Możesz nie być futerkiem przez chwilę?

Jak to ? O jakim futerku mowa ?

Hektar
-`@'-
<oo>___ .~*
( _ ) .__)

7. Data: 2007-02-19 00:30:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eramjm$c65$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "# moje ja #" <p...@h...c["]> napisał w wiadomości

> Ty się tak łatwo... nie kimaj.

Obudź obudź...a nie szturchaj tylko... ;)

> Plotka już poszła,

Plotki nie moja liga...
Życzeniowość? ;P

> osła trzeba
> by nie doszła.

Oby!
Z serca! :)

8. Data: 2007-02-19 00:32:50

Temat: Re: Ostrzeżenie przed...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik # moje ja # <p...@h...c["]> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eraovj$54v$...@n...news.tpi.pl...
> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał

> Nie kimaj ? A co to ma znaczyć konkretnie,
> żebym nie co robił ?

> Jak to ? O jakim futerku mowa ?

Etat cię polubi... ;)
Weźmie za syna...może? :P

9. Data: 2007-02-19 01:13:29

Temat: Bracia? [Było: ostrzeżenie]
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@m...googlegr
oups.com...
> [...]

> o czym nie warto pamiętać :o) '
> '

O, znowu przypełzłeś, w jakże szczytnym celu, wiadomym rzekomo tylko

Rzekomo... ;)
Juda -po coś wlazł na crosspost?! :)

Juda to Juda
A Sky to Sky

Dwa światy choć w człowieczeństiwe ponoć jak wszyscyśmy...
bracia?
[realne pokrewieństwo pomiedzy wszystkimi ludzmi na ziemi sięga najdalej do 7
pokolenia wstecz] :)

10. Data: 2007-02-19 01:22:08

Temat: Re: Bracia? [Było: ostrzeżenie]
Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 02:13, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
napisał:1...@m...googlegr
oups.com...

> O, znowu przypełzłeś, w jakże szczytnym celu, wiadomym rzekomo tylko

No bo tak parę minutek po Tobie ...Tak szybciutko? ;)

> Juda -po coś wlazł na crosspost?! :)

Oj, niegrzeczny Juda! :)

> Juda to Juda
> A Sky to Sky

I chwała Bogu za to! :)

> Dwa światy choć w człowieczeństiwe ponoć jak wszyscyśmy...
> bracia?
> [realne pokrewieństwo pomiedzy wszystkimi ludzmi na ziemi sięga najdalej do 7
pokolenia wstecz] :)

:)

Dobranoc :)
Magda

wstrzymać czas! wstrzymać czas!
Re: Do Koryckiego cz.2
"Prosto z mostu" kontra "przez ogródek" ;)
A wszyscy jesteście ze WSi. :-)
Tylko głupcy nazywają wolność - samowolą