Nie drażnić płotek...

1. Data: 2007-02-17 14:56:19

Temat: Nie drażnić płotek...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...co się za rekiny mają...
bo sfrustrowane jeszcze się
...zesrają ;P

[ups -nic innego mi się tak dobrze nie rymowało] ;P

2. Data: 2007-02-17 16:22:58

Temat: Re: Nie drażnić płotek...
Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2007-02-17 16:29:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@s...googleg
roups.com...
On 17 Lut, 15:56, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> ...co się za rekiny mają...
> bo sfrustrowane jeszcze się
> ...zesrają ;P
>
> [ups -nic innego mi się tak dobrze nie rymowało] ;P

[pusto]

???!
;)

4. Data: 2007-02-17 16:36:08

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 15:56, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> ...co się za rekiny mają...
> bo sfrustrowane jeszcze się
> ...zesrają ;P
>
> [ups -nic innego mi się tak dobrze nie rymowało] ;P

No niestety: obsequium amicos, veritas parit ;)

Pozdrawiam :-*
Magda

5. Data: 2007-02-17 16:41:37

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 17:36, "Magdalena" <e...@i...pl> wrote:

> No niestety: obsequium amicos, veritas parit ;)
>
>A gdzie "odium"? Zjadło mi odium.:) "...veritas odium parit", oczywiście :)

Pozdrawiam,
Magda

6. Data: 2007-02-17 17:01:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@p...googlegr
oups.com...
On 17 Lut, 15:56, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> ...zesrają ;P
>
> [ups -nic innego mi się tak dobrze nie rymowało] ;P

No niestety: obsequium amicos, veritas parit ;)

=========
Miało być
"obsequium amicos, veritas odium parit" ?
;*

Uzupełniłbym to do nieco doskonalszej formuły:
"Z głupców ustępliwość robi przyjaciół a szczerość - wrogów"
Jakby to było po łacinie? ;)

Mickiewicz miał podobne powiedzonko
/właściwie nie on ale Angelus Silesius -którego M. tłumaczył z łaciny/:

"Dwóch mędrców równie sławnych nauczało w szkole.
Któryż z nich prawdę mówił? Prawda w oczy kole.
Jednego gmin wygwizdał, a drugiemu klaskał.
Widać, że jeden ukłuł, a drugi pogłaskał."

bardziej radykalne:

ŚWIADEK I OSKARŻYCIEL
"Straszniejsze jest dla zbrodni świadectwo niż skarga.
Łotr lży oskarżyciela, na świadków się targa;
Skarżących mędrków czasem pospólstwo łajało,
Lecz świadczących o prawdzie zawsze mordowało."

Ale gdzie mi tam do mędrca lub świadka prawdy
-najwyżej jestem łajanym obecnie przez pospólstwo mędrkiem... ;P
Ale jak będę ciut bardziej radykalny -to kto wie?!? ;D

------------------------
Reszta Zdań i Uwag A.M.:
http://univ.gda.pl/~literat/amwiersz/0100.htm

7. Data: 2007-02-17 20:45:25

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 18:01, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Któryż z nich prawdę mówił? Prawda w oczy kole.
> Jednego gmin wygwizdał, a drugiemu klaskał.
> Widać, że jeden ukłuł, a drugi pogłaskał."

No i wszystko jasne ...
Boże, a oni nawet nie wiedzą, kto to był Angelus Silesius ...

> [...]
> Łotr lży oskarżyciela, na świadków się targa;
> Skarżących mędrków czasem pospólstwo łajało,
> Lecz świadczących o prawdzie zawsze mordowało."

!!!

> Ale gdzie mi tam do mędrca lub świadka prawdy

:)

> -najwyżej jestem łajanym obecnie przez pospólstwo mędrkiem... ;P

Ale, ale: "qui tacet, consentire videtur". Więc wiesz, co masz
robić.:)
A oni? Myślisz, że mają satysfakcję? Coś Ty. To wyprane z
jakichkolwiek emocji bagno, a inteligencja na poziomie zero.
Czy Ty widzisz te ich żałosne metody i bezsensowne wątki?!?

> Ale jak będę ciut bardziej radykalny -to kto wie?!? ;D

Per aspera ad astra ;)

Super :) Kurcze, jak ja Cię lubię :)

Pozdrawiam ;)
Magda

8. Data: 2007-02-17 22:34:53

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Też znam parę fajnych cytatów:

"Głupcem wolno być każdemu, ale pod jednym
warunkiem: żeby nie dawał złego przykładu."
Wiktor Hugo

"Głupi człowiek ma serce na języku, mądry
ma język w sercu."
Tukidydes

"Jeśli mędrcy zawodzą, to nie znaczy,
że głupcy zbawią świat."
Jan Czarny

"Dureń, gdy zrobi głupstwo, potem zawsze
tłumaczy, że było to jego obowiązkiem."
George Bernard Shaw

"Starzy głupcy są najgorsi."
John Galworthy

9. Data: 2007-02-17 23:14:52

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:er7ccd$uvg$1@news.onet.pl...

> [...]
> że głupcy zbawią świat."
> Jan Czarny
>
> "Dureń, gdy zrobi głupstwo, potem zawsze

Zapisz się do pl.hum.cytaty. I języków się zacznij uczyć.

Pzdr.
Magda

10. Data: 2007-02-17 23:24:46

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>
> "Starzy głupcy są najgorsi."
> John Galworthy

- Zapisz się do pl.hum.cytaty. I języków się zacznij uczyć.

A Ty, a Ty, a Ty .... zacznij się odchudzać!

Natek

pl.sky.psychologia
Teoria umysłu
Psycholog w Katowicach lub Chorzowie z NFZ
Dzidzio-piernik to wada, lalia to zawada
Dzidzia-piernik to wada, lalia to zawada