PANSLAVISTA

11. Data: 2006-09-13 06:57:59

Temat: Re: PANSLAVISTA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2006-09-13 07:29:41

Od: "yuras" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
|dzieki temu pl.rec.kuchnia zaczynam od
| dzdzu (jesli sie pojawia) i od Ciebie...

Buzi sobie jeszcze dajcie ,pfu ,obrzydliwosc

13. Data: 2006-09-13 07:50:19

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał

> czasem zagladam na grupe, ale od pewnego czasu widze ze jakis troll o
> nicku
> PANSLAVISTA zrobil sobie z niej prywatnego bloga...
> co to za osoba - wie ktos ?

To zyd alkoholik, zapladniajacy wielu mezow...

Neko

14. Data: 2006-09-13 08:02:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> wrote in message
> Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał

> To zyd alkoholik, zapladniajacy wielu mezow...

z żydła się wywodzących, niepokojem co do losu ich żon i córek hańbionych
leżąć jak i na stojaka.
W tym wszystkie kobiety związane z NEKO...
Aliści przez niekumatych jak NEKO uważany za żydło - oświadczenie powyższe
wydał, gdyż pomawiany na alkoholiczność użytą z S. oświadcza dodatkowo, że
ilość alkoholu w ostatnich dziesięciu latach zakupiona przez Panslavistę
(Smirnoff) - jako doceniającego S., aby nie poić ją byle gołdą (fałszowaną
nagminnie przez NEKO) około trzech litrów była nie przekroczyła.

15. Data: 2006-09-13 08:20:09

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> zakupiona przez Panslavistę (Smirnoff) - jako doceniającego S., aby nie
> poić ją byle gołdą (fałszowaną nagminnie przez NEKO) około trzech litrów
> była nie przekroczyła.

Trzy litry dziennie ?!

Neko

16. Data: 2006-09-13 10:30:06

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue napisał:
> czasem zagladam na grupe, ale od pewnego czasu widze ze jakis troll o nicku
> PANSLAVISTA zrobil sobie z niej prywatnego bloga...
> co to za osoba - wie ktos ?
> kurcze ja juz myslalem ze minely czasy "ibisza" (otwierasz lodowke i co
> widziesz ? - ibisz :))) )
> a tymczasem otwierasz grupe i co widzisz ? co 2 post PANSLAVIST'a modzi.
> rozumiem ze mozna byc de besciakiem, ale nie w kazdej dziedzinie do cholery
> to juz zrobilo sie nudne i meczace

Rozumiem, że można podejrzewać, iż facet świetnie się czuje w
kuchni?

> prosze potraktowac powyzsze stwierdzenia jako moja prywatna opinie i nie
> dyskutowac o jej slusznosci, tylko ew. odpowiedziec na poruszane niejasnosci
> ;p

Tak w ogóle, to myślałam, że sam trolujesz tym wątkiem;p
Ale jak napotkałam Twój post
http://groups.google.pl/group/chip.artykuly/tree/bro
wse_frm/thread/18e160e087ab248e/c6360dc9edcca056?rnu
m=11&hl=pl&_done=%2Fgroup%2Fchip.artykuly%2Fbrowse_f
rm%2Fthread%2F18e160e087ab248e%2F6d3e937e5d96ca15%3F
lnk%3Dst%26q%3D%26rnum%3D2%26hl%3Dpl%26#doc_6d3e937e
5d96ca15

(http://tiny.pl/7ltl ), to usłyszałam Twoje przerażenie!!
Czy nie uważasz, że musi być coś od rzeczy, skoro tę grupę
podczytujesz??
Ale ręczę Ci, że nikt na siłę nikogo do tej kuchni nie wpycha;)
Ciuś, ciuś marchewka...

PS
Czy przez te 5 lat Twojego unetowania, polskie znaki i wielkie litery
wyszły z mody?

--
Pozdrawiam :)
JM

17. Data: 2006-09-13 13:34:27

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]
Ciuś, ciuś marchewka...

PS
Czy przez te 5 lat Twojego unetowania, polskie znaki i wielkie litery

--Myszka ma rację, bo co innego pomylić się a co innego pomyłkę zrobić
metodą.Niech żyją polskie litery duże i małe. Niech internauci pamiętają o
znakach przestankowych. andro.

18. Data: 2006-09-13 15:33:01

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciuś, ciuś marchewka...
> PS
> Czy przez te 5 lat Twojego unetowania, polskie znaki i wielkie litery

czy ty aby na pewno do mnie pisales odpowiedz ?
jesli tak to nie rozumiem twojego linka..... chyba ci sie cos z deko
popier****lo
mala rada: czytaj ze zrozumieniem i przestan zachwycac sie ciulami piszacymi
od rzeczy o nader rozchwianej osobowosci. talenta kulinarne nie moga
przyslaniac reszty postow imho bezsensownych i nie zwiazanych z grupa.
fakt czytac nie kazdy musi, ale skoro co 3 post jest panaslavisty to
wybacz... mozna czuc sie przytloczonym.

19. Data: 2006-09-13 16:00:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <n...@n...pl> wrote in message

> [...]

He..he, no chyba, że to Jaś i Małgosia...

Dobre to truś, truś... ;-P)))

> [...]
> przyslaniac reszty postow imho bezsensownych i nie zwiazanych z grupa.
> fakt czytac nie kazdy musi, ale skoro co 3 post jest panaslavisty to

Ciul zazdroś_nick.

20. Data: 2006-09-13 16:30:31

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciul zazdroś_nick.

sluchaj pan... nic do cie nie mam. ale pisz pan tylko o kuchni - bos pan w
tym kumaty troszke i do tego zarzuta nie mam...ale pozostale wywody i wzwody
zostaw pan za soba i nie wnos jako lajno na grupe i bedzie dobrze

jak się powinno ścinać grzyby
DESER
szukam przepisu na krolika z tv
kiszka ziemniaczana ?