A wszyscy jesteście ze WSi. :-)

1. Data: 2007-02-18 03:10:53

Temat: A wszyscy jesteście ze WSi. :-)
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za Lepeperem gonicie,
hamburgery wcinacie.

Cyckami majdać będziecie,
by nosić naftę
(luksusowo)
do hamerów.

To nie śmieszne zaklęcie,
to prawda Wam objawiona :-)))

:-))
Pamięta ktoś, może, cyrylicę?

Był fajny film, o zgredach, wczoraj.
Wypisz wymaluj psp. :-)

Streścić? Oczywiście :-), bo się Geranium zażywało.
Co było fajnego?
Ano, nie lubią zgredy wylewających się ciał
zwłaszcza tłustych, z obwisłych gaci.
(to pewnie po trawce i LSD im zostało)
Nie lubią stringów.
(Może kojarzą się z Indianami, co mają czterysta lat
i świetnie w nich wyglądają)
Nie lubią pieprzenia o pieprzeniu,
pewnie za dużo popieprzyli :-))
(dlatego teraz modne są chililiderki)
(to taki węgierski (włoski?) wynalazek)

Ile zgredy mają niuansów do dzieciaków.
Pożal się. :-))
Jak oglądam koprodukcje,
to nic tylko zgredy chcą palić, gwałcić i mordować.
Najlepiej przez Internet.
Za żadne skarby nie chcą szczerze pogadać.
Bo niby o czym, z obsikaczami murków?

Stetryczałoś pozwala kojarzyć pewne aspekty.
Niedostępne (użyłem słowa, więc nie wtórzę).
(nie użyłem, to napiszę, niuanse)

Madziu, zamień kości na ości :-))

Odpowcu zmień czytnik (napisałem czytnik? Miało być cycnik)

No się podeprę (ku pamięci EwyTM).
"Z życia roślin"

Roślina uśpiona - nasienie.

"Z tego co powiedzieliśmy wyżej wynika, że organa u rośliny powstały z
tkanek, tkanki z komórek, a komórki przez podział tej pierwszej prakomórki,
która musiała istnieć, aby dać początek nowej roślinie."
.ciach.. :-))) (bom, mdleje)
"Aby się o tym przekonać, wystarczy oglądnąć budowę nasienia np. fasoli.
Mając nadkiełkowane nasiona możemy łatwo przez pocieranie palcami ściągnąć
namoczoną łupinę nasiewną."

Czego wszystkim chłopakom życzę :-)) (Nawet tym strasznie starym)

ett

2. Data: 2007-02-18 16:25:07

Temat: Re: A wszyscy jesteście ze WSi. :-)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam se jesteś... ;P

3. Data: 2007-02-18 20:41:05

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam se jesteś... ;P

Oj!!!
Masz za dużo zębów ..... ? :)))
Będziesz mi tu Kraków od wsi ??!!

Pozdrawiam
Vicky

4. Data: 2007-02-18 21:02:45

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 04:10, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> namoczoną łupinę nasiewną."
>
> Czego wszystkim chłopakom życzę :-)) (Nawet tym strasznie starym)

Czuję się niezmiernie zaszczycona, że zechciałeś o mnie wspomnieć w
Twoim jakże interesującym psychologicznym wywodzie na temat eTaty. Tak
eTato, pisałeś o sobie i od siebie, i głównie do siebie, jak
zwykle :). Można by rzec - charakterystyka eTaty podana niczym na
talerzu :D. Dzięki za tę charakterystykę Twej osoby. Otworzyłeś się w
końcu :) Dzięki za umieszczenie mojego imienia w tym monologu (wielki
zaszczyt ;), tym bardziej, że imię me widnieje obok nicka jakże
wybitnej postaci - Sky'a, którego naprawdę szanuję za Jego
nieprzeciętną inteligencję, poczucie humoru i pokorę, której innym tu
brak.
Nie piszę jednak, by tylko podziękować. To byłaby strata czasu i
nieszczerość z mej strony. Piszę, ponieważ należę do osób szczerych i
chciałam Cię poinformować (nie, żeby Cię to interesowało, czy żebym
czegokolwiek od Ciebie oczekiwała, bo jest wręcz przeciwnie ), że
bardzo mnie uraziłeś i sprawiłeś mi ogromną przykrość swoimi słowami
skierowanymi pod moim adresem. Dlatego waż słowa, człowieku, jeśli
jesteś człowiekiem, bo nie wiesz, kto jest po drugiej stronie ekranu.
Ja się z Twojego wątku na temat glutaminianu sodu nie naśmiewałam, a
wręcz przeciwnie, starałam się pomóc, tak jak w każdym przypadku, gdy
w grę wchodzi ludzkie zdrowie.
To wszystko, co mam Ci do napisania.

Pozdrawiam,
Magda

5. Data: 2007-02-18 21:26:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eradsb$djj$...@n...news.tpi.pl...

> Oj!!!
> Masz za dużo zębów ..... ? :)))
> Będziesz mi tu Kraków od wsi ??!!

No nie rób wsi z Krakowa...ja niestety też "Made By..." ;P

6. Data: 2007-02-18 21:34:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@p...googleg
roups.com...
On 18 Lut, 04:10, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

Ja się z Twojego wątku na temat glutaminianu sodu nie naśmiewałam, a
wręcz przeciwnie, starałam się pomóc...
[...]

Pozdrawiam,
Magda

===
Madziu ale glutaminian naprawdę wg niektórych nie jest od rzeczy...czy raczej do
rzeczy...[zawsze mi się myli...ale półgłówki po dużych dawkach glutaminianu tak już
mają] ;)

7. Data: 2007-02-18 21:43:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

No widzicie eTaTa - czemu nie lubicie wylewających się ciał, zwłaszcza
tłustych. Dlaczego nie lubicie stringów. Dlaczego macie niuansy do
dzieciaków ? Tylko byście palili, gwałcili, mordowali i koprodukowali. Wy
... wy ... wy zgredzie peespowy :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2007-02-18 21:43:41

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 22:34, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
rzeczy...[zawsze mi się >myli...ale półgłówki po dużych dawkach glutaminianu tak już

Przecież nie chodzi mi o glutaminian jako taki, ale o zdrowie, o
kwestię podejścia do zdrowia drugiego człowieka (bo przecież o to
chyba chodziło eTatowi, prawda?). Zawsze w takich przypadkach, gdy w
grę wchodzi zdrowie lub życie, staram się pomagać, a już na pewno nie
szkodzić, krytykować czy wyśmiewać. A tak niestety postąpił eTata.

Pozdrawiam,
Magda

9. Data: 2007-02-18 21:46:02

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 22:43, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
> tłustych. Dlaczego nie lubicie stringów. Dlaczego macie niuansy do
> dzieciaków ? Tylko byście palili, gwałcili, mordowali i koprodukowali. Wy

Nic nie zrozumiałeś.

Pozdrawiam,
Magda

10. Data: 2007-02-18 22:08:26

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Po wskrós doceniam.

I dziękuję:-))

ett

Tylko głupcy nazywają wolność - samowolą
Tylko głupcy nazywają samowolę wolnością
Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota
Ludź Renesansu jest pośród nas :)
Nie drażnić płotek...