Oswietlenie kuchni pod szafkami kuchennymi

1. Data: 2005-08-29 05:13:18

Temat: Oswietlenie kuchni pod szafkami kuchennymi
Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy takie oswietlenie
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc
tDisplay?catalogId=10101&storeId=19&productId=52962&
langId=-27&parentCats=10111*10267
wystarczy , czy bede za slabe jesli chodzi o oswietlenie.

2. Data: 2005-08-29 08:44:28

Temat: Re: Oswietlenie kuchni pod szafkami kuchennymi
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:deu5hj$65c$1@84.234.123.21...
> [...]
langId=-27&parentCats=10111*10267
> wystarczy , czy bede za slabe jesli chodzi o oswietlenie.

10 W :-/ trochę mało, musiałbyś bardzo gęsto je rozmieścić, ale to
przestanie się wtedy opłacać.

3. Data: 2005-08-29 11:17:05

Od: "robert" <r...@e...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
langId=-27&parentCats=10111*10267
> wystarczy , czy bede za slabe jesli chodzi o oswietlenie.

Witam!
NIE KUPUJ ICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kupiłem i musiałem oddać!!!!!!!! Są one bardzo ładne ale do oświetlenia
dekoracyjnego - one tylko podświetlają!
Kup sobie na 230V i co najmniej 20WAT - ja takie mam.
Blat w kuchni musi być dobrze oświetlony a nie podświetlony wiadomo
dlaczego - do tego dochodzi tez kolor blatu.
Ja kupiłem takie: 03.LHPW/K.SA
http://www.belmeb.pl/pl/03_PHP/03_5.php
i jestem bardzo zadowolony!

4. Data: 2005-08-29 11:39:38

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Aug 2005, robert wrote:

> Kup sobie na 230V i co najmniej 20WAT - ja takie mam.

20 W spoko, ale po co 230 V?

Pozdrawiam,

Alojzy

5. Data: 2005-08-29 12:46:01

Od: "Qwinto" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
111*10267
> wystarczy , czy bede za slabe jesli chodzi o oswietlenie.

Witam,
u mnie zamontowalem cos takiego:
http://www.halogen.pl/index.php?site=wyswietlanie_sz
czegol&id_inne=84
w sumie daje to 60W i jest w maire widno.

PS. Mam jeszcze cos takiego:
http://www.halogen.pl/index.php?site=wyswietlanie_sz
czegol&id_inne=72
ale daje za malo swiatla. Cale szczescie jest w malo uzywanym rogu kuchni :)

Pozdrawiam
Qwinto

6. Data: 2005-08-30 10:16:40

Od: "the.one" <t...@g...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwinto" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
czegol&id_inne=72
> ale daje za malo swiatla. Cale szczescie jest w malo uzywanym rogu kuchni :)

A my uzywamy czegos takiego razy 3 (po 20W) i jest wystarczajace. W zasadzie
nigdy nie wlacza sie wiecej niz jedno swiatelko na raz. A trzy jednoczesnie byly
wlaczone tylko jak je montowalem.
http://www.halogen.pl/index.php?site=wyswietlanie_sz
czegol&id_inne=71

the.one

BRAUN czy PHILIPS
Zapchana ubikacja?
Czy halogeny są bardziej energoszczędne niż tradycyjne żarówki?
Zmywarka - zna ktos takie cudo Electroluxa ?
Jaki piekarnik