Oświadczenie

1. Data: 2000-12-16 14:32:17

Temat: Oświadczenie
Od: m...@p...onet.pl (Maria Maciąg) szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze.

Cały wątek, dotyczący jakoby "wyśmiewania" zwykłych roślin
tarasowych, jest skierowany do mnie. Wyciąganie priv (przekształconego
na własny użytek) na forum grupy, uważam za conajmniej niestosowne.
Nie mogę się bronić, bo musiałbym się uciec do podobnych metod,
a tego nigdy nie zrobię. Nie boję się krytyki, bo wiem, że znacznie
łatwiej jest osądzić człowieka, niż spróbować go zrozumieć.
Myślałam, że grupa ma służyć wszystkim miłośnikom roślin. Niestety.
Chylę czoła przed wielką wiedzą i kulturą osobistą Basi Kulesz i
Bogusława Radzimierskiego. Na Ich ręce składam życzenia Świąteczne
i Noworoczne dla pozostołych grupowiczów.

Żegnam, Maria

2. Data: 2000-12-17 17:29:04

Temat: Re: Oświadczenie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cały wątek, dotyczący jakoby "wyśmiewania" zwykłych roślin
> tarasowych, jest skierowany do mnie. Wyciąganie priv (przekształconego
> na własny użytek) na forum grupy, uważam za conajmniej niestosowne.

"Oświadczam", że wątek nie jest skierowany do Marii Maciąg. Tylko ja, jako
jedyna osoba zabierająca głos w tym wątku opisałem doświadczenie, które
ostatnio mnie spotkało. Pozostałe osoby zabierające głos w tym wątku nie
muszą być mieszane w sprawę prywatnych listów.

"Oświadczam", że moja wypowiedź nie cytowała słów jakiegokolwiek listu i
nie świadczyła, że jakiś list w tej sprawie dostałem.
W związku z ujawnieniem przez Marię M., że prowadziliśmy korespondencje,
czuję się zwolniony z utrzymywania tego w tajemnicy.

> Nie mogę się bronić, bo musiałbym się uciec do podobnych metod,
> a tego nigdy nie zrobię.

Ależ możesz się bronić. Abyś mogła się bronić, poniżej zamieszczam treść
trzech listów, które wysłałem do Ciebie. Ja nigdy nie piszę listów których
musiałbym się wstydzić. A Ty?

list 1.
Może coś wymienimy?
Interesuje mnie koralodrzew. Czy sama sadzonkujesz?
Napisać Ci co mam z małych sadzonek?
pozdrawiam :-)
Krzysztof Marian Marusiński
http://ogrod.to.jest.to

list 2.
Wykaz moich roślin tarasowycj.

[tutaj wymieniam posiadane rosliny tarasowe]

Jeżeli cos miałabyś do wymiany na wiosnę to zaproponuj teraz. Muszę wiedzieć
czy wymienię z Tobą czy zaklepywać u innych. To co mam w tej chwili to
zaznaczyłem. Na wiosnę będę miał sadzonki jeszcze inne.
pozdrawiam :-)
Krzysztof Marian Marusiński
http://ogrod.to.jest.to

list 3.
Ja tylko amatorem. Przepraszam, że zawracałem Ci głowę.
pozdrawiam :-)
Krzysztof Marian Marusiński
http://ogrod.to.jest.to

Koniec listów.

>Nie boję się krytyki, .........

Wierzę Ci. Ja natomiast boję się. Boję się, po przeczytaniu Twojego listu,
proponować komukolwiek wymianę roślin.

> Żegnam, Maria

Uważasz, że jest to sposób aby nie wyjaśnić wszystkich wątpliwości
związanych z Twoim "oświadczeniem"?

Przepraszam jeżeli komuś przeszkadza zamieszczenie trzech moich listów
na grupie. Uważam, że sprawa postawiona na grupę przez oświadczenie M.M.
powinna być wyjaśniona na tej grupie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-12-17 19:06:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8...@k...domowa.pl...
> Szanowni grupowicze.
[...]
> Myślałam, że grupa ma służyć wszystkim miłośnikom roślin. Niestety.
!
?
pozdr. Jerzy

4. Data: 2000-12-17 22:31:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:91itr8$8sm$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> Uważam, że sprawa postawiona na grupę przez oświadczenie M.M.
> powinna być wyjaśniona na tej grupie.
Dlaczego?
Załatwcie to między sobą i dajcie znać na grupę. ;-)))
Jerzy
[pozdr. jak wcześniej].

5. Data: 2000-12-18 08:47:21

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

To jakas epidemia.
Swiatecznie zyczac wiecej luzu,pozdrawiam wszystkich sympatykow roslinek.
PS.
Ja tez nie przepadam za wszystkimi ale nie przenosze tego na grupe .
Nie oczekuje tez ze wszyscy mnie kochaja.
Jeszcze raz caluski i wyrazy.
Juras

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody