.. Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:

111. Data: 2011-04-16 19:45:15

Temat: Re: .. Oto najwazniejsze co musicie wiedziec:
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 21:20:12 +0200, medea napisał(a):

> A może nie widzi sensu odpowiadać...

I ma rację.

112. Data: 2011-04-16 20:09:53

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 21:20, medea <x...@p...fm> wrote:

> Byc moze.
> Takie jednak odnioslam wrazenie.

Dzieki Ci za te slowa.

Przyjete zostalo, a mowie przede wszystkim
o naszym kraju, ze watpliwosci na temat Boga,
duszy, i pochodnych, traktowane sa, niemal
odruchem bezwarunkowym, jako atak na Boski
Majestat, lub wiare.

Chce pokazac, ze tak nie jest.
Nie atakuje, niczego nie udowadniam.
Tylko pytam.

Jedynie osoba malej wiary nie zechce mi
odpowiedziec, bo bedzie sie bala, ze nie
podola.

Tutaj wielkie dzieki dla Ikselki, ktora pokazala,
ze mozna spokojnie wywodzic swoje racje,
choc przeciez wiemy, jak zawzieta potrafi
byc rowniez i w tematach dotyczacych wiary.

Tak.
Kazdy z nas ma swoja droge.
Co nie znaczy, ze nie warto czasem
wstapic na sciezki innych ludzi, chocby
po to, by zapytac, jak im sie wedruje.

113. Data: 2011-04-16 20:19:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 13:09:53 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Tutaj wielkie dzieki dla Ikselki, ktora pokazala,
> ze mozna spokojnie wywodzic swoje racje,
> choc przeciez wiemy, jak zawzieta potrafi
> byc rowniez i w tematach dotyczacych wiary.

Zawzięta jestem ZAWSZE, kiedy jestem zaczepiana. Nie zaczepiałaś, tylko
pytałaś.

114. Data: 2011-04-16 20:22:07

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Może taki widok, który odbija się w jakichś lustrzanych lampach (albo
> czymś podobnym) nad stołem operacyjnym?
>
> Ewa

Zapewne się odbija :-) tyle, że opisany obraz "widzieć" można tylko po
otwarciu serca, podłączeniu wielkich naczyń do srebrnych kaniul
sztucznego krążenia, schłodzeniu mózgu do temperatury w której nie
pracuje i zatrzymaniu akcji serca ;-). Teraz operuje się dzieci znacznie
wcześniej. Wątpię aby dzieciak z jakieś wiochy, we "wczesnych" latach
osiemdziesiątych miał okazje gdzieś widzieć to - "w kolorze".

vB

115. Data: 2011-04-16 20:27:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 22:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zawzięta jestem ZAWSZE, kiedy jestem zaczepiana. Nie zaczepiałaś, tylko
> pytałaś.

Dzieki za rzeczowa rozmowe.

... niechaj to narodowie wzdy postronni znaja,
ze mozna z Ikselka spokojnie pogadac ;)

116. Data: 2011-04-16 20:31:28

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale potrafilo(a?) wymienic cos szczegolowego, co wskazywaloby, ze to nie
> przypadkowy traf wyobrazni (wspomagana np. wczesniej widziana telewizja,
> zdjeciami)? Wiesz jak to jest ze snami, ludzie chetnie zauwaza post
> factum korelacje z "przewidziana" rzeczywistoscia. Podobnie tutaj, na
> ile miales mozliwosc (czas na dopytanie) byc wystarczajaco sceptycznym i
> dociekliwym?

Na ile mogłem dopytałem. Szczegółów już nie pomnę(ponad 20 lat temu -
prawie 30 właściwie), wniosek był taki jak napisałem powyżej. Dorosłemu
bym nie uwierzył, dziecko po prostu powiedziało mi, że pamięta operację,
na moją uwagę w rodzaju - "to chyba dobrze że operacji się nie pamięta"
;-) Oczywiście parę razy opowiadano mi różne "life after life" /niektóre
bardzo rozbudowane/ ale w tym przypadku miałem interesujący przypadek
dostępu do informacji, których nie mogłem przypisać wyobraźni bo niby
skąd? Ale upierać sie nie zamierzam. Na siłe można przyjąć, że
dziewczynka gdzieś "przyuważyła" jakieś zdjęcia z operacji i tego nie
pamiętała. Niestety zdarzenia takie mają charakter incydentalny, i jako
taki nie mogą być źródłem bezsprzecznego dowodu naukowego.

pozdrawiam
vonBraun

117. Data: 2011-04-16 20:33:14

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może taki widok, który odbija się w jakichś lustrzanych lampach (albo
> czymś podobnym) nad stołem operacyjnym?

Tylko w filmach.

118. Data: 2011-04-16 20:45:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 13:27:46 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Dzieki za rzeczowa rozmowe.
>
> ... niechaj to narodowie wzdy postronni znaja,
> ze mozna z Ikselka spokojnie pogadac ;)

Parafrazując nadal:
"Niechaj to narodowie wżdy postronni znają, że można Ikselki nie
zaczepiać."

119. Data: 2011-04-16 20:45:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczynka

Ciekawe dlaczego skojarzylem poprawnie plec?

120. Data: 2011-04-16 20:47:54

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe dlaczego skojarzylem poprawnie plec?

Może jesteś męskim szowinistą ;-)

vB

Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
:-)
[OT] Vega test
Świat według Google - Było: Re: Praktyczna mądrość maszyn, które próbują ogarnąć świat ludzi ...
FILMOWIEC