Otyłośc dziedziczna - jak sie tego pozbyc ?

1. Data: 2004-06-06 13:08:39

Temat: Otyłośc dziedziczna - jak sie tego pozbyc ?
Od: "Marcin Gruszecki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zapewne bylo juz nie raz, z gory przepraszam, ale nie chce szukac.

Mam 22 lata, 182cm i.... 102kg. Ale nie tu jest problem... problemem jest
duza "dupa" i nogi w "udkach" - brzuszek moze byc :] ale tez moglby spasc
troszke.

Do tego... mam rozciagniety miesien serca, wiec nie moge sobie pozwolic na
silownie, biegania etc. - tzn no moge ale w granicach rozsadku - ale to za
malo :(

moj ojciec jest.... spory ma ponad 140kg wagi, ś.p. dziadek byl tez
otyly... ale nie az tak bardzo - czyli wychodzi na to ze mam to w genach.

Jest dla mnie jakas alternatywa na zrzucenie... "tylka i udek.... jakas
metoda ktora faktycznie pomoze ?? poswiece sie w miare mozliwosci byle by
cos mi to dalo :(

z gory wielkie dzieki za sugestie i odpowiedzi,

--
pozdrawiam, Marcin [Gruszecki]
<><><><><><>

2. Data: 2004-06-06 13:28:01

Temat: Re: Otyłośc dziedziczna - jak sie tego pozbyc ?
Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Gruszecki napisał:

> [...]
> cos mi to dalo :(
>
> z gory wielkie dzieki za sugestie i odpowiedzi,

Nie w gebach tylko w kuchni. Zwyczaje zywieniowe
sie klaniaja i tyle.

3. Data: 2004-06-06 13:34:53

Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Gruszecki napisał:

> no wlasnie wbrew pozorom jadam jak czlowiek, normalnie, 3 razy dziennie, bez
> przegryzek bo nie mam na to czasu w pracy, takze.... zastanow sie 2razy
> zanim strzelisz jakas glupote !!

jesz zbyt duzo w sensie ilosci kalorii.
jedz tylko dwarazy na dobe i wszystko co
potrzebujesz. Najlepiej nie jedz juz nic po 16. To
powinno wystarczyc.

4. Data: 2004-06-06 13:39:40

Od: "Marcin Gruszecki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Senicz wrote:

[ciach]

5. Data: 2004-06-06 13:45:01

Od: "Marcin Gruszecki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Senicz wrote:

> jesz zbyt duzo w sensie ilosci kalorii.
> jedz tylko dwarazy na dobe i wszystko co
> potrzebujesz. Najlepiej nie jedz juz nic po 16. To
> powinno wystarczyc.

a nie ma nic co pomoc by moglo ?? sa jakies herbaty, blablabla dziwactwa -
to wszystko pic na wode ?? nigdy sie tym nie interesowalem :|

6. Data: 2004-06-06 17:22:35

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

to ja Ci proponuje taka diete - jesz 3 razy dziennie
Co mozesz jesc? Mieso, jajka, sery, wedliny, owoce i warzywa. i tylko
to. a to znaczy, ze nie ma chlebka, ziemniaczkow, kaszek ryzykow itd.
jesz tyle ile potrzeba zeby sie najesc. musisz byc uczciwy wzgledem
samego siebie - nie oszukuj. nie pij niczego co ma cukier, a wiec cola i
inne napoje odpadaja. to wazne. soki tylko bez cukru

po 2 tyg jedzenia tylko tego co wymienilem wejdz na wage. nie wczesniej,
tylko po 2tyg wlasnie. jesli rezultaty nie beda sie podobac, zastosuj
sie do innej diety, lub wylacz dodatkowo owoce

i ostatnia rzecz - w miare chudniecia musisz jesc proporcjonalnie mniej,
bo bedziesz wazyl mniej = potrzebowal mniej kalorii. jedz mniej, ale sie
nie glodz! to wazne

polecam

PS - ruch nie zaszkodzi - jesli nie mozesz biegac, skakac na skakance to
chociaz pospaceruj. a jak chcesz lepszych rezultatow wez plecak, w
plecak pare kg obciazenia i na spacer.

pozd
WiRAHA

7. Data: 2004-06-06 20:34:23

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje plywac najpierw ostroznie stopniowo coraz wiecej.... aquarobik tez
wskazany jak najbardziej, jak masz wiecej czasu to polecam spacery....
i dieta, czyli duzo warzyw, ostroznie z owocami, chude!!!! miesko, ryby i
nabial, ograniczyc tluszcze i cukry i ostatni posilek gora 3 godizny przed
snem no i duzo wodusi, okolo 2 litrow dziennie....i zadne tam 2 posilki
dziennie, jesc lepiej male ilosci a czesciej......
i nie oszukiwac!!!:-)))
pozdrawiam
aducha

8. Data: 2004-06-07 06:43:33

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Gruszecki" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> no wlasnie wbrew pozorom jadam jak czlowiek, normalnie, 3 razy dziennie,
bez
> przegryzek bo nie mam na to czasu w pracy, takze.... zastanow sie 2razy
> zanim strzelisz jakas glupote !!

Najpierw napisz co to znaczy według Ciebie "normalnie". Skoro jestes taki
otyły, to znaczy, że normalne jest to w Twojej rodzinie, gdzie wszyscy jak
napisałeś są grubasami. Mam w robocie paru grubasów i z czasami trwają
dyskusje czemu są tacy. Oczywiście zasłaniają się genami, ale trudno im
zauważyć zwiazek pomiędzy otyłością, a tym, że po "normalnym" obiedzie jedzą
często "normalny" deser składający się z dwóch lodów i coli.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

9. Data: 2004-06-07 07:48:31

Od: "Marcin Gruszecki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA wrote:

[ciach]
> po 2 tyg jedzenia tylko tego co wymienilem wejdz na wage.

waga jak raz nie bardzo mnie interesuje... wazne czy zobacze siebie
mniejszego w lustrze :)

> PS - ruch nie zaszkodzi - jesli nie mozesz biegac, skakac na skakance
> to chociaz pospaceruj. a jak chcesz lepszych rezultatow wez plecak, w
> plecak pare kg obciazenia i na spacer.

jednym slowem.... pocic sie - czy tak ??

no coz... silna wolo do roboty :] zobaczymy co z tego bedzie... odezwe sie
za 2 tygodnie.

--
pozdrawiam, Marcin [Gruszecki]
<><><><><><>
["stare Volkswageny nie chlapia olejem, one znacza teren !!"]

10. Data: 2004-06-07 07:52:01

Od: "Marcin Gruszecki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Senicz wrote:

>Trapez wrote:

> pozdrawiam
> aducha

> pozd
> WiRAHA

Dziekuje wszystkim za rady... sugestie... 3majcie za mnie tymczasem, od
dzisiaj silna wola bierze sie w garsc, najwyzszy czas.

Odezwe sie za 2 tygodnie ... w miedszyczasie sledzac grupe.... i napisze o
rezultatach.

Jeszcze raz wielkie dzieki.

--
pozdrawiam, Marcin [Gruszecki]
["stare Volkswageny nie chlapią olejem, one znaczą teren !!"]

ot :)
karnityna?
Dieta na dobre samopoczucie
kto odpowie?