PH pochwy

1. Data: 2004-05-08 21:21:26

Temat: PH pochwy
Od: "OsC" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie , ktore mnie nurtuje i moze ktos z grupowiczow bedzie znal
odpowiedz. Otoz chodzi o to ze lekaz ginekolog poleci sprawdzanie ph pochwy
za pomoca papierka lakmusowego. I tu pytanie jakie powinno byc ph (zakres)
pochwy aby byc spokojnym iz nie jest zaburzone srodowisko bakteryjne? Na
papierku lakmusowym wskazujacym od ph0 do ph12 zolty lekko wpadajacy w
zielony (bardzo lekko). Wszystko byloby tez prostsze gdyby nie czeski
producent papierkow :):)

Wiec jezeli ktos ma jakies sugestie to z gory dziekuje.

2. Data: 2004-05-09 11:17:01

Temat: Re: PH pochwy
Od: "George" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OsC" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> producent papierkow :):)
>
> Wiec jezeli ktos ma jakies sugestie to z gory dziekuje.

Odczyn powinien być kwaśny czyli pH poniżej 7. Trzeba zobaczyć jakiemu
kolorowi to odpowiada.
Pozdrawiam.
Sven

3. Data: 2004-05-09 19:59:52

Od: vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

George wrote:
cut
w warunkach fizjologicznych 3,8-4,0-4,2.
powyzej 4,5 wskazuje na zapalenie.
Vlad

4. Data: 2004-05-09 21:37:30

Od: "OsC" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powyzej 4,5 wskazuje na zapalenie.

"Wyszlo" mi cos pomiedzy 6 a 7,wiec zapalenie:(
Kiedys, gdy "cos zlego" sie dzialo, lekarz przepisal mi gynalgin i
lactovaginal, wiec moze teraz warto zastosowac to samo? I stad moje pytania:
czy kupie gynalgin bez recepty i jak dlugo musze go brac?( w opakowaniu jest
10 tabletek, czy musze wziac je wszystkie?)

Z gory dziekuje za odp.

5. Data: 2004-05-10 21:21:50

Od: vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OsC wrote:
>cut

> I stad moje pytania:
> czy kupie gynalgin bez recepty i jak dlugo musze go brac?( w opakowaniu jest
> 10 tabletek, czy musze wziac je wszystkie?)

Nie kupisz bez recepty.
Konieczna jest wizyta u lekarza.
vlad

6. Data: 2004-05-11 08:26:41

Od: "OsC" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kupisz bez recepty.
> Konieczna jest wizyta u lekarza.

Dzieki za odp.
Moze Cie to zdziwi, ale wlasnie wczoraj, bez zadnego problemu, kupilam
gynalgin, bez recepty, w aptece...
Pozdrawiam:)

plec dzidziusia ;)
kontakty na lato :)