Re: Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!

Data: 2000-11-28 17:28:01
Temat: Re: Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

masz na mysli jonosfere czy warstwe ozonowa?
Tak troche polemicznie: sciana z olowiu chroni przed promieniowaniem,
olow w jedzeniu przeprowadza na lono Abrahama.

i ludziobojczo ;-))

> pamietam ze ozon jest szkodliwy, tylko musze znalezc zrodla.
> Z tymi cudownymi wlasciwosciami to bylbym ostrozny jak z oddychaniem
> czystym tlenem, ktore pono jest szkodliwe.
kwestia cisnienia. Tlen jest toksyczny pod cisnieniem 2 bar.

i pomaga na brak pieniedzy. Srebro tez mozna nim czyscic.

Waldek