Boks, cola i utrata "brzuszka"

1. Data: 2004-05-08 10:44:41

Temat: Boks, cola i utrata "brzuszka"
Od: g...@s...tpi.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem czy pl.rec.sport nie jest odpowiedniejszą grupą na to pytanie.
Jeśli tak to przepraszam.

Chciałbym przez najbliższe dwa miesiące stracić na wadze jakieś, hm,
5-10 kg (nie znam się na tych liczbach, wiem że mam brzuszek, nie jest
duży, ale trochę psuje mi nastrój i nie chciałbym go mieć), ale w miarę
możliwości bez jakichś morderczych diet, itp. Codziennie piję colę
(przynajmniej litr) i czasami w wolnych chwilach męczę worek treningowy,
no i sporo spaceruję (jeśli muszę gdzieś dojść, tak maksimum 10 przystanków
komunikacji miejskiej, to wolę spacer szybkim krokiem). Czy jeśli zmienię
proporcje coli i boksowania, tzn. odstawię colę i więcej będę boksował,
to tyle wystarczy? Alkohol piję średnio-rzadko (średnio raz na tydzień,
może dwa), a jeśli już, to raczej tylko piwo. Poza tym prowadzę raczej
nocny tryb życia, a potem śpię w dzień do południa, to też ma jakiś
wpływ? No i nieregularnie się odżywiam, tzn. jak jestem wystarczająco
głodny żeby chciało mi się przejść, to idę na kebaba, albo coś podobnego.
No i jest jeszcze problem z tym boksowaniem - podobno mam predyspozycje
do zostania "pakerem", a nie chcę tego, tzn. ja to ja, ale moje kochanie
nie chce :)

Generalnie - poradźcie coś :)

Pozdrawiam.

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

2. Data: 2004-05-09 08:30:44

Temat: Re: Boks, cola i utrata "brzuszka"
Od: "Taki tam user" <h...@t...yu> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze odstaw tą colę. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem po co ją pijesz,
ale jak by nie bylo to pita w takich ilościach jest zabojstwem dla
organizmu. Po drugie boks i spacery jak najbardziej, ale beda dzialac
bardziej na nogi i barki (w tych miejscach bedziesz tracil najwiecej
tluszczu). Natomiast jesli chcesz zrzucic brzuszek to polecam codziennie
cwiczenie miesni brzucha (robienie brzuszkow, podkurcz nog itp.). Po kilku
tygodniach będziesz bardzo zadowolony. A kochanie niech sie nie martwi, bo
po boksie, spacerach i brzuszkach bedziesz wygladal nie jak paker, ale
szczuplo i mesko ;) Pakerem bys sie zrobil jakbys poszedl na siłownie i
dzwigal duze ciezary. Natomiast przy boksie/brzuszkach/spacerach na pewno ci
to nie grozi.

Pozdrawiam,
Taki tam user.

3. Data: 2004-05-09 13:43:35

Od: g...@s...tpi.pl szukaj wiadomości tego autora

Taki tam user <h...@t...yu> wrote:

> Po pierwsze odstaw tą colę. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem po co ją
> pijesz,

Sam nie wiem po co. To już uzależnienie jest chyba...

> [...]
> organizmu. Po drugie boks i spacery jak najbardziej, ale beda dzialac
> bardziej na nogi i barki (w tych miejscach bedziesz tracil najwiecej

Hm. Nie no, tutaj nie mam go raczej dużo :)

> Natomiast jesli chcesz zrzucic brzuszek to polecam codziennie
> cwiczenie miesni brzucha (robienie brzuszkow, podkurcz nog itp.).

Bardzo intensywne?

> A kochanie niech sie nie martwi, bo po boksie, spacerach i brzuszkach
> bedziesz wygladal nie jak paker, ale szczuplo i mesko ;)

No to dobrze :)

> Pakerem bys sie zrobil jakbys poszedl na siłownie i dzwigal duze
> ciezary. Natomiast przy boksie/brzuszkach/spacerach na pewno ci
> to nie grozi.

Mhm. Dzięki :) A podciąganie się na drążku? Też pomoże trochę czy
raczej tylko połączone z podkurczaniem nóg?

--
Gustownie różowy death, kurna, metal... (C) xemon @ apcoh 4 May 2003

4. Data: 2004-05-09 19:03:19

Od: "Taki tam user" <h...@t...yu> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo intensywne?

