PARCHACENIE

1. Data: 2008-01-02 07:19:42

Temat: PARCHACENIE
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem źródło parchacenia mojej osoby - to qrwy z rodziny
Jance...czów - litwaki i czerwone parchło, ormowcy i TW...
Do nich dołączył Szechnik też czerwony parch i mikro-Beria - element
napływowy jak wszyscy oni - wypierdolić na zbity ryj pejsaków, a
Polska wróci na swoje miejsce.

2. Data: 2008-01-02 07:51:46

Temat: Re: PARCHACENIE
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Do nich dołączył Szechnik też czerwony parch i mikro-Beria - element
> napływowy jak wszyscy oni - wypierdolić na zbity ryj pejsaków, a

A za niejaką chwilę będzie ksiądz po kolendzie.
Czekamy z niecierpliwością, kropidło leży na snieżnobiałym obrusie...

3. Data: 2008-01-02 08:52:12

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista<p...@p...onet.pl>

[...]
> A za niejaką chwilę będzie ksiądz po kolendzie.
> Czekamy z niecierpliwością, kropidło leży na snieżnobiałym obrusie...

Na wszelki wypadek pokropcie go na wejście - może to przechrzta?

Don

4. Data: 2008-01-02 12:39:04

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Panslavista<p...@p...onet.pl>
>
> [...]
>
> Na wszelki wypadek pokropcie go na wejście - może to przechrzta?

Wóda nie lepsza na zrobienie sprzymierzeńca ze szpicla? ;)

5. Data: 2008-01-02 14:16:10

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

[...]
> Wóda nie lepsza na zrobienie sprzymierzeńca ze szpicla? ;)

A niech go kropią nawet wódką... ;D

Don

6. Data: 2008-01-02 14:20:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
>
> A niech go kropią nawet wódką... ;D

sKropić takiego to najlepiej perfumowaną... ;P

Re: Matematołkom na pohybel... ;)
czy można odmówić.
Szambo
PANIOM NA NOWY ROK...