Re: PEDRYL...

1. Data: 2008-01-17 09:00:30

Temat: Re: PEDRYL...
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> ... atakuje kompa mojej córki studentki. Tak parchło załatwia ludzi
> nawet ich niezauważających.
> Taka socjalizdyczna odpowiedzialność zbiorowa.

Dziwny jakiś jesteś. Każdy komputer podłączony do sieci jest atakowany
nawet kilka razy na minutę.
Nie ma córka dobrego kolegi, co by jej za kilka browców zabezpieczył
porządnie kompa?

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2008-01-17 09:19:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Dziwny jakiś jesteś. Każdy komputer podłączony do sieci jest atakowany
> nawet kilka razy na minutę.
> Nie ma córka dobrego kolegi, co by jej za kilka browców zabezpieczył
> porządnie kompa?

Przepraszam - pisałem "z marszu", więc nie przywitałem.

Witaj Miła Aiszo!

To już trzecia płyta, którą próbują mi wyłączyć, a przede wszystkim
uniemożliwić powtórne zainstalowanie legalnych licencjonowanych systemów
operacyjnych, jakie mam. Nie stać mnie na wydanie kolejnych 1500zł na
kolejną windę. Zresztą nie tylko windę - to samo zrobiono mi z Unixami - też
legalnymi.

3. Data: 2008-01-17 09:50:21

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Nie ma córka dobrego kolegi, co by jej za kilka browców zabezpieczył
> porządnie kompa?

Zabezpiecza, ale gdy jej starego nie ma.
Wtedy daje koledze dupy na kazdy sposob i tak kolega od roku do niej
przychodzi, i zamiast zaladowac soft do kompa, pakuje hardware do jej
szpary.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

4. Data: 2008-01-17 09:57:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> [...]
> Wtedy daje koledze dupy na kazdy sposob i tak kolega od roku do niej
> przychodzi, i zamiast zaladowac soft do kompa, pakuje hardware do jej

Byłaś materacykiem szmato?

5. Data: 2008-01-17 10:14:38

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet kilka razy na minutę.
> Nie ma córka dobrego kolegi, co by jej za kilka browców zabezpieczył

jak jego córka jest tak pierdolnięta jak on to cięzko o przyjaciół

6. Data: 2008-01-17 10:15:52

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> Byłaś materacykiem szmato?

tak mówi do tfej córy mietek szperacz smietnikowy

7. Data: 2008-01-19 13:07:37

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> "Aicha" <b...@m...pl> wrote

Masz nieszczelnego KFa :P No dobra, z pracy pisałam.
A co do moich tekstów - porównania do Sienkiewicza i Mickiewicza
niekoniecznie świadczą wyłącznie o ich klasie. Równie dobrze mogą
znaczyć, że sa nudne jak lektura szkolna :) Więc po przemyśleniu
tematu przyznaję Ci rację, bo już nie potrzebuję się dowartościowywać
reakcją publiki na nie.

--
Pozdrawiam - Aicha (dozwolona od lat 18)

I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
joseph
Księża
imovane