Oznaczenia gwitnow w zarowkach

1. Data: 2009-03-04 00:15:21

Temat: Oznaczenia gwitnow w zarowkach
Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Jestem na kupnie zarowek w sklepie wysylkowym. Nie wiem, jak sprawdzic, czy
gwint sie zgadza. Na starej zarowce nie widze zadnych oznaczen - gwint jest
najnormalniejszy, ten duzy. Ktora z ponizszych informacji mowi o gwincie i
co?

50watt ES/E27 Screw Cap (Flood 25°) : Par 25 / Hi-Spot 80
Features:
50watt, Average Rated Life 2500 hrs, Sharp White Light, Replaces Standard
R80 Reflector Lamps, 240 volt

Dzieki i pozdrawiam,

Jan-xx

2. Data: 2009-03-04 06:43:46

Temat: Re: Oznaczenia gwitnow w zarowkach
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Jan-xx pisze:
> [...]
> mowi o gwincie i co?
>
> 50watt ES/E27 Screw Cap (Flood 25°) : Par 25 / Hi-Spot 80

E27 - to jest "duży gwint"
E14 - "mały gwint"

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

3. Data: 2009-03-04 06:46:32

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Oznaczenia trzonków lamp to:
E27 - "zwykly" gwint
E14 - "cienki" gwint

Pozdrawiam emarcin

Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci

4. Data: 2009-03-04 16:39:57

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> E27 - "zwykly" gwint
> E14 - "cienki" gwint

edisson 27 mm
edisson 14 mm

oznaczenia GU.. to general electric

5. Data: 2009-03-05 01:19:25

Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> edisson 27 mm
> edisson 14 mm

Te 27 mm, ja rozumiem, ze to jest dlugosc gwintu, a nie srednica. Wlasnie
zmierzylem stary gwint - ma dlugosc 27 mm, ale srednice z 20 mm.

Dzieki i pozdrawiam,

--
Jan-xx

6. Data: 2009-03-05 10:01:44

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 01:19, "Jan-xx" <j...@g...pl> wrote:

> Te 27 mm, ja rozumiem, ze to jest dlugosc gwintu, a nie srednica.

http://www.allupandon.co.uk/lighting/information/lig
ht_bulb_caps

Ania

Hint ku czystszej szybie kominka :)