Owocówka - kiedy

11. Data: 2003-05-28 12:53:55

Temat: Re: Owocówka - kiedy
Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pozostaje przyczaić się na 2 pokolenie, podobno bardziej mnogie. Możesz dać
mi jakieś namiary na źródła tych komunikatów (IRU??), albo się umówimy że
podeślesz mi 'sygnał' :-) ok?

adres podesłałbym ci na priva, bo ten jest nieaktualny
Marek

12. Data: 2003-05-28 15:50:46

Od: "p4g4j" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podeślesz mi 'sygnał' :-) ok?
>
> adres podesłałbym ci na priva, bo ten jest nieaktualny

Jak bede wiedzial to napisze na priva jak podasz adres ,
lub na grupe .
Mozesz sprobowac zadzwonic do IOR-u w Poznaniu moze powiedza ,
kiedys za takie info trzeba bylo placic , ale to dotyczylo plantatorow .
Ja dowiaduje sie przez znajomych , o terminach opryskow .
Poza tym mamy tylko 5 starorzytnych sliw , i 2 wegierki ,
ktore ostatnio mocno tne bo nie nadazam z przetworstwem .
Pozdrawiam Przemo z Krainy Podziemnej Pomaranczy :)

13. Data: 2003-05-28 20:57:53

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niekoniecznie. Nie można podać uniwersalnego terminu dla każdego
> regionu.

> pozdrawiam:-)
> Sławomir J. Marusiński

No dobra. Dla Wołomina i okolic podaje: już.
Pozdrawiam
PP.

pomóżcie
PROSZE !!!