PAPIRUS

1. Data: 2000-07-05 12:14:05

Temat: PAPIRUS
Od: Dominika Marciniszyn <n...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam papirusa który zaczął usychać. Stoi w cieniu, podlewam go
codziennie. Co robić?
Dominika

2. Data: 2000-07-05 19:04:30

Temat: Re: PAPIRUS
Od: DA_none <d...@a...tvpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika Marciniszyn <n...@p...promail.pl> wrote:
> Dostałam papirusa który zaczšł usychać. Stoi w cieniu, podlewam go
> codziennie. Co robić?

postawic w jasnym miejscu lac tyle wody zeby zawsze stala w podstawce

> Dominika

pozdrawiam
DA_none

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

3. Data: 2000-07-06 06:00:04

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo posadzic w doniczce bez dziurek odplywowych w dnie i utrzymywac stale
poziom wody wyzej niz poziom ziemi. I na slonce z nim.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik DA_none <d...@a...tvpi.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8k00ru$bi8$...@a...webcorp.com.pl...

4. Data: 2000-07-06 06:12:55

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominika Marciniszyn wrote:

> Dostałam papirusa który zaczął usychać. Stoi w cieniu, podlewam go
> codziennie. Co robić?

Ja mojego nie podlewam - stoi doniczka z papairusem w wielkim wiadrze
zawsze wypelnionym po brzegi w wodzie. Tym sposobem juz dawno przerosl
tego, z ktorego byla brana odnozka, ma tylko nieco uschniete konce lisci
(ale to za suche powietrze u mnie), lodygi grubosci palca i rozlozyste
liscie. Wazne jest tylko w przypadku takiego trzymania w pojemniku z
woda, zeby ziemia byla jakas przyzwoita, bo inaczej po jakims czasie
zaczyna nieladnie pachniec. Co jakies czas wylewam te odstala wode i
nalewam swiezej, a przy okazji wycinam te drobne korzonki, kotre
pojawiaja sie na powierzchni ziemi. Jak na razie - odpukac - rosnie tak
dobrze kolejny papairus od paru lat.

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2000-07-06 07:58:10

Od: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja slyszalem ze papirus lubi nawet stac "po kolana" w wodzie...
grzesiek

6. Data: 2000-07-06 11:43:29

Od: Dominika Marciniszyn <n...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za pomoc!
Dominika

7. Data: 2000-07-10 00:00:51

Temat: Odp: PAPIRUS
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papirus świetnie sobie daje radę latem w oczku wodnym, w miejscu osłoniętym
od wiatru.

--
Pozdrowienia
p...@r...pl