Generalnie im czesciej tym lepiej. Nie wiem ile jestes w stanie zrobic na
poczatek. Jesli np. 20, to zrob sobie 4 serie po 12 brzuszkow (7brzuszkow,
krotki odpoczynek, 7brzuszkow, odpoczynek itd...). Z czasem dokladaj sobie
ilosc powtorzen. Wyciskaj jak najwiecej, ale daj czasem brzuchowi tez
odpoczac robiac np. co trzeci dzien wolny od cwiczen (szczegolnie na
poczatku).

> Mhm. Dzięki :) A podciąganie się na drążku? Też pomoże trochę czy
> raczej tylko połączone z podkurczaniem nóg?

Podczas tradycyjnego podciagania najbardziej pracuja miesnie barkow,
bicepsy, przedramiona no i plecy+brzuch (ale już w mniejszym stopniu).
Natomiast z podkurczem nog bedzie ciezej, ale na pewno bardziej efektywnie
dla brzucha :)

pozdrawiam!

5. Data: 2004-05-11 11:01:27

Od: g...@s...tpi.pl szukaj wiadomości tego autora

Taki tam user <h...@t...yu> wrote:

> [...]
> ilosc powtorzen. Wyciskaj jak najwiecej, ale daj czasem brzuchowi tez
> odpoczac robiac np. co trzeci dzien wolny od cwiczen (szczegolnie na

Uhm, dzięki.

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
gophi, ale ty jesteś stuknięty ;D (C) Michał GiM Spadliński 22.02.04

6. Data: 2004-05-13 16:45:41

Od: Szczur <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byl 9 maj (niedziela) gdy o godz. 10:30 Taki tam user napisal(a):

(...cut...)

Tluszcz sie traci rownomiernie z calej powierzchni ciala a nie miejscowo
(chyba, ze sie uzyje specjalnych do tego kremow) wiec zrzucajac "brzuszek"
poleci rowniez tluszcz z innych czesci ciala.
Od robienia brzuszkow i ogolnie od cwiczenia miesni brzucha niespala sie
tluszczu na brzuchu. Od cwiczen miesnie brzucha pojawia sie, ale nie po
kilku tygodniach tylko kilku miesiacach cwiczen.
Jesli nie bedziesz przestrzegal diety redukcyjnej i uprawial cwiczen
aerobowych to miesnie brzucha bede pod tkanka tluszczowa i beda niewidoczne
wiec lepiej najpierw radzilbym sie zabrac za opracowanie odpowiedniej diety
(potrzebny jest deficyt kaloryczny) ktora w polaczeniu z aerobami odslonie
miesnie ukryte pod tluszczem zgromadzonym na brzuchu.
tam znajdziesz info na temat diety http://www.sfd.pl/forum_10/
a tam na temat cwiczen http://www.sfd.pl/fitness/

--
Pozdrawiam, [Szczur]
"O jak dobrze być pierdolniętym w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,

7. Data: 2004-05-14 12:30:24

Od: g...@s...tpi.pl szukaj wiadomości tego autora

Szczur <s...@w...pl> wrote:

> Tluszcz sie traci rownomiernie z calej powierzchni ciala a nie miejscowo
> (chyba, ze sie uzyje specjalnych do tego kremow) wiec zrzucajac "brzuszek"
> poleci rowniez tluszcz z innych czesci ciala.

A w drugą stronę, tzn. tracąc tłuszcz ogólnie, np. duużo spacerując, albo
jeżdżąc na rowerze (przedwczoraj cztery godziny, heh)?

> (potrzebny jest deficyt kaloryczny)

Czyli jeść mniej niż jestem w stanie spalić? Tzn. tyle, żeby cały czas
czuć lekki głód?

> tam znajdziesz info na temat diety http://www.sfd.pl/forum_10/
> a tam na temat cwiczen http://www.sfd.pl/fitness/

Uhm. Dzięki :)

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
Odpisałbym coś, ale nie mam na co, bo wszystko wyciąłem... (C) gophi

Re: Metoda BSM
czy iść do jakiegoś lekarza
Problemy z pracą serca...
Goraczka [lekko dlugie]
Co robić - dziadek miał wczoraj wylew....