Otyłośc dziedziczna - jak sie tego pozbyc ?

31. Data: 2004-06-08 10:27:25

Temat: Re: Otyłośc dziedziczna - jak sie tego pozbyc ?
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ca3q1s$9e$...@n...telbank.pl,
Trapez <t...@p...wp.pl> napisał:

> Głupota powiadasz? Ciekawe czemu tak wielu wielkich i mądrych ludzi
> łacznie z Jezusem ją stosowało?

Kolejny dowód, że głodówka skraca życie. ;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

32. Data: 2004-06-08 10:55:26

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> taaa, do dzis widac jak ksieza i biskupi biora z niego przyklad. same
> chudzinki...

A co te palanty mają wspólnego z Jezusem? Przykład to oni biorą, ale na
pewno nie z niego.

> skoro jestesmy na takim dziecinnym poziomie argumentowania to ja ci
> odpowiem ze znam bardzo wielu wielkich i madrych ludzi, ktorzy nigdy ich
> nie stosowali

To nie jest warunek konieczny do bycia mądrym.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

33. Data: 2004-06-08 10:56:30

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
wiadomości

> Kolejny dowód, że głodówka skraca życie. ;-)

Kolejny? A jakie są inne?

34. Data: 2004-06-08 11:09:06

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> A co te palanty mają wspólnego z Jezusem? Przykład to oni biorą, ale na
> pewno nie z niego

no cos tam z tego co wiem maja..

> To nie jest warunek konieczny do bycia mądrym.

wiec doszlismy do momentu, w ktorym przeczysz samemu sobie, co bylo do
udowodnienia

pozd
WiRAHA

35. Data: 2004-06-08 11:27:30

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ca4615$14m$...@n...telbank.pl,
Trapez <t...@p...wp.pl> napisał:
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
> wiadomości

> Kolejny? A jakie są inne?

Podobno parę osób w Afryce głodowało i umarło.

Przypuszczam, że nie uwierzysz, bo nie podałem linków.

36. Data: 2004-06-08 11:34:19

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński napisał(a):
> Podobno parę osób w Afryce głodowało i umarło.
> Przypuszczam, że nie uwierzysz, bo nie podałem linków.

:D - widze ze masz dzis dzien wrazliwosci :P

pozd
WiRAHA

37. Data: 2004-06-08 11:49:52

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> wiec doszlismy do momentu, w ktorym przeczysz samemu sobie, co bylo do
> udowodnienia

Do udowodnienia było to, że głodówka nie jest głupia. Argumentem jest to, że
wielu mądrych ludzi ją stosowało świadomie. Nie zmienia to faktu, że część
niemądrych może ją stosować bez znajomości teorii lub część mądrych nie
stosować jej wcale.

38. Data: 2004-06-08 11:50:38

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
wiadomości

> Podobno parę osób w Afryce głodowało i umarło.

Mylisz pojęcie głodówki z notorycznym brakiem pożywienia.

39. Data: 2004-06-08 13:30:01

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj na pl.soc.wegetarianizm była długa dyskusja o głodówce:
http://tinyurl.com/3xnnq

40. Data: 2004-06-08 14:24:27

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj na pl.soc.wegetarianizm była długa dyskusja o głodówce:
> http://tinyurl.com/3xnnq

przejrzalem, bo za duzo tego, zeby dokladnie przeczytac. nie wazne w
sumie co o tym sadze, bo i tak jej nie bede stosowal. powody sa 2
- buduje mase miesnowa, a tu bym ja spalil
- widzialem zdjecia Ellisa na glodowce i bez niej - i te bez niej
bardziej mi sie podobaja

choc nie twierdze, ze 1-2 dniowa glodowka jest zla. tak na moj chlopski
rozum

pozd
WiRAHA

ot :)