Oszustw ciąg dalszy - tym razem nie Novit :]

1. Data: 2006-02-23 15:26:55

Temat: Oszustw ciąg dalszy - tym razem nie Novit :]
Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reportaż zainteresowni mogą obejrzeć na stronie
http://interwencja.interia.pl/news?inf=721311

Kielce. To tu mieści się gabinet doktora Wiesława Czarkowskiego "Ener Vita".
Medycyna XXI wieku - tak reklamuje swoją działalność doktor Czarkowski.
W ulotce czytamy: "Przywracamy zdrowie we wszystkich chorobach, na które
medycyna szkolna nie ma lekarstwa".
Postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda wizyta w gabinecie "Ener Vita". Nasza
reporterka zapisuje się na badanie. Pani wykonującą zabieg znalazła u
dziennikarki bakterię. Chce teraz ją z niej wyleczyć. W jaki sposób? Tego do
końca nie wiadomo. Rozpoznanie choroby i jej wyleczenie trwało tu nie więcej
niż pół godziny. Po prostu cud.

2. Data: 2006-02-23 16:55:22

Temat: Re: Oszustw ciąg dalszy - tym razem nie Novit :]
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redtown napisał(a):
> [...]
> końca nie wiadomo. Rozpoznanie choroby i jej wyleczenie trwało tu nie więcej

"Doktor Czarkowski za zabiegi tajemniczymi aparatami i takimi samymi
tajemniczymi lekami bierze pieniądze. I to nie małe. Za zdiagnozowanie
350 złotych, za np. terapię laserową 100 złotych, natomiast leki
kosztują zwykle od 50 do 300 złotych. Podczas naszej wizyty w gabinecie
było kilku pacjentów. Według naszych szacunków, doktor po wizycie tych
kilku pacjentów zarobi ponad 1000 złotych."

Ludzie są gotowi płacić ciężkie pieniądze za niczym nie udowodnione
działania magiczne,a lekarzom żałują godnej zapłaty za pracę ! :(

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

3. Data: 2006-02-23 17:39:17

Od: "PhoeniX" <fenio_@_autograf_kropka_pl_.de> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł W." <a...@s...pl> napisał:
> Ludzie są gotowi płacić ciężkie pieniądze za niczym nie udowodnione
> działania magiczne,a lekarzom żałują godnej zapłaty za pracę ! :(

Najlepiej idzie się dorobić właśnie na ludzkiej naiwności i głupocie. Ludzie
oddadzą każde pieniądze za nadzieje jaką dają im właśnie tacy oszuści.

PhoeniX

4. Data: 2006-02-23 21:00:46

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

PhoeniX napisał(a):

> Najlepiej idzie się dorobić właśnie na ludzkiej naiwności i głupocie.
> Ludzie oddadzą każde pieniądze za nadzieje jaką dają im właśnie tacy
> oszuści.

Też się nad tym zastanawiałem. I do tego nie ma takiej odpowiedzialności
jaka ciąży na lekarzu za błędy! Te "lecznice" działaja na zasadzie sp.
z.o.o, czy innych podmiotów prawnych i nie odpowiadaja za doprowadzenia
pacjenta do śmierci, czy do poważnych powikłań, co najwyżej zapłacą
odszkodowanie z OC i na tym się skończy.

Lekarza czeka natomiast prokurator, śledztwo całego przebiegu leczenia,
czy popełnił błąd, jeśli tak, to czy błąd wynikał z błędnie postawionej
diagnozy (zdarza się każdemu, z tego, co wiem, nie jest to karalne), czy
też z niedbalstwa, niedopełnienia procedur (których na dobrą sprawę u
nas nie ma i ciężko w związku z tym jednoznacznie się wypowiedzieć, czy
lekarz sknocił przez niedbalstwo), itd, itp.

Poza tym lekarzowi grozi utrata prawa wykonywania zawodu, a w wypadku
tego rodzaju firm - w Polsce nie ma prawa umożliwiającego zabronienie
zakładania prywatnej działalności. Do tego jeszcze dyplom lekarza na
ścianie, którego nie można mi odebrać ( w przeciwnieństwie do tego co
proponowano we WPROST lub POLITYCE sprzed tygodnia lub dwóch), jeśli mi
się nie udowodni, że wszedłem w jego posiadanie nielegalnie.

--
_ _ _ _

prosze o przetlumaczenie rozpoznania
Monitor komp.a wpływ na oczy ?