Re: .. Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:

From: " " <s...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: .. Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Date: Thu, 14 Apr 2011 21:24:45 +0000 (UTC)
<io7njm$sn8$1@inews.gazeta.pl>
<a...@2...googlegroups.com>

> Podaj jeden przyklad potwierdzony, swiadomosci pozaustrojowej. Nie
> opisy tego co ktos przezyl w jakims stanie i ze to swiadczy o tym ze
> przebywal w innych przestrzeniach swiadomosci. Takie opisy przezyc
> mozna sporzadzic na podstawie opisow euforii chocby narkomanow. Moze
> ze swiadomosci jednego czlowieka zostala przkazany innemu, albo ze
> jest dwoch osobnikow z ta samoa swiadomoscia, a zyjacych w odpowiednim
> oddaleniu i nigdy nie komunikacych sie ze soba. Jezeli istnieja
> bezsporne opisy taki zdarzen potwierdzone doswiadczeniami kilku
> [...]

Zapewniam Cię ża istnieją.

Jest nawet jakiś projekt naukowy (chyba angielski) zrzeszający lekarzy i
naukowców którzy takie dowody zdobyli z relacji pacjentów, własnie w wielu
neizależnych szpitalach.

Poszukaj, a znajdziesz, tylko że w anglojęzycznym internecie, bo na polskich
stronach to prawie nic nei ma.