Ostrzeżenie przed mrozem!

1. Data: 2009-12-15 20:17:59

Temat: Ostrzeżenie przed mrozem!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Pogodynce poważnie ostrzegają przed mrozami, które mają właśnie nastąpić
już za dwa dni. Temperatura w Polsce spadnie do około...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-10 st C!!!!

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
--

Ikselka.

2. Data: 2009-12-15 21:51:21

Temat: Re: Ostrzeżenie przed mrozem!
Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> W Pogodynce poważnie ostrzegają przed mrozami, które mają właśnie
> nastąpić już za dwa dni. Temperatura w Polsce spadnie do około...
> -10 st C!!!!
>
> :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

nie kantuj:) mówili o -20.

moon

3. Data: 2009-12-15 22:10:17

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon pisze:

> nie kantuj:) mówili o -20.

-10 już zresztą było w Z.

--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2009-12-15 22:14:36

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <m...@y...com> wrote in message

> nie kantuj:) mówili o -20.
>
> moon

-15°C

5. Data: 2009-12-15 22:37:30

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "Moon" <m...@y...com> wrote in message

> -15°C

zgódźmy się na -17,5C ?

moon

6. Data: 2009-12-15 23:25:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> zgódźmy się na -17,5C ?

W sumie -10-20-15-17,5 = -62,5 C. To faktycznie mróz!

Pozdrowienia,
Michał

7. Data: 2009-12-15 23:35:19

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> W sumie -10-20-15-17,5 = -62,5 C. To faktycznie mróz!

o matko, zamarznie mi depilator!

moon

8. Data: 2009-12-15 23:42:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <m...@y...com> wrote in message

> o matko, zamarznie mi depilator!
>
> moon

Przestań się wygalać - to też ochrona przed zimnem.

9. Data: 2009-12-16 12:09:16

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
com...

> W sumie -10-20-15-17,5 = -62,5 C. To faktycznie mróz!

Hejka. He, he a ja dopiero przedwczoraj okopczykowałem róże ziemią z
naszej szklarenki. :-)
Pozdrawiam tajmingowo Ja...cki
PS Piszecie takie głupoty, że aż mi się przypomniał wierszyk z podstawówki:
"ja się zimy nie boje, bo mam w d.... naboje." Pofatygowałem się ;-) i
znalazłem wersję oryginalną:

Wszystkie drzewa w dąbrowie
pogubiły listowie,
pogubiły żołędzie,
bo niedługo mróz będzie!

Powiedz, powiedz, wiewióreczko,
co dasz w zimie swym dziateczkom?
Powiedz, powiedz, wiewióreczko,
co dziateczkom dasz?

WIEWIÓRKA I: (śpiewa, skacząc po gałęziach)
Ja się zimy nie boję,
bo mam w dziupli pokoje,
bo mam w dziupli spiżarnię,
wszystkie dzieci nakarmię!
Temu, temu po orzeszku,
bo orzeszków pełno w mieszku,
temu, temu po orzeszku,
po orzeszku dam!

10. Data: 2009-12-17 01:16:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Dec 2009 22:51:21 +0100, Moon napisał(a):

> nie kantuj:) mówili o -20.
>
> moon

To później ma być - wtedy ogłoszą stan wyjątkowy, a rząd się ewakuuje na
Madagaskar :-)
--

Ikselka.

TECHNOLOGIA SOCJOTECHNICZNA KLAPSA