Re: Otwieranie korespondecji partnera

następny post »
From: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Otwieranie korespondecji partnera
Date: Fri, 21 Feb 2003 12:32:07 +0100

> W tym kontekscie masz rację, ale to był punkt wyjscia do rozwazan
czy mozna
> czy nie czytac czyjąś korespondencję. Ja odpowiadam ze jezeli
obydwojgu taki
> uklad odpowiada to nikomu nic do tego - a powiem ci ze czuje sie
wyobcowana
> pod tym wzgledem na tej grupie gdzie wszyscy tak podkreślają swoją
> odrębność, wolność i prywatność którą burzyłoby czytanie listów,
maili czy
> odbieranie komórek. Ot - dla mnie to trochę niepojęte, ale ok - jak
do
> [...]

Nie wiem czy to czytałaś, bo ja już kiedyś pisałam o tym na grupie.
Kiedyś zdarzyło mi się ze napisałam maila do dziewczyny (doradzając
jej coś co dotyczyło jej układów z partnerem) a ona dała go przeczytać
swojemu partnerowi (bez mojej zgody).
Delikatnie mówiąć - nie byłam tym zachwycona, tym bardziej ze ten
facet zadzwonił zaraz potem do mnie i opieprzył używajac słow
nieparlamentarnych, że się wtykam w jego sprawy (poniekąd miał rację).

Szczerze mówiac niechetnie pisałabym listy do osoby, która wszystkim
dzieli się ze swoim partnerem.
Tak ze spójrz na to i od tej strony, nie tylko adresata ale i nadawcy
listu.

Pozdrowienia.

Basia

P.S.
Oczywisćie to nie dotyczy rachunków i gazet w prenumeracie, ale ja ze
swoim mężem nawet takiej korespondencji sobie nawzajem nie otwieramy.