Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota

1. Data: 2007-02-17 22:36:46

Temat: Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie ja, to Goethe.

2. Data: 2007-02-17 22:48:18

Temat: Re: Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 23:36, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> To nie ja, to Goethe.

Nie ma nic gorszego, niż aktywna głupota.
To nie ja, to Goethe.

Magda

3. Data: 2007-02-17 23:02:15

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 17 Lut, 23:36, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> To nie ja, to Goethe.

- Nie ma nic gorszego, niż aktywna głupota.
- To nie ja, to Goethe.

"Elu, czy można mieć do Ciebie prośbę, byś stosowała się do
netykiety, ponieważ nie da się czytać Twoich postów. Stosuj,
proszę, znaki cytowania, bo można się pogubić w tym, co jest Twoim
przemyśleniem, a co zostało napisane przez Twojego przedpiśćcę

Pozdrawiam,
Alinne"

To nie ja, to TY na pl.hum.poezja

:D
Natek

4. Data: 2007-02-17 23:10:48

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 00:02, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
> proszę, znaki cytowania, bo można się pogubić w tym, co jest Twoim
> przemyśleniem, a co zostało napisane przez Twojego przedpiśćcę

Tak, to ja. A co chodzi? Php zabronione?
Boże, jak Tobie się musi nudzić ...

Pzdr.
Magda

5. Data: 2007-02-17 23:16:21

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>
> :D
> Natek

- Tak, to ja. A co chodzi? Php zabronione?

Ależ skąd. Zacytowałam, bo mi się bardzo
Twoja dawna prośba do Eli spodobała.

A co? php to drażliwy temat?

:D
Natek

6. Data: 2007-02-17 23:59:24

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 00:16, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
ooglegroups.com...

> - Tak, to ja. A co chodzi? Php zabronione?
>
> Ależ skąd. Zacytowałam, bo mi się bardzo

A dlaczego miałby być drażliwy?
Wręcz przeciwnie. Bardzo lubię php. Można poczytać wiele wspaniałych
wierszy, i głównie dlatego odwiedzam php, można wiele się dowiedzieć,
nauczyć. Grupa, na której dostaje się nagrodę ma być drażliwym
tematem? Nie musisz grzebać - wiersz "Ja motyl" ;) Nie mam nic do
ukrycia, ani krytyki ani pochwał się nie wstydzę.

Pozdr.
Magda

7. Data: 2007-02-18 12:13:22

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Feb 2007 23:36:46 +0100, Natek napisał(a):

> To nie ja, to Goethe.

Ja sie z tym zgadzam, ale nie sadze zebys ty to rozumiala. Pieknie
brzmiecie slowa maja w sobie cos wiecej niz ladnie ulozone wyrazy.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

Ludź Renesansu jest pośród nas :)
Nie drażnić płotek...
pl.sky.psychologia
Teoria umysłu
Psycholog w Katowicach lub Chorzowie z NFZ