Oswietlenie w kuchni pod szafkami LED

1. Data: 2008-01-16 09:58:09

Temat: Oswietlenie w kuchni pod szafkami LED
Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym zrobić oswietlenie w kuchni pod szafkami za pomocą LED, czy zna
ktoś adres strony gdzie były by kompletne zestawy / projekty do zrobienia
takiego oswietlenia ?

Potrzebuję jakieś listwy LEDów tylko gotowe z oprawami bez/lub z zasilaniem

pozdrawiam
pLaYeR

2. Data: 2008-01-16 11:13:07

Temat: Re: Oswietlenie w kuchni pod szafkami LED
Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Player (p...@n...pl) w wiadomości
news:fmkkq2$9gq$1@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

> [...]
> takiego oswietlenia ?
>
> Potrzebuję jakieś listwy LEDów tylko gotowe z oprawami bez/lub z

Takie coś znalazłem na alledrogo:

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4462875

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

3. Data: 2008-01-16 11:24:19

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Player" <p...@n...pl> napisał w
> [...]
> czy zna
> ktoś adres strony gdzie były by kompletne zestawy / projekty do

Pytasz o adres, nie o opinie, ale mimo wszystko: czy jesteś pewien, że
wiesz co robisz? Oświetlenie miejsca pracy LEDami (zwłaszcza takimi)
to naprawdę kiepski pomysł.

J.

4. Data: 2008-01-16 11:45:29

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Świetlówki rurowe są lepsze - i widmo pełniejsze, i bardziej wydajne energetycznie.
JaC

-----

5. Data: 2008-01-16 17:07:56

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.klusdesign.pl/katalog.php?kat=2

6. Data: 2008-01-16 17:56:07

Od: "Spili" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiego oswietlenia ?
> Potrzebuję jakieś listwy LEDów tylko gotowe z oprawami bez/lub z

Powiem Ci, że daleki byłbym od oświetlania czegokolwiek w domu LED'ami.
Jak dla mnie to LED'y mają takie.... hmmmmm... zimne światło.
Takie jakieś trupie...

Ale to moja subiektywna ocena...

:)

Pozdrawiam,
Marcin,

7. Data: 2008-01-16 18:05:26

Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem Ci, że daleki byłbym od oświetlania czegokolwiek w domu LED'ami.
> Jak dla mnie to LED'y mają takie.... hmmmmm... zimne światło.
> Takie jakieś trupie...

Sa tez o barwie cieplej:
http://www.allegro.pl/item294154145_oswietleniowa_li
stwa_led_superflux_18cm_6xled.html

8. Data: 2008-01-16 18:15:32

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> Sa tez o barwie cieplej:
> http://www.allegro.pl/item294154145_oswietleniowa_li
stwa_led_superflux_18cm_6xled.html

Ale to się nadaje do oświetlenia półki w szafie, a nie stanowiska
roboczego. Zrobiłem sobie 2 takie listewki, w każdej 9 ledów
właśnie do oświeltlenia 2 półek w szafie w przedpokoju.
Światła jest tyle, żeby znaleźć czapkę, czy klucze, ale do
pracy absolutnie za mało.
Nawet te wielkie 1W ledy z radiatorami dają tylko 50 lumenów,
a świetlówka liniowa 13W potrafi dać 900 lumenów.

Witek

9. Data: 2008-01-16 18:20:52

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Player pisze:
> [...]
> takiego oswietlenia ?
>
> Potrzebuję jakieś listwy LEDów tylko gotowe z oprawami bez/lub z zasilaniem

ikea

10. Data: 2008-01-16 20:32:02

Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> [...]

A co powiecie do zastosowania LED do oświetlenia stopni schodów (np. co
drugi stopien oswietlony z boku (od sciany)) ?
Wlasnie jestem tuz przed polozeniem tynkow, wiec doradzcie, jaki kabel
polozyc do takiego pomyslu ? Czy zwykly telefoniczny (4x0,5) wystarczy, czy
musi byc cos grubszego ? Czy te LED laczy sie szeregowo ?

Sopel

Jak zamykać dziurę w ścianie.
Kuna
Uszkodzona (przytarta) skorzana kanapa - na jaki rabat sie zgodzic?
Zaworek do WC z metalowym pokretlem ?
Rabaty w salonach meblowych - Klose?