Ludź Renesansu jest pośród nas :)

1. Data: 2007-02-17 17:46:50

Temat: Ludź Renesansu jest pośród nas :)
Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Bywalec STU OŚMIU grup dyskusyjnych, The Ultimate Dzidzio-Piernik, Troll
Maximus, Arcymistrz Słowotoku, Proliferator Głupoty, Żywioł Recyklingu :)

2. Data: 2007-02-17 17:55:05

Temat: Re: Ludź Renesansu jest pośród nas :)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Niezbecki <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er7f26$7ag$...@n...onet.pl...
> Bywalec STU OŚMIU grup dyskusyjnych, The Ultimate Dzidzio-Piernik, Troll
> Maximus, Arcymistrz Słowotoku, Proliferator Głupoty, Żywioł Recyklingu :)

Kto? Kto to taki? Muszę mu swój hołd złożyć... ;P

Swoją drogą...po co mu taką reklamę Paulus robić?!?
Nie potrafi sam? To dziadyga jakaś musi faktycznie!

;D

3. Data: 2007-02-17 21:45:15

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 18:46, Paweł Niezbecki <s...@l...po> wrote:
> Bywalec STU OŚMIU grup dyskusyjnych, The Ultimate Dzidzio-Piernik, Troll
> Maximus, Arcymistrz Słowotoku, Proliferator Głupoty, Żywioł Recyklingu :)

Czy Ty w ogóle widzisz jaki śmietnik robisz z tej grupy? Nie ośmieszaj
się już, proszę, bo i tak bardziej ośmieszyć się nie można.

Pzdr.
Magda

4. Data: 2007-02-17 21:50:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@j...googleg
roups.com...
On 17 Lut, 18:46, Paweł Niezbecki <s...@l...po> wrote:
> Bywalec STU O|MIU grup dyskusyjnych, The Ultimate Dzidzio-Piernik, Troll
> Maximus, Arcymistrz Słowotoku, Proliferator Głupoty, Żywioł Recyklingu :)

Czy Ty w ogóle widzisz jaki ?mietnik robisz z tej grupy? Nie o?mieszaj
się już, proszę, bo i tak bardziej o?mieszyć się nie można.

Pzdr.
Magda

===
Magduś -przecież facet dobrą robotę -za mnie- odwala... ;P
Nawet nie wiem jeszcze jak mu podziękować!!!? ;)
Może ktoś -lub on- zaproponuje coś? :D

Ale jak znam życie -będzie to co zwykle -czyli standardowe:
"Pocałuj mnie w d..." ;)

5. Data: 2007-02-17 22:40:43

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Czy Ty w ogóle widzisz jaki śmietnik robisz z tej grupy? Nie ośmieszaj
się już, proszę, bo i tak bardziej ośmieszyć się nie można.

Natek

6. Data: 2007-02-17 22:42:31

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-02-17 23:07:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natek <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er80cd$r1q$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Czy Ty w ogóle widzisz jaki ?mietnik robisz z tej grupy? Nie o?mieszaj
> się już, proszę, bo i tak bardziej o?mieszyć się nie można.

Czy ty nie rozumiesz Kochana że mi totalnie wisi i powiewa czy ktoś uważa mnie za
śmiesznego czy nie? :P
Naprawdę ci to tak trudno zrozumieć?! ;)
Więc nie ośmieszaj się więcej strasząc mnie własną śmiesznością... :DDDD

***
"Nieźle jest być śmiesznym. Żartowano z panów,
Z mędrców, z wodzów, z poetów, z lekarzy, z kapłanów;
Wszystkich na śmiech wystawił dowcipek ucieszny,
Prócz jednego... "

http://univ.gda.pl/~literat/amwiersz/0100.htm

8. Data: 2007-02-17 23:09:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natek <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er8091$qo7$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Czy Ty w ogóle widzisz jaki śmietnik robisz z tej grupy? Nie ośmieszaj
> się już, proszę, bo i tak bardziej ośmieszyć się nie można.

Nudna jesteś jak się powtazrasz... weźże wymyśl coś nowego bo pomyślę żeś jakiś
boot...made by ZPK ;)

9. Data: 2007-02-17 23:38:25

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:er8091$q...@n...onet.pl...

ups.com...

> Nudna jesteś jak się powtazrasz... weźże wymyśl coś nowego bo pomyślę żeś jakiś
boot...made by ZPK ;)

Zrozum - ona nie umie! Ona umie tylko łazić po profilach, tak jak
większość zresztą.;) To zamiast dobrej literatury, muzyki, sztuki, w
sam raz dla niej, dla panienki na jej poziomie.;)
Ona sama od siebie nie ma nic sensownego do powiedzenia, więc opiera
się tylko na cytowaniu innych grupowiczów, bądź mędrców świata tego.
Gdyby napisała coś prosto od siebie, to przeczytać by się tego zapewne
nie dało, ponieważ byłby to jeden wielki wulgaryzm i bełkot,
przepojony nienawiścią do całego świata. Sfrustrowana, pokrzywdzona,
gdzieś się musi wyżyć za swój los. Nie miejmy jej tego za złe. Teraz
bidulka łazi po profilach znowu ... To chyba męczące? Boże, jakie
ambitne zajęcia ludzie sobie wynajdują... Ciekawe zjawisko
psychologiczne ... Może to do czegoś wykorzystam ...

Pozdrawiam,
Magda

10. Data: 2007-02-17 23:51:10

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:er80cd$r...@n...onet.pl...

> Czy ty nie rozumiesz Kochana że mi totalnie wisi i powiewa czy ktoś uważa mnie za
śmiesznego czy nie? :P
> Naprawdę ci to tak trudno zrozumieć?! ;)

Strasznie trudno! Przecież dla niej to cały świat! Te grupy to całe
jej życie! Jej nie powiewa, więc nigdy Cię nie zrozumie, ba, nawet Ci
nie uwierzy! ;)
jeśli o mnie chodzi, to zarówno ona, jak i wszystko, co wypisuje
całkowicie powiewa.:) Czy uwierzy, czy zrozumie, zwisa mi to. (A i tak
nie zrozumie - za mała pojemność dysku ;)

> Więc nie ośmieszaj się więcej strasząc mnie własną śmiesznością... :DDDD

Już bardziej się nie może ośmieszyć....:D
A najśmieszniejsze jest to, że ona o tym nie wie ...

> [...]
> Z mędrców, z wodzów, z poetów, z lekarzy, z kapłanów;
> Wszystkich na śmiech wystawił dowcipek ucieszny,

Pozdrawiam :))
Magda

Nie drażnić płotek...
pl.sky.psychologia
Teoria umysłu
Psycholog w Katowicach lub Chorzowie z NFZ
Dzidzio-piernik to wada, lalia to zawada